Project 4: “Sloepenrace”

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
Advertisements

GGZ instellingen & Milieu 31 januari Programma uur •Korte inleiding MPZ, Adriaan van Engelen •GGZ Enquete resultaten, Kornelis Jorna.
VISIE “Techniekmuseum HEIM is een interactief belevings- en ontmoetingscentrum waarin techniek, geschiedenis en wetenschap zijn gekoppeld aan vernieuwende.
Kennis maken met Opbrengstgericht werken
Projectonderwijs in het HBO
Projectmatig werken Simone van den Hil.
Ontwerpprojecten In de praktijk
ICHOP pilotproject 10 december subsidienetwerk. ICHOP Naar analogie IDOP Integraal Cultuur Historisch Ontwikkelings Programma.
Een startersgids voor innovatie
Team 1. Colin Teamleider & Marketeer Pepijn Designer & Programmeur.
Doel Doel: doelmatigheidsverbetering van 5% in poliklinische team (amputatie, pijn en overig) -> snellere instroom -> betere doorstroom -> reguleren.
Plan van aanpak Homechasers.
Groot ICT-project Visie Daniëlle de Winter.
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Debriefing 24 januari 2012.
ICTB/NB Projectmanagement.
Herijking GO! februari Waarom herijking? Continu wijzigende context: Externe beleidsontwikkelingen Nieuwe legislatuur  regeerakkoord en beleidsnota,
De ICT-sector heeft nood aan uw profiel en kennis!
Wat is een communicatieplan?
2IO05: OGO 1.1 Informatiesystemen Ed OGO Hoe leer je ontwerpen? –doen: stap voor stap + terugkijken Telkens: –modelleren: probleem terugbrengen.
LauwersCollege Buitenpost Informatica
Werkzaamheden projectgroep. Besluitvorming Aanleiding  Transparantie opleidingen  Open markt  Kwaliteitsimpuls.
Even voorstellen 250 medewerkers, 4 vestigingen
Marketingproject-communicatieplan
Webdesign & (Digital) Marketing Portfolio Stage
 Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke.
Presentatie projectplan werkgroepen
Welkom bij les 06 van de training Internet & Commercie.
W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden
Team #1 presents: Move-It. Ons team bestaat uit: Dean Schoemaker Pieter Sneep Tim Poot Justin Dijkshoorn Erik Smulders.
Plan van Aanpak (PvA) = Projectplan
Welkom les Internet & Commercie. Waarom Internet & Commercie Onderdeel van het leven Toekomstgericht Toepassingen bedrijfsleven Algemene kennis kan beter.
Rick, Youri, Tim, Rick, Jeroen
Aanleiding Potentie is intern en extern aanwezig Groei Stabiele omzet Meer klanten en dan ook meer efficiency Nov, dec is stille periode. I.c.m. Blessure.
Digitaal Evacuatieplan
Programma Wat is projectmatig werken? Projectstart Projectfasering
Vacaturebank Vrijwilliggerswerk voor 55+’ers Presentatie.
Teampresentatie en PVA Ikram, Ylva, Björn, Pieter-Jan en Joyce.
TRANSITIE BINNEN DE ORGANISATIE. En nu?  Denk intern na over manieren om deze materie verder te laten binnensijpelen in het dagelijkse doen en denken.
IAM  V1 Kernproject Week 7. IAM - HvA Programm Case team Anneton 2 einddeliverables De begroting.
Albert Meijer 23 april 2015 Positionering van Sociale Innovatie Introductie op innovation challenge Albert Meijer.
Website bouwen (project). Inhoud Hoofdstuk 1. offerte Hoofdstuk 2. Wensen opdracht gever Hoofdstuk 3. Aspecten Hoofdstuk 4. Formaten Hoofdstuk 5. Plan.
Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.
HOE WORD JE EEN WINNING TEAM?
ARBO.
schpa.  Projectmatig werken  Opzet module  Opdrachten  Projectgroepen vormen  Wat verder nog ter sprake komt.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk
Informatieavond Spoor Hulten Gemeente Gilze en Rijen 7 juli 2015.
Stage presentatie Dierenambulance Groningen Jeremy Corcoran 2015/2016
United Mobility Roy Jeukens, Mitchel Daleman, Wouter de Bruijn Maandag
Beleidsplan ZTC Waarom een beleidsplan?  Blik houden op de toekomst  Voorkomen van verrassingen  Aanjagen van vernieuwing  Hulpmiddel.
Frauke Ricklefs & Afi de Haan. C. CONCEPTEN C. COMMITMENT C. CAPACITEIT C. COMPETENTIE C. COMMUNICATIE C. CONTINUITEIT 9/06/20142.
Evaluatie Centrum Parkeren 1 Grauwe Polder. Programma Toelichting project Kaders In groepen uit elkaar Terugkoppeling 2.
Praktisch werk effectiever maken Tekst: Henny Kramers-Pals.
Naar een professionele communicatie cultuur en profilering van de school.
Communicatie bij OCB Doel presentatie: Gedrag, symboliek en communicatie Indruk geven van mijn aanpak Managers betrekken bij imago Hoe gedrag beïnvloeden?
Evaluatie Centrum Parkeren 1 Centrum-West. Programma Toelichting project Kaders In groepen uit elkaar Terugkoppeling 2.
How project: Atelier 3 Laura Van Baelen. Inhoud Over mezelf Over Atelier 3 Brands Debriefing Visie & missie Omgevingsanalyse SMART SWOT Budget.
MAAK HET ONDERNEMERS MAKKELIJK! MET EEN REGELHULP IN 7 STAPPEN.
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Protestantse Gemeente Terneuzen
Wanneer een project? Als het gecompliceerd en enigszins riskant is.
Direct 3. De DM-cyclus 30/07/2018 Direct 3. De DM-cyclus.
Workshop H – Hoe maak je onderwijs in een leerbedrijf?
Direct Uitwerken concept DEM
PRESENTATIE VAN HET PLAN
Les 1 7 Mei Werkveldoriëntatie Les 1 7 Mei 2018
INFORMATICA Hoofdstuk 13 - Projectmanagement.
Leiderschapsontwikkeling
CHALLENGE 1 CHALLENGE 2 CHALLENGE 3 CHALLENGE 4
Transcript van de presentatie:

