Manuela Stoter, Michelle Diepbrink en Kelly Louwen

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
BUREAU VOOR i-COMMERCE
Advertisements

Loverboys alles over loverboys.
Lindenhout gaat 2.0, jij ook?
Bouwen doen we zo! Sjoerd & Remco Studenten van MBO – Bouwkunde niveau4.
verenigings- communicatie
Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
Alcohol 16- geen goed begin
Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.
Mobile Communication Digitale Media Paul Koole Rodney de Grave.
Inhoud Debriefing Uitleg concepten. Inhoud Debriefing Uitleg concepten.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
SOCIAL MEDIA EN DE BESTUURDER 2 oktober Wildeman #VvG2012
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
Stap 1. Waarom een marketingplan?
Timeless Vibes.
UPGRADE PROGRAMMA WINDOWS 7 OFFICE 2010 OFFICE 365.
Werkproces 1.5 Externe relaties opbouwen en onderhouden
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
Wij zijn Team Fusion Five
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Positionering Transformationele positionering
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Media en de massa.
WELKOM publiek in control, draai de rollen om Anneke van der Vaart Account manager CJP Thijs Sprangers CEO Live on Demand CJP Cultuurkaart.
Training Rolmodellen.
The Creative ones 3 concept ideeën David Kimpel Laura Prins
Datingapplicatie Iphone
Cultuurforum Herent Donderdag 26/3 Tim Guily Tikke1.
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
Iedereen gebruikt social media.
“De Medi8”.  Een multimedia product om dikke kinderen af te laten vallen.  Opdrachtgever: Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
Veranderen, Haal er uit wat er in zit!. Programma: Voorstellen Wat verandert er bij jullie? Veranderen. Welke processen spelen er? Model. Hoe kijk je.
Vragende/ontkennende zinnen. 1.Met behulp van to do Betalen wij de rekening? Do we pay the bill? Wij betalen de rekening niet. We do not pay the bill.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
J. de Lange ECONOMIE HOE KUN JE DAT NOU MAKEN?. Inventarisatie: Productiefactoren Afschrijving Winstberekening Belangrijk PROGRAMMA:
Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.
Toepassingen 5L week 16: ‘Op tocht door vrijetijdsland’ ongelijke verdeling op basis van verschil of som van de delen op basis van verhouding tussen de.
Experiment 2: Museumbezoek in schoolverband. Vooraf Dit receptenboek is bedoeld voor musea die de resultaten van de experimenten willen toepassen in de.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
TRUE PRICING Bio True Price ObjectiviteitTransparantie Prijsopbouw duidelijk Fairness Winstmarge van Stakeholders Kosten na de productie integreren.
Jongeren & geld. Zakgeld Hoeveel zakgeld krijgen jongeren? leeftijdzakgeld (per maand) 12€ 19 13€ 23 14€ 25 15€ 30 16€ 31 17€ 36.
Gemaakt door Thiadney Jordan, Amir Hasani EXPORTADVIES amir.
2 Dé trend voor de toekomst: biebonderzoek met een smartphone ProBiblio: Daniëlle Koning Ruigrok NetPanel: Kjell Massen.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Lucie Herraiz Cunningham Delft Business Consultancy Adviseur Expat Project Team Delft April 18, 2013 Delftse Expats en Delftse Culturele Instellingen.
Positionering SEACRET SPA Catherine, Janne & Tessa.
Zaterdag 21 november 2015 Niet-leden als vrijwilligers, Een uitdaging NTB congres zaterdag 21 november 2015.
GGD West-Brabant Annemieke Noor Ornella Bilthoven, 4 september 2012 Make up your mind ! Praat, deel en doe!
Meer interactie met de OCMW's via de sociale media LinkedIn: een groep voor uitwisseling van goede praktijken.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Financieel Plan deel.
Vrijwilligersavond 3 april 2017
Wie ben ik?  .
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Presentatie supermarkt in acht
What will you do to change the
Informatieavond klas
Beleids plan Beleidsplan wat in het Grommertje staat is richting gevend. Bestuur wil graag uw mening weten. De uitgangspunten / keuzes van.
Team CorCom presenteert:
Training Presenteren Een project van: In opdracht van:
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Kennissessie ‘Samen naar een groter publieksbereik’ - 14 juni 2018
Sneak Preview voor CV&V Yvonne de Boer
Transcript van de presentatie:

Manuela Stoter, Michelle Diepbrink en Kelly Louwen Concept presentatie Manuela Stoter, Michelle Diepbrink en Kelly Louwen Kelly

