TEAM OTAKU おたく, オタク Adem Ak Micon Roest Timo van Tilburg
SEGMENTATIE Jonge gezinnen met kleine kinderen vanaf drie jaar die hun kind kennis willen laten maken met het digitale tijdperk.
Persona: Natasha is een jonge vrouw van 27 jaar. -Ze werkt parttime -Ze heeft een dochter van drie jaar oud. -Ze wil dat haar dochter zich spelenderwijs verder ontwikkeld -Meer tijd voor huishouden en haar persoonlijke ontwikkeling.
GEBRUIKER -Dochter heeft weinig kennis en interpretatie -De juiste interpretatie krijgt van plaatjes en symbolieken. -Haar kind kijkt naar kinderprogramma ’ s op Nickelodeon zoals Dora, peguins en Sponsbob
Behoefte: -Het kind wilt spelen en zich amuseren. Wensen: -De wensen van de moeder is dat hun kind op een leuke manier iets leert. Eisen: -Moeders die hun kinderen kennis willen laten maken met de digitale tijdperk en willen hun kinderen voorbereiden voor de kleuterschool.
-Een kindvriendelijk spel waar geen ruimte is voor interpretatie. -Kinderen spelen en beleven op deze manier een avontuur -Wat ze op tv zagen kunnen ze zelf beleven Concept
TER INSPIRATIE
Problemen: Kinderen die zich nog niet goed hebben ontwikkeld. Of kinderen die zelden tv kijken hebben dan een probleem met het begrijpen van metaforen in de applicatie. Gedrag: Het kind wilt dat het controller anticipeert wat hij/zij doet. Hij/zij wilt energie kwijt.
GAMECOVER
GAMEDISPLAY
Zijn er nog vragen???