Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De ideeën van Kaplan & Norton over de Balanced Scorecard
Advertisements

Waarom Edu-gaming? Presentatie over Edu-gaming door MAD multimedia.
Communicatiestrategie
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
Netwerken werkt! woensdag 17 maart 2010
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
‘Groot ICT project’ Een leerlijn mediawijsheid.
Men vraagt zich af waarom …??
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Klantgericht werken, Kanalen in balans
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen ? Even voorstellen
HERBALIFE = NETWERKMARKETINGBEDRIJF
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
6 pijlers van de code in beeld
Prestatiemeting en coachen van commerciële medewerkers.
1 Selfservice binnen een grote organisatie Leerpunten / terugblik Harold van der Hoeven Projectleider TPG Post
Ito Congres ITO 13 november 2008 Jan van der Weijden.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
Van Barometer naar Netwerken Mr. Peter E. ter Horst Lector Innovatief Ondernemen.
Branche in Zicht Kantoorpresentatie Juli september Inhoud  Wat is Branche in Zicht (BiZ)?  Wat levert BiZ ons kantoor op?  Wat levert.
Branche in Zicht (BiZ) Kantoorpresentatie Maart
PRESENTEREN KUN JE LEREN
Welkom bij deze mini-beurstraining.
VERANDEREN? BLIJF VOORAL JEZELF!.
Met elkaar voor elkaar Brede Integrale Toegang Van harte welkom! Voorstellen en doel van de dag Brede Integrale Toegang Gemeente brede uitgangspunten Brede.
Quick scan Janneke Delisse, Renée van Os, Jan Jurriëns
Welkom Bij de onafhankelijke partij voor elke Bestenaar.
Visie & Strategie.
Project Proceshuis Road show
‘Hoe katholiek sociaal denken zichtbaar wordt in het publieke debat’
Gelukkige Medewerkers presteren beter!
Social media presentatie
HOE DOE IK EEN SUCCESVOLLE DEBRIEFING NA MIJN MYSTERY VISIT? Global Mystery Customer Research.
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
Ruimte voor verpleeghuizen
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
MEE maakt meedoen mogelijk
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
Meer dan 200 loopbaanprofessionals doen mee! Dag van de Loopbaan Wat is de Dag van de Loopbaan? Op 27 september zetten ruim 200 Noloc erkend (register)
Interpunctie, Veghel WEB-CURSUS.
Alcohol, roken en opvoeding
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
ONTSLAGREGELEN.nu Gemakkelijk samen het ontslag regelen.
HOE WORD JE EEN WINNING TEAM?
UVW LinkedIn Presentatie
Dienstverlening is van ons allemaal! Praktijkmiddag Dienstverlening Hoogeveen 10 september 2015.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Vraag 1 Van deze bijeenkomst heb ik hoge verwachtingen.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
2002 Welkom bij de automatische Salaris Bepaler voor het jaar 2002 Beantwoord nauwkeurig de vragen. Je salaris voor 2002 wordt gebaseerd op de antwoorden.
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
Workshop INFORMATIEVAARDIGHEDEN Samen sterk met.
“Podium Cadeaukaart” Podium Cadeaukaart Ralf Moerman (traffic coördinator SPTC) Rikkert Kremer(operationeel directeur SPTC)
Najaar 2012 Hockey: het is ‘net’werken Strategie KNHB 2020.
Welkom. Veiligheid Allemaal bril op!!! Waarom zou ik mij houden aan de veiligheidsvoorschriften?
2 Dé trend voor de toekomst: biebonderzoek met een smartphone ProBiblio: Daniëlle Koning Ruigrok NetPanel: Kjell Massen.
Great Place To Work ® © Great Place To Work ® Institute Nederland, 2009 VGN voorlichtingsbijeenkomsten 11 november november november 2009.
De genetwerkte docent Bieke Schreurs, Monique Korenhof & Maarten de Laat.
Healthwise/UMCG voorjaarssymposium
KLANTWAARDERING Gabrielle Luhrman 21 maart 2016.
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
Presentatie EduCheck SOML
Titel Stap 1 Aanleiding Stap 2 Als we niets doen Stap 4 Aanpak
Een product of dienst verkopen
Procesondersteuning binnen de sociale zekerheid
Social media voor statenleden/politici
voor een samenleving met veerkracht
Heet iedereen welkom en geef aan dat de bijeenkomst erg belangrijk is
Transcript van de presentatie:

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie 2015

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Weet u hoe uw klanten écht te woord worden gestaan? Efteling, PostNL, Nuon en de Postcodeloterij weten dat wel Hans Kardol

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Introductie: Weet u hoe uw klanten écht te woord worden gestaan? Het waarom van de Benchmark. De werkwijze. De ervaringen. De interactie.

