Ingelmunster 5 Groep 5. Ingelmunster DoelstellingenMiddelenBudgetPlanning.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Training/jeugdbeleidsplan
Advertisements

VH naar … De Veiling van Morgen
‘Van pannenkoeken bakken naar het vergroten van de sociale competenties’
STRATEGISCHE PLANNING
GOED BETER BEST! Op weg naar kwaliteitsvolle jeugdlokalen en jeugdverblijven 19 maart 2011.
Welkom Kennisbijeenkomst ‘Vrijwilligersmanagement’
Ambtsdragers avond april 2013 Samenwerken
Welkom op de conferentie De gemeente geeft thuis 6 maart 2012.
Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
Actief Burgerschap. Problematiek Armoede Eenzaamheid Criminaliteit 79 nationaliteiten.
Hoe kan het jou veranderen?
Reclameontwerp: boodschapstrategieën en creatieve uitwerking
Interne Communicatie Inhoud: doel en nut van IC
Wat is een communicatieplan?
Hoe geef je organisatie ontwikkeling echt vorm?
Dienst Wijken 1 Beter participeren in de gemeente Utrecht Acties van de gemeente om participatie en betrokkenheid van burgers bij de ontwikkelingen in.
Workshop: actieplan netwerking Netwerk je sterk Nicolas De Baere (BBL)
detaillistenpromotie
Mijn boodschap Wat wil JIJ zeggen? Mijn boodschap.
SAMEN LEVEN Team projecten en evenementen. VERLOOP INFO SESSIE  1. De dienst “Samen leven”  2. Projectwerking Antwerpen Noord (team projecten en evenementen)
Bijeenkomst colleges 15 februari 2011
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing CRM contentmanagement Website applicaties marketing.
1 Werkwinkels Een integrale benadering xxxx. 2 Vandaag Werkwinkels - waarom?  Definitie  Doelstellingen  Uitgangspunten Wat gebeurt er in een Werkwinkel?
Identiteit en imago openbaar onderwijs
Citymarketing Hilversum 2006
Marketingproject-communicatieplan
Basis communicatieplan
Social media presentatie
In de Vlaamse gemeenten
Activiteiten ANWB online e- commerce 1. 2 Algemene bij te houden zaken Relevante nieuwsitems plaatsen op blog m.b.v. Wordpress Persoonlijke ontwikkeling:
 Leiden van een organisatie  ontwikkelingen sturen en beïnvloeden  beheersen van processen.
Proces presentatie: StopBS Karst Hoogsteen & Tim Joosten.
Historische Vereniging Raalte en Omstreken
Visie & Strategie.
Bijeenkomst over pilot functiecreatie Jobbanking via de sociale economie bijeenkomst over pilot functiecreatie Hartelijk welkom! Mary van de Looij & Bert.
Management en leidinggeven
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Bezorgen reisdocumenten
Tafel dagbesteding gemeenten
Communicatie is de basis
Erfgoed connectie Utrecht Verjonging vrijwilligers.
OndernemersWerknemers Start eigen bedrijf Business/groei Support Loopbaanbegeleiding Individuele coaching Outplacement/2 e spoor Duurzame inzetbaarheid.
Eindpresentatie Digital Marketing
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Najaar 2012 Hockey: het is ‘net’werken Strategie KNHB 2020.
Online gaan? Let’s keep it safe… and fun! Katrijn Van den Abeele - Projectmanager.
Bijeenkomst 16 april 2015 Transferverpleegkundigen.
De Future Proof Corporatie Hoe worden corporaties toekomstbestendig?
Platform 31 Conferentie Ruimte voor Ondernemerschap Workshop Aanbesteden 28 november 2014 MKB-vriendelijk aanbesteden en Social Return Petra Oden, Lector.
Traject Hoe het begon Enquête oktober 2011 Wat wil je beslist niet missen in 2015 Wat zou je wel kunnen missen? Uitwerking resultaten en.
Instrument of houding? Implementatie van regionaal en lokaal integraal volksgezondheidsbeleid.
De sociale sportvereniging op internet Janne Kuipers
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Doelen realiseren met media
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
Maak indruk op social media
Coachen Bewust worden van wie je bent, op weg naar wie je wilt zijn
Wie | Wat | Waar Ons Water
Workshop Kernboodschap Gebiedsgericht Werken 14 oktober 2016
De omgeving verandert; de overheid verandert
Waarden & organisatiecultuur
SMART CITY DORDRECHT Ruimte voor innovatie.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Verandering leidt tot beter sociaal werk? Of niet?
Communicatie CAR Tonté Chow – Dienst Communicatie Voorstelling:
Menselijke Maat Begrijpelijke Taal
Wat is het programma? Samen met de Omgevingsvisie zijn programma’s de belangrijkste instrumenten voor beleidsontwikkeling Bevat een uitwerking van het.
Retail Hoeksche Waard Communicatie.
Transcript van de presentatie:

Ingelmunster 5 Groep 5

Ingelmunster DoelstellingenMiddelenBudgetPlanning

Doelstellingen

Andere kijk Boodschap Doelgroep Persoonlijke aanpak Doelstelling Samenbrengen Inwoners tellen mee Strategie

Huisstijl Consequent toepassen Herkenbaar Logo’s beperken Doelstelling Extern bureau Communicatie-uitingen Strategie

Budget Schrappen Websites Doelstelling Beter verdelen Beter uitwerken Inwoners meer betrekken (beleidsbeslissingen) Strategie

Samenhorigheid Waarden Hart voor inwoners Doelstelling Gebrek wegwerken Contact tussen inwoners Strategie

Sociale media Tweerichtingscommunicatie Trend Doelstelling Sociale media Meeste inwoners bereiken Strategie

Jeugd Informatie die de jeugd wil Doelstelling Makkelijker in contact - sociale media Jeugd betrekken Strategie

Intern Werken met concrete afspraken Topdown & bottom up Doelstelling Persoonlijke aanpak bestuur/personeel Betere doorstroming Strategie

Ondernemers Betere communicatie  betere samenwerking Meer + betere doorstroom info Doelstelling Ondernemers inzetten Met elkaar/met gemeente Inspraak Strategie

Ingelmunster