Personal Travel Assistent Yoeri Hokken CMD2a. Personal Travel Assistent Tijdverdrijf Tijdbesparing.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Veranderen op gezamenlijke en eigen kracht
Advertisements

Rijdend op een paard hoeft een handicap, geen beperking te zijn. Het geeft een gevoel van vrijheid, je bouwt een band op met het paard. Het geeft je een.
Koptekst Inspiratie voor innovatie Bas Bongers Woensdag 29 juni 2011
Interpolis Kantoor Concept Je werkplek is waar je bent
“Hoe kom ik aan klanten?”
Goudsmidatelier Jaasma De strategie – deel 1. Wat hebben we vorige week besproken?  De vraag en uitdaging  Hoe ziet u zichzelf als goudsmid?  Waarom.
Studeren met een functiebeperking op Universiteit Antwerpen
Op zoek naar verborgen rekentaken. verpleegkundige Gestructureerd, methodisch, kostenbewust Met de beschikbare middelen en mogelijkheden een maximaal.
Visie op HNW juni Belang van een Visie Een Visie op Werken is de overkoepelende beschrijving hoe een organisatie werk in de toekomst ziet. De visie.
NS biedt “Slimme Tijd”! Conceptpresentatie: Willeke van Wijk.
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Zorg, Wetenschap en Technologie
Binden en verbinden van mensen of personeel…
Uitleg en Advies Chris Rietmeijer Mei 2009.
Welkom bij de presentatie van het
OV-fiets OVfiets Proces realisatie nieuwe huurlocaties
Silverman “Vaardig communiceren in de gezondheidszorg, een evidence based benadering”, 2006 “Skills for communicating with patients” 2005 Silverman, Kurtz.
Communicatie, enkele spelregels Marc Michils CEO Quattro Saatchi & Saatchi.
Kansen bieden als werkgever / opdrachtgever & wijkeconomie - meedoen en vooruitkomen bij Portaal - VSS Enschede, leren & werken, 7 juni 2012, Guus Haest.
Uitkomsten ledenenquête Toekomst van preventie 8 februari 2007.
Opleiden van medewerkers
WerkGevers Service Punt Zoetermeer Jolanda Kroon
OPLEIDEN doe je SAMEN opleiden in de school.
Een organisatie - OP Product TW Klant Promotie omzet
Welkom Informatieavond BS De Meerhoef 5 april 2011.
1Toekomstdromen voor KPN. We have a dream…. Toekomstscenario’s voor KPN.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 29 maart 2010.
Klik om verder te gaan.
.Welkom Op de presentatie van Unique Traveller. .De visie van Unique Traveller ‘Iedere reiziger is een individu’ Bepaalde groepen hebben meer aandacht.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Verdienmodel anno 2014 De gunst om de klant vraagt meer dan alleen het bieden van producten en diensten. Vanuit de visie van de klant leert de ervaring.
Het begin Green Office vandaag Green Office toekomst.
Workshop klassenmanagement
Algemene ouderavond Leerjaar 1 September 2014
Visie & Strategie.
Project HINT Inleiding Concept Concept (demo, scenario, student/docent) Gebruikers onderzoek Technisch onderzoek Conclusie.
Major DesignThis! Daniel Eusebio Roque CMD 4A Internal Branding.
Verkoop en service H3 Calamiteiten Assistent verkoopmedewerker.
“What the food?” Voorop in de Vergroening Even voorstellen.
wat moet ik doen ik stop voer een aap de baas een schat een schoon hok weg een schoon hok voer.
Inclusieve ondersteuning voor ouderen met een beperking Stephanie Warnez 1 BaO 2.
Veolia Transport Limburg
Toepassingen 5L week 17: ‘Op stap met het openbaar vervoer’ een uurtabel van het openbaar vervoer hanteren een tabel met openingsuren hanteren een tijdsduur.
DOE HET ZELF PAKKET. Doe-het-zelfpakket Wat  Richtvragen  Voor (werkende) mantelzorgers  Werk- en mantelzorg zo optimaal mogelijk op elkaar afstemmen.
Tot dusverre. Volgende week begint het bezoek van ouders met eigen tafel en... presentaties 15 minuten max waarin je toelicht waar jullie kdv.
Wie bepaalt de toekomst van het OV? Marieke Kassenberg Liesbeth Couwenberg.
Strategiekeuzes maken en 1-pagina strategieplan uitschrijven
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Mid-market servercampagne – Thru Partner- presentatie: Dia voor presentator: niet laten zien Spreker: Partner Titel van de presentatie: We geven u het.
Buitenspel. Buitenspel Buitenspel staan is geen overtredingBuitenspel staan is geen overtreding Een speler bevindt zich in buitenspelpositie indien:Een.
PERSONAL BRANDING Stel je bent een shampoo… 10 oktober Amersfoort.
De kracht van campagnes Wietse van Niejenhuis Adviseur marketing 2.
Organisatiemet zelfsturende teams  1. Waarom  Mensen willen graag zelf beslissingen nemen en (mede)verantwoordelijk zijn  Direct in overleg met de.
Dinsdag 6 maart - Lamot Mechelen. Workshop 5: Planning & organisatie Begeleid door: Ann Vancompernolle, Directeur Personeel van vzw Borgerstein, Sint-Katelijne.
SPORTCENTRUM HELSDINGEN: OOG VOOR JOUW KIND! Oog voor jouw kind. Dat is wat wij belangrijk vinden. Onze bevlogen zwemonderwijzers kijken waar jouw kind.
BUSINESS INFORMATIEMANAGEMENT/ FUNCTIONEEL BEHEER MIDDAG GEBRUIKERSONDERSTEUNING VOOR FB BESTELAANVRAGEN.
Vraag naar de versterking van de verbinding Meerhout - Mol
Concrete stappen naar aansprekende woonzorg- en serviceconcepten
Kantoorboekhandel Van Atten
Vraag naar de versterking van de verbinding Meerhout - Mol
1.
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Zinnig, betekenisvol en leefbaar ondernemen
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Veteranen Ontmoetings Centrum Zeeland Sterk door samenwerking
Wat is “Duaal Leren”? Opleidingstraject waarbij het aanleren
Marketing Week 1, les 2 De onderzoeksvraag.
Doel afdeling: klanttevredenheid 8 Acties en experimentenvoorstellen
Onze fysieke infrastructuur buiten is een heel stuk minder responsief
VIMTAG Keuzehulp voor het vinden van de juiste IP camera.
Transcript van de presentatie:

Personal Travel Assistent Yoeri Hokken CMD2a

Personal Travel Assistent Tijdverdrijf Tijdbesparing

Scenario

Wat heeft de PTA de reiziger te bieden Ontspannen rit waarbij reizigers bewust worden van de mogelijkheden op het aankomststation Ontspanning (tijdverdrijf) Stationsoverzicht (tijdbesparing)

Wat heeft de PTA de NS te bieden De NS springt in op de behoefte van de klant en het verwezenlijken van hun eigen visie Ontspanning (behoefte van reizigers) Stationsoverzicht (stap richting visie)

Conclusie Tevreden reizigers die in hun behoefte worden voorzien & De NS die een goede stap maakt richting het verwezenlijken van hun visie Personal Travel Assistent