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Waarom de Benchmark De doelstelling; “Het bieden van inzicht voor contact centers in wat door het algemene publiek als een uitstekende customer service wordt gezien, over de kanalen call, en social media.” Van de deelnemers: “Door de uitslag van het onderzoek hebben wij geconstateerd dat onze bereikbaarheid beter kan.” “Het heeft ons inzage gegeven in de huidige stand van zaken en wij hebben de resultaten kunnen presenteren aan de directie. Nu zijn we hard bezig met een verbeterslag.”

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek De werkwijze Het onderzoek: Vanuit consumenten perspectief. Zowel waarderingscijfers als scoring op ‘feitelijk gedrag’. Terugkoppeling: Rapportage per maand. Benchmark in eigen sector mogelijk. Kennisdeling: 4x per jaar sparren met collega’s tijdens een site visit exclusief voor deelnemers.

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek De ervaringen

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek De vertaling = geen antwoord binnen 5 dagen verplichte tussen klant en antwoord (potentiele) irritatie tussen klant en medewerker 7 Rapportcijfer voor ‘empathie’ ‘Empathise’ reacties in social media 40% stilte 8 velden 50 Sec. Minder dan 50%

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Durft u mystery shopping aan?

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek EN NU… Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek 2015 Actueel branche-rapport Inhoud: Trends, Best practices en Kengetallen Uitgevoerd door Klantinteractie Research Centrum In samenwerking met Klantenservice Federatie Het onderzoeksthema van deze lezing is… Wie alle 6 thema’s wil beantwoorden:

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek KIRC is het enige not-for-profit onderzoeks- instituut in Klantinteractie in Nederland KIRC doet: Maandelijks een panel-onderzoek naar actuele onderwerpen in klantinteractie en publiceert de resultaten in Customer First Kwartaalonderzoeken (groot onderzoek), gepubliceerd in boekvorm (29,95 euro). Donateurs van KIRC (18 euro) krijgen deze boeken gratis. Jaarlijks: Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Als Donateur steunt u belangrijk onderzoek naar klantinteractie in Nederland en bent u altijd up to date!

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek WIJ VRAGEN UW MENING EN VISIE, VIA HET STEMKASTJE Heeft u bij een vraag geen idee? Gok svp niet; dan krijgen we onjuiste cijfers. Onthoudt u dan van antwoord. WAT KRIJGT U VAN ONS? U ontvangt het integrale rapport, in boekvorm van ons: GRATIS (september)

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek 16 SPONSORS MAKEN DIT ONDERZOEK MOGELIJK

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek En nu naar de tafeldiscussie..

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Durft u mystery shopping aan? Tijd voor interactie, discussie en uw visie!

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Deel uw visie, ervaring en mening met uw tafelgenoten, onder leiding van uw tafelheer of –vrouw Wij leggen u de volgende vragen en stellingen voor: 1. Ik denk dat benchmarken voor mij wel/niet werkt, omdat….. 2. Mijn customer service is goed te benchmarken met een organisatie uit een andere sector 3. Benchmarken met mystery onderzoek is zeker een verrijking van mijn interne quality monitoring 4. Ervaringen van collega’s zijn goed te vertalen naar mijn eigen omgeving

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Dank u voor uw deelname U heeft kennis gemaakt met de waarde van benchmarken en mystery shopping in Klantinteractie Leer van de resultaten van mystery shopping en kijk of u durft! Over een week krijgt u een link g d, waarmee u deze presentatie kunt downloaden.

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Dank U voor uw bezoek aan het “Better Practices Theater” en uw input voor Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie 2015

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Hans Kardol, Top 30 contact centers W: