V/HRM/thema/P&O-rollen Project P&O rollen HR-netwerk 30 april V/HRM/thema/P&O-rollen
Doel Vertrekkend van de krachtlijnen “P&O in de nieuwe Vlaamse overheid” (ambtelijke werkgroep) verduidelijken van rol-en taakverdeling tussen P&O bestuurszaken en P&O MOD beleidsdomein/entiteit verduidelijken van de samenwerking
Output Hoofdprocessen P&O : belangrijkste processtappen,rolverdeling,verantwoordelijkheden P&O bestuurszaken : organisatiestructuur functiebeschrijvingen, competentieprofielen P&O decentraal : eventueel mogelijke modellen voor invulling Voorbeelden van mogelijke loopbaanpaden P&O bestuurszaken /P&O decentraal
Projectstructuur Werkgroep met leden uitgebreide PIWP: 3 VOI + 3 MVG (LIN, WVC, AZF) + afdelingshoofd HR + afdelingshoofd Vorming Begeleiding : Hay + ik Terugkoppeling naar HR-netwerk en uitgebreide PIWP
Voorstel aanpak samenvatten krijtlijnen interviews met stakeholders centraal en decentraal concreet uitwerken van de belangrijkste P&O processen(10-tal) door werkgroep validering?
Aanpak (vervolg) Design van organisatiestructuur en sleutelfuncties bestuurszaken (voorzet Hay, input werkgroep) Eventueel modellen voor P&O decentraal (voorzet Hay) Voorbeeld van loopbaanplan