SLC opdr 2 Rico Steve Adrian Nick Research Interactieve media producten.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Kaibi app Arie den Boon Melanie van Hagen Jan den Boon.
Advertisements

Mobile Apps Hartelijk welkom en dank voor de uitnodiging om te komen vertellen over sociale media en digitale/mobiele media.
•Groei in smartphone gebruik •Smartphone altijd bij de hand •Steeds sneller mobiel internet •Eenvoudige en snelle communicatie.
ZWEMBADOVERKAPPINGEN 30 jaar kennis, kwaliteit & mobiliteit.
MOBILE MARKETING. Definitie  “Alle activiteiten die men onderneemt om via mobiele toestellen met klanten te communiceren met als doel de verkoop van.
‘Groot ICT project’ Een leerlijn mediawijsheid.
Hans Slender Lectoraat Sportwetenschap
Max van der Poel Gyor Moore Xander Kerasovopoulos Michael Bosker.
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Sociale media Gemaakt door: Jord, Ravi, Joep en Jurroen (onze ondernemer).
F.J.Franken Muisklik Onthaast U Laat U verrassen bij elke klik.
Who are stakeholders? Financiele gegevens? Omroep?
Wat als… Door Kenzo, Marcel en Menno. Product: History/Discovery channel programma (circa 35 minuten)
MCM LES 9 HFTST 8,10, 13, 14, 23.
Google Apps Implementatieproject binnen het team Toerisme ROC Aventus.
DE GROTE REGIOBEURS Stadskanaal. TRENDS Vergrijzing Vergrijzing Social media Social media Mobiele telefonie Mobiele telefonie.
BEDRIJVEN SAFARI. Games Microsoft en Playstation ‘Rocket Riot’ Playstation Home; reageren op vraag naar attributen Rondleiding Spellen testen.
R E S E A R C H klas vragen, noteren op het bord, waarom doe je research?
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Basis communicatieplan
De groene golf Mike Nikkels.
Instructie eBook Pack via ELO.
Media en de massa.
R E S E A R C H. Doel - Je weet waarom research doen nuttig en noodzakelijk is - Je hebt (in overleg) een onderwerp gekozen voor jouw immersive space.
Waarom het ouderportaal?
1 Presentatie CV204A Trends in de media 22 juni, 2010 Nieuwsconsumptie.
Vodafone simkaarten. Kwaliteit A: Onze Prepaid is gemaakt van plastic in dit plastic zit een chip deze zijn vaak gemaakt van chipplaten. B: We verwachten.
Downloaden van muziek en films woensdag 26 maart 2014.
 Interactieve mediaproducten Yoeri, Jelmer, Maarten, Stijn en Chris.
DMK – lesweek /09/06/mobile-advertising-nederland een-nieuw-perspectief/ Aanvullende PowerPoint op.
Transmedia Lisa, Leontien, Lisanne, Sebastiaan en Cynthia.
De schaapherder We doen mee met Woordvoerders van de Natuur. We geen een hele dag de natuur in en daarna gaan we in de klas daar iets mee doen. We gaan.
Gameplan parkeergarage zelfsturende auto’s. Met wat? 2 Parkeergarages om de 2 gebieden Den Haag en Rotterdam te faciliteren Per parkeergarage zijn er.
Presentatie Nick Visser, Steve Zonneveld, Jeffrey Beckers, Desirée van den Berk & Christel Wortman.
Research naar interactieve media producten David, Jay en Joris.
Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.
PRESENTATIE ONLINE LEERDOSSIER Het proces. Hoe heb ik het aangepakt?
Iedereen gebruikt social media.
“De Medi8”.  Een multimedia product om dikke kinderen af te laten vallen.  Opdrachtgever: Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Geografisch Informatie Systeem
Rol van de bibliotheek bij mediaopvoeding van 0 – 6 jarigen Een interactieve sessie over mediaopvoeding van het jonge kind Denise Bontje en Plonie van.
“video op Youtubekanaal” Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Sofie, ICT-verantwoordelijke.
Formatief toetsen m.b.v. ICT
DAPPR Samenspel 1. DAPPR Samenspel: doelen & resultaten > Doelen  Vergroten inzicht in eigen rol  Vergroten inzicht in elkaars rol en handelingsmogelijkheden.
Bring Your Own Device OUDERAVOND BS D’N HEIAKKER DEURNE 3 JUNI 2014.
Onderwijsdag 2013 Wouter Reith / Academie voor Sociale Professies Interactieve hoorcolleges met Socrative.
Schoolplan Een verdere uitwerking van onze visie op toekomstig leren.
Week van het geld Jaap van praag Gemaakt door Dilano,Nada,Daan,Lorena.
Stappenplan Toegang tot eBook Pack via ELO/schoolportaal.
Sociale media bij HR & jobs
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Mediaondernemerschap Workshop 1 Week 1 – 2016/2017 Annemieke Boer – MO301 Eric de Boer – MO302 Richard van der Veen – MO303 Marcel van der Lugt – MO304.
Groene energie Lucas spreekbeurt.
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Gebruikersondersteuning
Nadere uitleg gewenst()
Digitaal wedstrijdformulier (Dwf)
H1 Media en communicatie
Opdracht 1 communicatietheorie
Welkom op mijn powerpoint
Big Data.
Big Data.
Talentklas Science klas 1.
Kato bruyneels, Lore Driessens
Sluikreclame Mediabegrip week
Betalen met je smartphone
<naam bedrijf> & <naam school>
Transcript van de presentatie:

SLC opdr 2 Rico Steve Adrian Nick Research Interactieve media producten

Apps Mobiele sites Tablet info sliders Interactieve billboards d.m.v. QR-code Interactieve menus in restaurants Interactieve schermen in musea

Categorieën naar media Mobiel Computer Tablet Projectie Billboards

Wie heeft het gemaakt? Hangt af van product Vaak een team ieder z’n eigen rol Van apps en sites, tot reclames

Nog niet eerder van gehoord Jobs bedtijd Repudo

Groene Golf app

Websites

Bladen

Wat wij willen maken Geen vast product Vooral verbreding Apps

Einde