Multi Media Management 2 Marcel Jansens 27 April 2011
Agenda week 2 Ik: RECAP Jullie: Bijwerken Wordpress voor week 1 Visie Moodboard
RECAP
VLC INTERNET MODEL
Overzicht alle stappen
Agenda komende weken Week 1: Internet Model en Internet proces Week 2: Van visie naar moodboard Week 3: Wireframing & Use Cases Week 4: Beeld en tekst / Infographics Week 5: Fotografie Week 6: Schrijven voor beeldscherm Week 7: Gastcollege
Visie VISIE
Big Hairy Audacious Goal
BHAG “A true BHAG is clear and compelling, serves as unifying focal point of effort, and acts as a clear catalyst for team spirit. It has a clear finish line, so the organization can know when it has achieved the goal; people like to shoot for finish lines.” —Collins and Porras, 1996
BHAG “Organize the world's information and make it universally accessible and useful” - Google “Engage and develop every young person in the world” - AIESEC “Connecting 5 billion people by 2015” - Nokia
Opdracht Creëer je eigen BIG HAIRY … Wat is de rol van de website in de mediamix? Wie is je doelgroep? Wat wil de doelgroep? Be creative!
PAUZE
Big Hairy Audacious Goals
Moodboard Doel: verkoop je idee! Per doelgroep Wat voor gevoel wil de klant bij jouw product?
Opdracht Creëer je eigen MOODBOARD Be creative again!
Moodboards
VRAGEN