Multi Media Management 2 Marcel Jansens 20 April 2011.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
HET DIGITALE ARBEIDSPLEIN Het Digitale Arbeidsplein is een website ontwikkeld in het kader van het project “Zelfmanagement van de eigen loopbaan” van MeijerConsult.
Advertisements

Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Communicatie als strategisch instrument bij verandertrajecten in de langdurige zorg Saskia ter Kuile, Communicatiemanager In.
Marketing & Sales Systems 2000 CKC Van CRM naar eCRM
Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
De kern van projectmanagement
Learning on the job voor gevorderden
Werken naar onderwijsbehoeften
Geïntegreerde contracten en bouwprojecten
Hogescholen in Dialoog
Veranderingsvermogen
Kanalen in Balans: Keuze, Gebruik en Sturing van Kanalen door Burgers Prof. Dr. J.A.G.M. van Dijk Universiteit Twente.
Docenten: Willem Ruijsbroek Les 1,
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Technieken-ICT 16 november 2011.
Business Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bvBusiness Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bv.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Stuurgroep 15 december 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Stuurgroep 16 november 2011.
Human Dynamics.
Agenda uur:Visie PMGG uur:Klantonderzoek uur:Terugblik monitoring overtredingen uur:Pauze uur:Ontwikkelingen uur:Handhaving.
1 Selfservice binnen een grote organisatie Leerpunten / terugblik Harold van der Hoeven Projectleider TPG Post
© Kars cum suis bv Benchmarking publiekszaken Workshop Procesmanagement 7 februari 2007.
Multichannel Management Visie Werkpleinen
Leiderschap bij verandering of verandering in leiderschap
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
CRM Martine Boomsma & Timo van Lokven
Enterprise Document Management Fase
WapliX CRM New generations of applications. Wat is WapliX CRM?  Contact Information Management Organisaties, contactpersonen en projecten worden beheerd.
Vroege Vogel-sessie Managementsystemen op een rij Relatie INK-managementmodel en andere managementmodellen drs. J.A.J. Balk, INK Vroege Vogel-sessie,
Moet ‘t misschien anders..?. Wat vraagt deze tijd van een school?
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
Nieuw! Zet goede voornemens voor 2015 nu al om in een krachtig reputatie & profiel plan!
Een overzicht van de hedendaagse mogelijkheden voor het bouwen van websites.
Van profielen naar “zorg en service” –paden Ahaus, Van Offenbeek, Broekhuis en Van der Laan, Oktober 2010 Netwerk Ouderenzorg Regio Noord.
ISO 8402 algemeen ISO 9000 aanvullingen ISO 9001 ISO 9004 extern
Het INK-managementmodel: inhoud, filosofie, toepassing
Business & Informatieplanning (BIP)
MultiMedia Management – WEEK 3 Marcel Jansens 04 Mei 2011.
Multi Media Management 2 Marcel Jansens 27 April 2011.
College 2 – 28 april 2010 Academie voor Deeltijd – Minor Media Management 2009/2010 – Thema Basiscommunicatie – Marcel Jansens WEBCOMMUNICATIE Minor Media.
Gerichte campagnes om conversie en klantwaarde te verhogen.
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.
MultiMedia Management – WEEK 4 Marcel Jansens 11Mei 2011.
Agenda: Situering Planning en locatie bepalen Kennismaking en leervragen.
Organisatie en Beleid Bijeenkomst 1: Werken in een organisatie I
WELKOM KLANTENDAG LEAN WERKEN! 15 maart 2012 Drs. Daniël Niezink Drs. Kees Ruizendaal Dr. Joost Vos.
Doel 1: Actieplan Leerbanen ‘top of mind houden’ loopvermogen zonder uitbreiding versterken Contacten warm houden Contactmomenten uitbreiden Van 100 naar.
Conferentie Digitale Hulpverlening Denny Mouqué en Jeroen van Emde Boas Stichting Korrelatie 19 mei 2010.
1. Workshop Kennisconferentie toptechniek op missie 2.
Great Place To Work ® © Great Place To Work ® Institute Nederland, 2009 VGN voorlichtingsbijeenkomsten 11 november november november 2009.
Organisatieverandering en - ontwikkeling GEDRAG IN ORGANISATIES HOOFDSTUK 13 1.
Organisatiemet zelfsturende teams  1. Waarom  Mensen willen graag zelf beslissingen nemen en (mede)verantwoordelijk zijn  Direct in overleg met de.
Communicatie bij OCB Doel presentatie: Gedrag, symboliek en communicatie Indruk geven van mijn aanpak Managers betrekken bij imago Hoe gedrag beïnvloeden?
Transitiepaden AFL Van school  Naar kenniscentrum AFL Van werken binnen teams in opleidingen  Naar samenwerken binnen en tussen domeinen en met de 5.
Actualisering Structuurvisie Aanpak. Opdracht 1.Actualiseren structuurvisie, niet helemaal overnieuw doen 2.Experimenteren met een open bestuursstijl.
Inbound marketing en bloggen
Nedgraphicsdag 18 september 2012
Startbijeenkomst Monitor BoekStart in de kinderopvang meting 2017
Innovatiecafé - Zorg voor innoveren:
Realisatie en implementatie
1e fysieke overlegtafel
Herinrichting Peelplein en Stevensstraat
Nedgraphicsdag 18 september 2012
Nedgraphicsdag 18 september 2012
Lectora als ontwikkeltool voor interactieve multimedia programma’s
Bijeenkomst Duurzaam Integraal Ontwerpen
Bussines Model Innovator
ZIVVER introductie implementatieaanpak
Suïcidepreventie Amsterdam
Klantcontact: toen, nu, straks?
Programma uur Welkom en opening
Transcript van de presentatie:

Multi Media Management 2 Marcel Jansens 20 April 2011

In 30 minuten Het Internet Model Het Internet Proces

Wendy van Gilst

Kim Bastiaansen

Saidou Blindenburg

Marjolein Perfors

Marcel Jansens

KENNISMAKING

Agenda week 1 Ik: Internet Model Internet Proces Jullie:

Internet Model

Internet Model? #fail Dure implementatie trajecten Verkeerde inschatting ambities Verwachtingspatronen Missende visie Impact in organisatie Complexiteit aanpak

VLC INTERNET MODEL

INFORMATIE

Informatief SUCCESSLESSONS LEARNED Multimedia en multichannel Content strategie

INTERACTIEF

Interactief SUCCESLESSONS LEARNED Reputatie management Privacy

ECOMMERCE TO DO

eCommerce SUCCESLESSONS LEARNED Logistiek 24/7 contact

EBUSINESS

eBusiness SUCCESLESSONS LEARNED Keten afspraken Juridische aspecten

Internet model Verzamel per laag één voorbeeld Informatief Interactief eCommerce eBusiness In 15 minuten Discussie

PAUZE

Internet Proces

A Website designed? Het internet proces Overzicht mijlpalen Wiens betrokkenheid is vereist Wat is de relevantie? Welke fasen praten we over? Klant en jullie

Overzicht alle stappen

Eerste contact & Planning

Content

Ontwerp

Realisatie

Livegang

VRAGEN

Wordpress Bijhouden week 1 t/m 8 Ontwikkeling internet propositie