Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
TWITTEREN = KWETTEREN DOOR EDITH HELWEGEN & HEIDY AMORY.
Advertisements

23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
MULTICHANNELING | DIGITALE MARKETING
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
SOCIAL MEDIA EN DE BESTUURDER 2 oktober Wildeman #VvG2012
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
De gekte voorbij Clientgestuurd de markt op Workshop Opdrachten verwerven in pyjama? Scip-Conferentie
Leswijzer Nieuwsbegrip
24 september MedMec01 les 4 Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 1: Wat is Google Analytics?
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. Strategie en advies. Uitvoeren middelen, persberichten schrijven,
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Inbound Marketing Plan
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
Minor Internet Marketing
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 3. Affiliate Marketing.
Minor Internet Marketing
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 2. Adwords.
X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Rob Ouwerkerk Woudschoten 2008 Flash! Didactiek voor professionals.
Ouderavond WEERBAARHEID IN DE DIGITALE WERELD Personal Support Jongeren- en gezinscoaching Voorlichting.
Toepassingen 5L week 11: ‘Reclame’ een breuk of een procent nemen van een getal 5L week 11: ‘Reclame’
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 3, week 1.5, Schooljaar Klas: VQR2C Docent: Madeleine Meurs.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Sessie 2: Acquisitie Programma Opdrachten krijgen met LinkedIn Opdrachten krijgen met Twitter Contentmarketing.
Overzicht Leergang 1.Slimmer werken 2.Opdrachten krijgen met LinkedIn 3.Je bent wat je publiceert 4.Opdrachten krijgen met Twitter 5.Maak een plan! 2.
Special. Startpagina Profiel.
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Maak je website beter vindbaar!
SEO Hoger in Google.
Les 3 Affiliate Marketing
Introductie social media
Analyse Analyseren van sociale media
Sociale media.
Van Opdracht tot Website
Sociale Media.
Les 5: Het marketingplan
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Plantenteelt 1e vakdag Verzorgen gewas 2
Lessen in social media Voorbeeld 1
E-learning E-health & Domotica
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Social media voor statenleden/politici
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Social media Wat deel je wel en niet?.
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Voorbeeldpresentatie Informatiebijeenkomst ondernemers BloggersEvent
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II

Kom verder. Saxion. Vragen vorige les?

Kom verder. Saxion. Agenda Stap 4: Plan uw mediaoffensief Stap 5: Bouw uw netwerk Stap 6: Evalueer en stuur bij

Kom verder. Saxion. Stap 4: Plan uw Media offensief! Welk social Media platform kiest u?

Kom verder. Saxion. Stap 4: Plan uw Media offensief! Kijk naar uw doelgroep Kijk naar uw klanten Kijk naar uw concurrentie Vraag het uw klanten!!!

Kom verder. Saxion. Stap 5: Bouw uw netwerk Tweet, Facebook, etc … Gebruik: –HootSuite –Tweetdeck

Kom verder. Saxion. Stap 5: Bouw uw netwerk Maak killer streams

Kom verder. Saxion. Stap 5: Bouw uw netwerk Plan berichten!

Kom verder. Saxion. Stap 6: Evalueer en stuur bij! Met Facebook:

Kom verder. Saxion. Stap 6: Evalueer en stuur bij! Met Hootsuite:

Kom verder. Saxion. Stap 6: Evalueer en stuur bij! Met Google Analytics:

Kom verder. Saxion. Opdracht (30 min.) Maak op basis van de analytics gegevens een geavanceerd segment voor de opdrachtgever. Gebruik Hootsuite om te achterhalen over welke onderwerpen gesproken worden

Kom verder. Saxion. \Huiswerk Omschrijf op max. 1 pagina’s de werkwijze van social media en het 6 stappenplan voor de opdrachtgever. Pas het 6 stappenplan volledig toe voor de opdrachtgever en werk het gedetailleerd uit! Gebruik de tools en websites die besproken zijn tijdens de les.

Kom verder. Saxion. \Vragen?

Kom verder. Saxion. \Volgende week: Mondelingen !!!!