Project 4: “Sloepenrace” Team 1 Project 4: “Sloepenrace”

Teamleden Gale Alimoestar Justin Dijkshoorn Serkan Gezgin Paul Koole GMT - Techneut Justin Dijkshoorn Serkan Gezgin CMD – Grafisch Ontwerper Paul Koole CDM - Marketeer Erik Smulders CMD – Grafisch Ontwerper / Marketeer Joeri Stouten CMD – Grafisch Ontwerper / Techneut

Briefing Zaterdag 31 mei: Sloepenrace in Rotterdam Website maken Opbrengst naar Havenziekenhuis Website maken Promotie van de Sloepenrace Meer bezoekers Meer omzet Meer sponsoren Meer activiteiten

Randvoorwaarden Werkende website: Communicatieplan Aandacht trekken Benodigde informatie overbrengen Past bij andere crossmediale toepassingen Communicatieplan Documentie met keuzes Heldere eindpresentatie Samenhangend geheel

Tijdsplanning Week 1: Projectplan Week 2 + 3: Plan van aanpak + Brainstormen Week 4: Concept + Peer assesments Week 5 + 6 + 7: Uitwerking concept Week 8: Eindpresentatie Week 9: Eindevaluatie

SWOT Interne Risico’s: Externe Risico’s: Onvoldoende Kennis Onvoldoende motivatie teamleden Onderlinge communicatie stoornissen Externe Risico’s: Ziektes/ongevallen Wijzigingen in de opdracht Verlies projectgegevens

SWOT Oplossingen: Teamleden altijd aanwezig Houden aan afspraken Professioneel opstellen Back-ups maken

Vragen?