EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Advertisements

“Hoe kom ik aan klanten?”
14 april 2008Symposium reisagenten You gotta move!
Deze tool maakt onderdeel uit van het project Kompas Duurzaam Goederenvervoer. Dit project is mede mogelijk gemaakt door een bijdrage uit het Europees.
STRATEGISCHE PLANNING
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Welkom bij de 4e workshop over:
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
ROI Driven Internet Marketing Strategies Joris Toonders.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Gebruik van deze Werf& template In deze template powerpoint presentatie van Werf& krijg je een serie slides aangereikt die je kunt gebruiken bij het verkrijgen.
Workshop 3 Hoe bepaal ik als ondernemer mijn niche?
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Marketing Werkgroep 6.
Strategie en Indelingsprincipes
concept en indelingsprincipe
S T R A T E G I E Contentvoorstel Zet de conclusies van je onderzoek kort en krachtig in het midden van je papier (usp’s, met welke redenen/motieven en.
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Rendement uit online.. Link naar nieuwe profibus website, staat nog niet echt live.
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Visie & Strategie.
Social media presentatie
Online marketing Expert (in een week)
4. Online strategie Internet scorecard
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
MM2 webcommunicatie Mijn gegevens:
DMK – week 2.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Internet training 2015 gevorderden wat willen we met de website Info delen Passie uitdragen Leden werven...
Strategiekeuzes maken en 1-pagina strategieplan uitschrijven
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Voorkom deze bedreigingen voor jouw website. Je hebt de kenmerken kunnen zien. Ze zijn niet erg duidelijk, maar toch zijn ze duidelijk genoeg voor jouw.
Het is een noodzaak voor het bedrijfsleven om online aanwezig te zijn Maar veel kleine bedrijven zijn terughoudend om dit te doen, als gevolg van de tijd.
INSPIRATIEWORKSHOP AANGEBODEN DOOR ASERTO TRAINING BERNADETTE VRIJLING
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Inbound marketing en bloggen
Beginnen met SEO SEO webinar Alon Bromet & Robbert Kleijwegt
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Een vergadering organiseren
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
What will you do to change the
Direct les 4 C-propedeuse, studiejaar , blok 2
Strategy map Online missie Bedrijf: Dans Instuif
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Vergadering Personeelsdienst
Les 2: Van productie tot verkoop
Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen
Maak een site en onderscheid
DRIE pilaren van Een gebruikersgerichte website
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet

EVEN VOORSTELLEN… Adis Nazareet Online Marketing Specialist Lennen Oldenbeuving Eigenaar GDESIGN web.print.design.

HOE PRESENTEER JIJ JE ONLINE? Door: Lennen Oldenbeuving

WAAROM IS ONLINE MARKETING BELANGRIJK? Vrijwel iedereen oriënteert zich online Dus je doelgroep bevindt zich (bijna altijd) ook online Je concurrentie is waarschijnlijk ook online actief Vrijwel al je inspanningen zijn meetbaar te maken Het is een krachtig hulpmiddel die sterk bij kunnen dragen bij de realisatie van je strategische doelstellingen

Vaak is de website hét belangrijkste marketing- en saleskanaal Daar moet het dus gebeuren Bedenk voor elke pagina wat er mee wilt bereiken Werk met duidelijke knoppen Zorg voor gebruiksvriendelijke formulieren Optimaliseer inhoud voor zoekmachines en doelgroep RICHT JE WEBSITE GOED IN

RESPONSIVE? Vanaf 21 april % van je bezoekers komt vanaf mobiel!

10 TIPS 1 vertel waar je bezoeker is 2 content is king 3 maak conversiepaden 4 verlaag de drempel 5 overtuig en verleid 6 zet de bezoeker centraal 7 creëer uniekheid 8 wees concreet 9 wees open/transparant 10 doseer

7 STAPPEN NAAR ONLINE MARKETING SUCCES! Door: Adis Nazareet Back to basics…

#1 DOELEN BEPALEN Wat is je doel Wie is je doelgroep Waar zit je doelgroep Hoe kun je de doelgroep bereiken?

#2 WEBSITE VERBETEREN Wie, wat, hoe en waarom? Duidelijke structuur & navigatie Duidelijke actiepunt op pagina’s

#3 BEZOEKERS GENEREREN Waar zit je doelgroep online Welke kanalen zet je in om doelgroep te bereiken Denk aan bezoekers intentie

#4 BEZOEKERS CONVERTEREN NAAR LEADS Laat bezoekers gebruik maken van de actiepunten op de pagina’s (C2A) C2A voorbeelden: Offerte pagina, Nieuwsbrief inschrijving, Inschrijving proefperiode etc.

#5 LEADS CONVERTEREN NAAR KLANTEN Zorg ervoor dat de leads ook daadwerkelijk je producten of diensten afnemen

#6 DATA METEN & ANALYSEREN Wat zijn de bezoekersaantallen Hoeveel bezoekers converteren naar leads Wat kost een lead Hoeveel leads worden ook daadwerkelijk klanten

#7 MARKETINGSTRATEGIE VERBETEREN EN TOEPASSEN Wat kan beter Hoe krijgen we meer bezoekers Hoe zorgen we voor meer leads Hoe kunnen we de lead tot klant ratio verhogen

BONUS TIPS… Werk de 7 stappen uit op papier Maak een actieplan gebaseerd op tastbare targets (bezoekers, leads, etc.) Plan de acties in (6 maanden) Hou je aan de planning! Geniet van succes momenten ;)

NU WEBSITE CLINIC!

VRAGEN?

BEDANKT VOOR UW AANDACHT!