De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Communicatie met de achterban
Advertisements

Bouwen doen we zo! Sjoerd & Remco Studenten van MBO – Bouwkunde niveau4.
Communicatiestrategie
Van uitleggen leer je het meest
Digitaal Presenteren Publiek boeien Aandacht vasthouden s.
Identiteit is geen kwestie van kiezen, maar van delen. SOPOW, 31 oktober 2012 Vereniging Openbaar Onderwijs.
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn, maar dat wìj verantwoorde- lijk zijn voor wie.
Peter Strawson.
stiI staan bij project en pmw Wat gedaan is en nog wacht...
Welkom bij de tussentijdse presentatie
Cross Media. Rondje! Waar heb je stage gelopen? Wat heb je gedaan tijdens je stage ?
Marketing Werkgroep 6.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 7.
Opleiden van medewerkers
PRESENTEREN.
Diversiteit bij werving en selectie Van medewerkers en vrijwilligers.
PRESENTEREN KUN JE LEREN
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Basis communicatieplan
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn,maar dat wìj verantwoorde-lijk zijn voor wie we.
Politiek jargon Bingo.
Commercieel beleid 1 H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix
OFC28 mediawijsheid les 4.
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Werken naar Vermogen Gemeente ‘s-Hertogenbosch - Wethouder Huib van Olden.
Uitleg persoonsvorm (pv)
Onderwijsconferentie Programma Een korte presentatie Een actieve oefening Een kijkje in de keuken.
Commercieel beleid 1 Filiaalmanager
 Spelprogramma waarin studenten van verschillende opleidingen tegen elkaar strijden.  De studenten worden in groepen per opleiding ingedeeld.  Het.
Commercieel beleid en recht
VOORBEREIDING BEROEPS PRAKTIJKVORMING SCHOOLJAAR
ANW Module 2 Leven Door Gabriella, Melanie, Elise en Fabienne van v4.
Meer dan 200 loopbaanprofessionals doen mee! Dag van de Loopbaan Wat is de Dag van de Loopbaan? Op 27 september zetten ruim 200 Noloc erkend (register)
Digitale media Rotterdam, 00 januari 2007 Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Inleiding digitale media Rotterdam, 00 januari 2007.
Hoe verantwoord je je Financiële positie ?
UVW LinkedIn Presentatie
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Scherm van Ede Valleiconferentie Netwerk Geriatrie 3 december 2015
Mental Coachen Wat? Waarom? Wie?.
Social work Week 2.
Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek I Bijeenkomst 2 kwartaal 2.
Oorzaken van pesten 1BaSwB Freya Claeys.
Communicatie is de basis
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
TRUE PRICING Bio True Price ObjectiviteitTransparantie Prijsopbouw duidelijk Fairness Winstmarge van Stakeholders Kosten na de productie integreren.
Groen links.  Onderwijs  Integratie  Europa  Duurzaamheid  Economie Punten die we gaan behandelen.
Briefing Opdrachtanalyse en Vooronderzoek
Saskia Spapen (min BZK) Bianca Lubbers (min BZK) Herman Schotman (BvB Amersfoort) Jan Bekkering (BvB Eindhoven) Blok voor Blok congres 1 okt 2014 Highlights.
HET MEERJARENPLAN. Het MJP: Een onafscheidelijk duo 2 Het meerjarenplan 2. Financieel deel1. Inhoudelijk deel De beleidsnotaDe financiële nota.
Het merk IK guerrilla marketing Ruth Giebels Vrijdag 13 november 2009 HKU.
Wetenschap & Technologie en zaakvakonderwijs [naam trainer]
Sportplein Groningen werkt samen aan het optimaliseren van de Groninger sport Samen sterk.
Online Marketing Plan OW 3 Display Advertising. Opdracht in duo’s Onderzoek de online advertentiemogelijkheden van: - Groep 1: Facebook - Groep 2: Sanoma.
Talent in Ontwikkeling
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Medezeggenschap Nu & Toekomst Landelijke Cliënten Raad 6 september 2014.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Communicatie(beleids)plan Prot. Gemeente Badhoevedorp-Lijnden
Les 1 zgk kwaliteitszorg.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Het WerkgeversServicepunt: Uw strategisch arbeidsmarktpartner
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Bedrijfsidentiteit & werving personeel
EINDE VAN DE SURVIVALWEEK!
Transcript van de presentatie:

De juiste student op de juiste plaats

Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan. Een aantal zaken vraagt per direct onze aandacht: Efficiëntere manier van werken Ontsluiting van informatie (o.a. brochurelijn) Social Media (Bob)

Social Media, eerst maar eens vooraan beginnen….. Waarom doen we het? Wat willen we er mee bereiken? Wie willen we er mee bereiken? Wat verstaan we daar onder? Wat is het: een instrument op zich of een middel om iets te bereiken? En wat wil je dan bereiken: een verandering in de kennis, houding en/of attitude van de doelgroep Wat hebben we tot nu toe gedaan, wat is er aan informatie? (bronnen)