TEAM OTAKU おたく, オタク Adem Ak Micon Roest Timo van Tilburg.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Spreekbeurt van Pietje Puk Juni 2012
Advertisements

Voeding Ons dagelijks eten is een van de belangrijkste energie bronnen van het lichaam, Maar ook een van de belangrijkste bronnen van ziekte.
NOVEMBER/DECEMBER 2013 WelkomNaar school DieuwkeJayden ZoëIfy Ferre Hiep Hiep Hoera Lysandrick 7-11: 1 jaar! Nils 16-11: 3 jaar! Kay 3-12: 3 jaar! Activiteitenagenda.
Van uitleggen leer je het meest
Schoolplein Rachelle Lisa Chantal Xian Leroy.
Passie voor techniek Tune Techniek 8 november 2007 Inez Groen.
evenwicht zoeken tussen ‘graag zien’ en ‘neen zeggen’
Implementeren doe je samen
Het is vandaag Girlsday!
GGD Fryslân Akke Hofstee en Abe van Reemst Leeuwarden
Workshop Relationele en seksuele vorming
Kwestie van Kreativiteit
SOAP SHOP Soapshop helpt: Veel kinderen houden niet van in bad gaan en zich te moeten wassen. De soapshop is vooral ontwikkeld om kinderen over hun.
Hoe werkt een powerpoint?
Goed zO! Een observatiesysteem voor baby’s en peuters met het oog op doorstroming van informatie naar het kleuteronderwijs.
Chantal Joore Mandy Maes Marc van Aa Roxy Dammers Tooske ten Klooster
Ambassadeurs voor Maatwerk i.o.v. Nederlandse Taalunie.
Vraag 1: Wat is mantelzorg?
Zapstad 10..: een ontdekking van een buurt – Spelenderwijs kijken naar ruimte en ruimtegebruik. Informatie geven en krijgen: – Hoe ervaren en zien jongeren.
Foto 1 Sofera kreunt en wist het zweet van haar voorhoofd. Ze heeft zoveel pijn, weet niet wat te doen. Het is de tweede keer dat Sofera bevalt van een.
Van ONZEKERHEID NAAR KRACHT. Dit is Jeannette, ze is 12 jaar. Dit is haar moeder Edith, zij zorgt voor het gezin... … ook voor haar kleindochter.
Pabo studenten op zoek naar het ideaal van Big City Helmond.
Interpreteren van data
Lisanne van marrewijk Annop Catsman Devron hasselnook Robin heester
Concept 1: SafeEnergy Game Doelgroep: Kinderen tot +/- 12 jaar Omgeving: de woning van het kind Probleem: het energie verbruik binnenshuis van het kind.
Ontwikkelingsvoorsprong bij kleuters(?)
Welkom op deze informatieavond
Conflicten! Lastig of een kans op ontwikkeling?
Mediawijsheid.
DIGITALE COLLAGE ESTHER
Mijn computer is leuk! ©pharos Bij voorleesboekje + handleiding van ‘Mijn computer is leuk’

Tenniskids Jeugdtennis verslavend leuk maken!
&. Over Nutricia Meer dan 100 jaar ervaring actief op het gebied van baby- en kindervoeding Nutricia heeft als doel om bij te dragen aan aan een gezonde.
Waarom? Alle ouders willen dat hun kind de beste kansen krijgt om goed te ontwikkelen in deze samenleving. Een goede ontwikkeling start al van bij de geboorte.
Ouderavond Social Media Basisschool De Meerhoef
Voeding en kinderen.
HEARTLIVE Project. Wie zijn wij? Debriefing  Probleemstelling: Hoe kunnen we ons product zo vormgeven dat het makkelijk begrijpbaar is voor mogelijke.
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Samenwerken rond mantelzorg Alleen ga je sneller, samen kom je verder
Waarom begrijpen we elkaar wel en niet?.  De man sloeg de hond met de stok.
ThemaTeam Bijeenkomst?
Jong en oud.
Groepsdynamica & Interactief communiceren
Ontwikkeling en de basisschool
College 5; kinderen en media. Programma  Hoorcollege kinderen en media 
College 5; kinderen en media.  Hoorcollege kinderen en media: H
Ontwikkeling van het jonge kind
Inleiding in de (ped)agogiek werkcollege 3 Jennifer de Vries-Aydogdu Med.hro.nl/vrije
Methodiek: Plancyclus
Welkom ik maak me sterk.
Het belang van voorlezen
Jongeren & geld. Zakgeld Hoeveel zakgeld krijgen jongeren? leeftijdzakgeld (per maand) 12€ 19 13€ 23 14€ 25 15€ 30 16€ 31 17€ 36.
Wijs met media: Deze workshop geeft ouders de gelegenheid ideeën en ervaringen uit te wisselen over het onderwerp “Wijs met media”. De drie kernthema’s.
MATHEKINGS - 25 JAAR KINDEROPVANG HUMANITAS -MATHEKINGSTENTOONSTELLING BERLIJN - ONDERDEEL VAN EEN RIJK ONTWIKKELINGSAANBOD.
Interactief voorlezen in de kinderopvang Taalaanbod Module 1 Wat zeg je en hoe zeg je het.
COMPUTERLES 3 Werken met PowerPoint. Inhoud ■Hoe maak je een goede presentatie? ■Voorbeeld van een presentatie ■Ik ga voor doen hoe je het zelf kan maken.
Door een gratis operatie begint een NIEUW LEVEN voor Afrikaanse vrouwen die lijden aan blaasfistels (VVF)
Hoeveel hou je van haar... ? Als je een vrouw bent, ben ik zeker dat dit je zal interesseren... En ben je een man, dan ken je zeker een vrouw die echt.
MODULE 1 ROLBEWUSTZIJN. SOFA-MODEL Samenwerken OndersteunenFaciliteren Afstemmen.
STEDEN * GEBOUWEN * CONSTRUCTIE EEN PATROONTAAL Over mensen en wonen.
ViaVia Info-presentatie
Van documenteren naar afstemmen en terug…
Het 24 spel.
§ 1.1 Identiteit Identiteit is het beeld dat iemand van zichzelf heeft, dat hij uitdraagt en anderen voorhoudt en dat hij als kenmerkend en blijvend beschouwt.
Aan de slag met onderzoek!
Maak Maar Duidelijk!.
Transcript van de presentatie:

TEAM OTAKU おたく, オタク Adem Ak Micon Roest Timo van Tilburg

SEGMENTATIE Jonge gezinnen met kleine kinderen vanaf drie jaar die hun kind kennis willen laten maken met het digitale tijdperk.

Persona: Natasha is een jonge vrouw van 27 jaar. -Ze werkt parttime -Ze heeft een dochter van drie jaar oud. -Ze wil dat haar dochter zich spelenderwijs verder ontwikkeld -Meer tijd voor huishouden en haar persoonlijke ontwikkeling.

GEBRUIKER -Dochter heeft weinig kennis en interpretatie -De juiste interpretatie krijgt van plaatjes en symbolieken. -Haar kind kijkt naar kinderprogramma ’ s op Nickelodeon zoals Dora, peguins en Sponsbob

Behoefte: -Het kind wilt spelen en zich amuseren. Wensen: -De wensen van de moeder is dat hun kind op een leuke manier iets leert. Eisen: -Moeders die hun kinderen kennis willen laten maken met de digitale tijdperk en willen hun kinderen voorbereiden voor de kleuterschool.

-Een kindvriendelijk spel waar geen ruimte is voor interpretatie. -Kinderen spelen en beleven op deze manier een avontuur -Wat ze op tv zagen kunnen ze zelf beleven Concept

TER INSPIRATIE

Problemen: Kinderen die zich nog niet goed hebben ontwikkeld. Of kinderen die zelden tv kijken hebben dan een probleem met het begrijpen van metaforen in de applicatie. Gedrag: Het kind wilt dat het controller anticipeert wat hij/zij doet. Hij/zij wilt energie kwijt.

GAMECOVER

GAMEDISPLAY

Zijn er nog vragen???