Zelfgemaakte wafel en appelcake Groepsopdracht “Marketing” 1 e semester.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Break-even-analyse oftewel “quitte spelen”
Advertisements

Budgettering voor KMO’s: Agenda
“Hoe kom ik aan klanten?”
Kopen en verkopen les 74.
Welkom bij de 4e workshop over:
Kopen en werken Hoofdstuk 5: Een eigen bedrijf
Winst- & verliesrekening (of resultatenrekening of baten- & lastenrekening) Het Eigen Vermogen verandert als gevolg van de bedrijfsactiviteiten gedurende.
Opdracht: ‘Tel uit je winst’
Advies AO Wielerbond De Euromasters
Conclusie (1) 1.Klanten zijn zeer positief over de dienstverlening van de WZSW 2.Uit analyse van de file ‘telefonische nabel actie’ blijkt dat personen.
Bart Maes 2 Marketing Communicatieve vaardigheden.
Uw klant is méér waard dan u dacht. Uw relaties zijn méér waard dan u denkt.
INTERNET EN UW DAGELIJKSE BEDRIJFSVOERING Wim de Rave De BedrijfsAdviseur.
Aankoop van duurzame consumenten goederen: Hoe denkt de consument… Steven Van Belleghem Sr. Consultant InSites Consulting.
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Door: Amber Dentant Mélissa D’haese Elena Dullaert
Zelf aanmelden Hoe doet u dat?.
“Bedrijfsnaam/Logo”. “Foto product” Logo Technologiebeschreibung Tekst in Duits Max. 5 regels Evt. met beeld dat inhoud ondersteunt Denk aan gouden regels!
Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen ? Even voorstellen
Onderzoekscompetentie
HERBALIFE = NETWERKMARKETINGBEDRIJF
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Hoofdstuk 5 “Een eigen bedrijf”
Lesplanning 3.2 blz Binnenkomst Intro Nakijken 3.1, klaar? Dan alvast 3.2 maken Uitleg 3.2 Gezamenlijk lezen blz Zelfstandig werken,
Welkom bij de 4e workshop over:
Energie ....
Hoofdstuk 1 Waar blijft je geld?
Ster van Succes.
Hoofdstuk 2.
H ET GROTE VRAGENBLAD 1. Lees aandachtig de bewering. 2. Plaats een kruisje bij hetgeen jij ervan denkt. 3. Duid ook aan of je: het wist moest schatten.
Marketing dag 1 Naran Bekh-Ochir, Lisa Hofman, Thomas Hermans
Nike Supply Chain Management
Catherine Ulenaers, Laura Van Baelen, Merel Van Praet, Hanne Kerckhofs
MARKETINGMIX.
Bedrijfseconomie H3 Omzet en marge Junior accountmanager.
Hotelmanager Ik ben Ali IK GA JE ALLES VERTELEN OVER EEN HOTELMANAGER.
Catherine Ulenaers, Laura Van Baelen, Merel Van Praet, Hanne Kerckhofs
Hoe komt de verkoopprijs van een ijsje tot stand?
J. de Lange ECONOMIE HOE KUN JE DAT NOU MAKEN?. Winstberekening Belangrijk PROGRAMMA:
Waar heb jij de laatste 6 maanden, als consument een top klantenervaring gehad?
PERSONEELSMANAGEMENT 2. 1 Onderdeel : 2. Omgeving PPT : 1
Toepassingen 5L week 8: ‘Op de markt’
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
Keuzemodule Groen Ondernemen Coen van Wetering
Kostprijs & verkoopprijs
SpaarBV presentatie november 2015 Algemeen telefoonnummer:
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Je hebt nu € ,00 op de bank staan van jouw privé rekening (ABN) Het is
Hoofdstuk 11 De Break-Even Afzet (BEA). Wat kost internet ? Vroeger moest je internetkosten betalen per minuut. Dat ging via een vorm van bellen. Joep.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
omzet, inkoopwaarde, bedrijfskosten en nettoresultaat
Omzet-kosten-winst HAVO 3
verwarring begrippen omzet of winst
Inleiding Voorstelling Unità Planning Voorstelling producten
Hoofdstuk 11 De Break-Even Afzet (BEA) Les
Vmbo 2 economie Goede producten?
Omzet en inkoopwaarde.
What will you do to change the
Welkom Havo/vwo 3..
Welkom 8 mei 2018.
Break-Even Hoofdstuk 11 M&O.
Afzet = Aantal verkochte producten
PRODUCEREN OMZET, AFZET, WINST.
Hoofdstuk Kosten indelen
BASISREKENVAARDIGHEDEN
Extra uitleg H4 Domein Markten
Eens / oneens EEN PRODUCT IS GOED ALS HET DUUR IS
De Kostprijs Why Bother?.
BASISREKENVAARDIGHEDEN
Transcript van de presentatie:

Zelfgemaakte wafel en appelcake Groepsopdracht “Marketing” 1 e semester

Inhoud Doel Onze aanpak Ons product Aankoop Verkoop Budget Conclusie

Doel Leren marketing doen Leren verkopen Leren omgaan met klanten Leren werken in een groep Winst maken voor een goed doel, nl. Vlaamse Liga tegen Kanker

Onze aanpak Verse producten kiezen Eerlijke & goede uitleg Naar klanten toe gaan Tevredenheid Zelf alles regelen en bespreken -> facebookgroep, werkplatform

Ons product Zelfgemaakt, verse producten: Appelcake (Bewaar) wafels

Aankoop Leverancier: Bakker van dienst: familielid Voordelen: Pas betalen na verkoop Betaalbaar Altijd vers Sponsoring: Servetten Aluminiumfolie Kosten: Appelcake (15 stuks): € 4,50 Wafels: € 0,30 Zakjes om mee te nemen: € 0,01

Verkoop Verkoopprijs: Stukje appelcake: € 0,90 Wafel: € 0,70 Producten mee neembaar Meerdere dagen verkocht

Budget

Totaal winst: € 290,00 Totaal winst: € 290,00

Conclusie Een goede verkoop Een leerrijke ervaring Gemotiveerd op een marketingwereld Laat de volgende maar komen

Bedankt voor uw aandacht Bedankt voor uw aandacht Zijn er nog vragen? Altijd welkom! Zijn er nog vragen? Altijd welkom!