Multi Media Management 2 Marcel Jansens 20 April 2011
In 30 minuten Het Internet Model Het Internet Proces
Wendy van Gilst
Kim Bastiaansen
Saidou Blindenburg
Marjolein Perfors
Marcel Jansens
KENNISMAKING
Agenda week 1 Ik: Internet Model Internet Proces Jullie:
Internet Model
Internet Model? #fail Dure implementatie trajecten Verkeerde inschatting ambities Verwachtingspatronen Missende visie Impact in organisatie Complexiteit aanpak
VLC INTERNET MODEL
INFORMATIE
Informatief SUCCESSLESSONS LEARNED Multimedia en multichannel Content strategie
INTERACTIEF
Interactief SUCCESLESSONS LEARNED Reputatie management Privacy
ECOMMERCE TO DO
eCommerce SUCCESLESSONS LEARNED Logistiek 24/7 contact
EBUSINESS
eBusiness SUCCESLESSONS LEARNED Keten afspraken Juridische aspecten
Internet model Verzamel per laag één voorbeeld Informatief Interactief eCommerce eBusiness In 15 minuten Discussie
PAUZE
Internet Proces
A Website designed? Het internet proces Overzicht mijlpalen Wiens betrokkenheid is vereist Wat is de relevantie? Welke fasen praten we over? Klant en jullie
Overzicht alle stappen
Eerste contact & Planning
Content
Ontwerp
Realisatie
Livegang
VRAGEN
Wordpress Bijhouden week 1 t/m 8 Ontwikkeling internet propositie