Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

Communicatiestrategie
Business mapping Business model canvas.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
Ferry Jainathsingh Jelitza Naarden Gregory Plet
De drukkerij - Gevestigd in Overijssel; - Heeft 1 kleine offset pers; - Heeft 2 printstraten; - Voornamelijk gericht op zakelijke bedrijven; - Als een.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Holly Cheung, Mellissa Geustskens, Cindy de Gilder en Cleo Graaf klas Groen.
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Geïntegreerde Communicatie
Crisiscommunicatie 16 november 2012
handreiking social media bij de Vlaamse overheid
Nieuw relatiemanagement, SCRM
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Taak 5a: CRM vs. SCRM Tina Tavernier 3 OFM (AL). Infografiek In welke mate verschilt 'traditionele CRM' van 'SCRM' indien we kijken naar de domeinen van.
Social Media.
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
Uitdagingen in de 21-ste eeuw
Commercieel beleid en recht
CRM H8 Netwerken Junior accountmanager.
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
Projectwijzer 5 H3 Account- en marktanalyse Middenkader Engineering.
Projectwijzer 8/9 H3 Kwaliteitszorg Middenkader Engineering.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Social media presentatie
Projectwijzer 6 H1 Klachten Middenkader Engineering.
CRM H5 Klachten Commercieel medewerker.
Projectwijzer 7 H1 Klantenbinding en loyaliteit
Marketing H2 Marketingmix Junior Accountmanager.
Sales H5 Leidinggeven Junior Accountmanager.
Projectwijzer 8/9 H4 Promotieactiviteiten Middenkader Engineering.
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
Accountmanagement H4 Kengetallen Junior accountmanager.
Projectwijzer 7 H2 De klantgerichte organisatie Middenkader Engineering.
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Marketing H2 Marketing Commercieel medewerker. Alle activiteiten van een bedrijf die tot doel hebben de (huidige en verwachtbare) wensen en behoeften.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
DMK – week 9. Onderwerpen week 9 Tio Minor Digital Marketing Onderwerp DMK: Omzet, winst en kosten; hoe te beïnvloeden juist bij een informatieve website.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
Wiskunde op het Cygnus OPEN HUIS.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Zakelijk twitter inzetten Zakelijk Twitter inzetten.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Op weg naar een sterke, toekomstbestendige retail Toekomstscenario’s.
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Hoe profileer ik mezelf digitaal? -minilecture-.
Contentstrategie voor het web
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Bussines Model Innovator
HOE OPTIMALISEER JE DE (B2B) CUSTOMER JOURNEY?
Examen SPL kerntaak 3 Periode 7 Marketing.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Webcare Amber en Emma Webcare is het verlenen van service via Social media. Je gebruikt hierbij Social Media om vragen van klanten te beantwoorden maar.
Projectwijzer 5 H3 Account- en marktanalyse Middenkader Engineering.
1.2 massamedia en internet
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering

‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web E-wom 2 CRM | Junior accountmanager Webcare

Luisteren naar de doelgroep Leren van feedback Direct negatieve ervaringen ombuigen Merk of bedrijf versterken Individuele klanten direct helpen Reputatieschade voorkomen 3 CRM | Junior accountmanager Kansen webcare

Direct inhoudelijk op de klacht ingaan Kwitantie geven, daarna zo snel mogelijk 1-op-1 contact Combinatie van inhoudelijk en 1-op-1 4 CRM | Junior accountmanager Manieren van online reageren

Factoren succesvolle webcare 5 CRM | Junior accountmanager

Geïntegreerde webcare 6 CRM | Junior accountmanager

Anticiperen Toon of voice geven Onderdeel van de social media strategie 7 CRM | Junior accountmanager Crisiscommunicatie