X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
CMD - VID (College Jaar 1, Winter)
Advertisements

Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Les 1: Het Heden Wat weet jij van het kanaal?. Wat weten we? 3 minuten: schrijf zo veel mogelijk waar jij aan denkt bij het Apeldoorns kanaal. 4 minuten:
Les 13 Presenteer je zelf (1)
Een eerste opzet met mogelijkheden
Hoe krijg ik ze mee Leerlingen, ouders, team Programma Michel Boer Muiswerk, waarom heb ik daar voor gekozen? Opdracht: kansen en bedreigingen Hoe heb.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 5 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
OFC28 mediawijsheid les 3.
Les 3 – Zullen we delen?.
OFC28 mediawijsheid les 4.
Welkom bij de dialoogbijeenkomst Zingeving en wederkerigheid
Stagebegeleiding Bijeenkomst 6, Blok 2.
Portfolio Presentatie
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Communicatie 2 Docent: Johan v.d. Sloot Kwartaal: 1 Les: 3 – week 4 Kamer: L
Thema 2, week 1.7 Leerlingkenmerken Meervoudige intelligenties 13 oktober 2014 Periode 1 KOP
Loopbaan oriëntatie en begeleiding. Les 5: Zelfstandig & samen werken Doelen: Rond vandaag jullie onderdeel van ‘Project Ouderavond’ helemaal af. Zorg.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Waarnemen en Regeling  Expert groepen opdracht..
Waarom? Als je straks klaar bent met studeren ga je werken. Of je nou voor jezelf begint of in loondienst gaat, het is belangrijk om iets te doen.
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Bijeenkomst 3. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Huiswerk  Hoe is het huiswerk gegaan?
VAD bijeenkomst 1.5. Inhoud VAD bijeenkomst Welkom, mededelingen, terugblik vorige week didactische ervaringen uit de praktijk 2. Opdracht Stille.
Training Les 2, De basisprincipes.  Doelen doorlopen  Terugblik vorige week  Huiswerk  Sorteermethode disciplines  Theorie  Aan de slag  Evaluatiefase.
Inkopen van voeding Ranjana de Vries Wat gaan we doen deze les? Lesdoelen Inleiding op het onderwerp Opdracht Pauze Poster presentatie Kahoot.
Digitale vaardigheden in je les. Yvon Bom Kellebeek College.
Bijeenkomst 4: Van lesdoelen naar leeractiviteiten
Welkom X-STREAM. Terugblik vorige les  Wat vonden jullie ervan?
S/K/L 2.7 PRESENTEREN. WAT GA JE LEREN *Waar een goede presentatie aan voldoet *Hoe je een presentatie voorbereidt.
SVP op dezelfde plaats zitten als vorige keer s.v.p. Wat gaan wij doen? -De vorige les (ca. 5 min.) -Huiswerk bespreken (ca. 5 min.) -Meegebracht voorwerp.
BURGERSCHAP SOCIAAL MAATSCHAPPELIJKE DIMENSIE Les 3.
Voor de leerkracht INLEIDING
Nederlands Blok 5.
Cursus 1.2 Werken met een Atlas Klas 1 BK Lesweek 5
doe de test. Eerlijk invullen.
Kwaliteitszorg
Cursus 1.2 Werken met een Atlas Klas 1 KGT Lesweek 5
Xperience Liefde en relaties
Communicatie 7e les.
Rob Goossens Het Werkplan.
Ondernemingsvormen.
Les 1 zgk kwaliteitszorg.
Week 1, les 9 Ga zitten in de kring.
Sociaal Maatschappelijke Dimensie – 1.1 Jezelf zijn
Loopbaan oriëntatie en begeleiding (SLB)
12 oktober 2017 Aanwezigen & je richten op deze les.
Duurzame inzetbaarheid
Duurzame inzetbaarheid
E-learning E-health & Domotica
Coachtraining DOEN?! DAG 2
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Parafilie Les 9.
Duurzame inzetbaarheid
Welkom :-).
E-health domotica E-learning
Vandaag De Alpen: wat, waar, waarom daar?
Methodisch handelen Week 1. Methodisch handelen Week 1.
Ontwikkelingspsychologie
Schrijven Zakelijke brief: les 4.
Gedragsproblemen en stoornissen
E health, Domotica en E-learning
Introductie Powerpoint biedt je allerlei mogelijkheden om een tijdsbeeld te presenteren met tekst, muziek, beeld en video. Klik op ‘Invoegen’ en ga lekker.
ADL Les 1.
Methodisch handelen Week 2. Methodisch handelen Week 2.
Social media Wat deel je wel en niet?.
Rekenen Mevr. Koçak 20 november 2018.
Cijferloos lesgeven bij talen
ADL Les 1.
Transcript van de presentatie:

X-stream les 4 WELKOM

Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht

Korte terugblik vorige les  Terugkoppeling feedback  In team besproken  Nieuwe onderwerpen waaronder Presenteren  Ondernemen komt periode 3  Vraag aan jullie? Willen jullie elkaar feedback geven?  Geen huiswerk mee (behalve de eindopdracht)  Eigen groepjes maken  Certificaat  Link naar de opleiding: loopbaan en burgerschap  Digitale identiteit

Doelen van de les  Je weet hoe jij je digitaal presenteert.  Je kunt nadenken over en aangeven wat je zou willen veranderen aan je digitale identiteit.  Je kunt uitleggen wat online samenwerken inhoudt.  Je weet van jezelf op welke manier jij online kunt en wilt samenwerken.

Opdracht (max. 30 min)  In groepjes van 4 à 5 personen ga je aan de slag met de opdracht op de website:  Socialmediainhetmbo.nl  Ga naar lesprogramma  Klik op de afbeelding  Klik op online  Maak de opdrachten met je groep.  Klaar? Bereid een presentatie met je groepje voor.Elk groepje presenteert een onderdeel (1 t/m 4)

Wat zou je willen dat je digitale identiteit is? (10 min.)  Praat hier over met je buurman/buurvrouw  Wat kun je doen om je huidige sociale identiteit aan te passen  Maak een kort actieplan  Nabespreken

Online samenwerken (max. 20 min)  Ga met je groepje aan de slag met de nieuwe opdracht.  Zelfde website, klik nu op samenwerken.  Klaar? Bereid een presentatie met je groepje voor. Elk groepje presenteert een onderdeel (1 t/m 3) (twee groepjes onderdeel 1)

De eindopdracht..

Afsluiting  Bedankt voor jullie aandacht!