Let’s begin with the brainstorm! Michelle

Vrijwilligers, transportplanners, supermarkten Michelle De help ap bestaat natuurlijk uit een closed circle van hulpverleners. Maar omdat wij ook een closed circle moesten verzinnen die wij interessant vinden en veel mee kunnen begonnen we met een brainstom waaruit onder andere deze doelgroepen kwamen. Zoals: Dit was natuurlijk nog niet genoeg, we moesten er meer bij verzinnen. Onderwerp: Closed Circle Vrijwilligers, transportplanners, supermarkten Cultuurliefhebbers, voetbalteams, jonge moeders

Onderwerp: Helpen Negatief: Overval, vermissing, beroving Michelle Het zegt het al, de help app draait om het helpen van jouw medemensen. Ook hier zijn wij dus over gaan brainstormen om te kijken hoe wij toegevoegde waarde kunenn leveren om anderen zo te helpen. Toen we nadachten over helpen zoals de help app dat deed kwamen we op veel negatieve situaties terecht zoals overvallen, vermissing of beroving. Maar daarnaast kwamen we ook op meer positieve manieren van helpen zoals informatieverziening of helpen met sociale problemen. Onderwerp: Helpen Negatief: Overval, vermissing, beroving Positief: Reisinformatie, blind date, theater

Onderwerp: Verschillende thema’s Michelle Alleen een manier van helpen en een doelgroep vonden wij niet genoeg, we wilden daarbij nog een thema verzinnen om het wat meer vorm te geven zodat we niet te breed gingen denken. Onderwerp: Verschillende thema’s Zaken doen, vriendschap, gezondheid Muziek, eten, entertainment, werk

De begrippen combineren met elkaar Michelle Omdat we hierdoor zo veel mogelijkheden voor ons zelf hadden gecreeërd was het een leuk werkje om al deze begrippen op mogelijke interessante manieren met elkaar te combineren om zo een goed concept te bedenken. We kwamen neer op de volgende begrippen: cultuurliefhebbers, theater en entertainment. Omdat we hier weinig van wisten maar we het allemaal het interessant vonden en er dus genoeg uitdaging lag vonden we het interessant om hier mee verder aan de slag mee te gaan. We gingen beginnen aan het onderzoek! De begrippen combineren met elkaar Cultuurliefhebbers, theater en entertainment Interessante uitkomst om mee verder te werken!

Onderzoeken naar het overkoepelende begrip: toneel Kelly

Wat vinden Nederlanders van toneel? Kelly Wat vinden Nederlanders van toneel? Tweederde van de Nederlanders denkt positief over toneel Toneel is sfeervol, betekenisvol en aantrekkelijk

Toneelbezoekers vinden toneel betaalbaar Kelly De prijzen Toneelbezoekers vinden toneel betaalbaar Maar, de mensen die niet gaan noemen de prijs als drempel Budget is 18 euro, maar ticket kost vaak minder

Jonger dan 25 jaar of ouder dan 55 jaar Kelly De doelgroep Jonger dan 25 jaar of ouder dan 55 jaar Vaak kleine huishoudens zonder kinderen 80% van het publiek bezoekt 1 tot 4 keer het theater

Informatie over voorstellingen Kelly Informatie over voorstellingen Gedrukte media: Seizoensbrochures, dagbladen, krant… Veel mond-op-mond reclame

Wat is een sneak preview? Kelly Wat is een sneak preview? Voorstelling voordat hij officieel in première gaat Spannend, zonder informatie, lagere prijs Feedback voor de productie Reclamecampagne aanpassen

Dit is wat wij met de app willen bereiken Kelly

Meer publiek naar de theaters trekken Kelly Meer publiek naar de theaters trekken Prijzen bekender maken onder het publiek Sneakpreviews meer onder de aandacht brengen Meer informeren over de huidige voorstellingen

Hét concept van de eeuw Michelle Toen we al het onderzoek gedaan hadden kwamen neer op hét concept van de eeuw! In een kort scenario zal ik toelichten hoe ons concept in zijn werking gaat.

Je download de applicatie Michelle Natuurlijk moet de gebruiker de applicatie gaan downloaden. Wanneer hij de applicatie gedownload heeft is er een kort introductiegedeelte waar er informatie over de persoon moet worden ingevuld die later weer gebruikt kan worden. Omdat je niet te veel moet laten invullen zal de gebruiker naam en leeftijd zodat dit later gebruikt kan worden maar dit word later in de presentatie duidelijk. Daarnaast geeft de gebruiker de interesses aan zodat daarop de voorstellingen aanpast kunen worden. Ook hier kom ik later op terug Je download de applicatie Kort invullen van je gegevens en budget Aangeven van je interesses Koppelen van je socials

Wat staat er in de applicatie? Michelle Het belangrijkste gedeelte van alles: wat komt er in de app te staan? Het belangrijkste uit de applicatie is wat voor voorstellingen er binnenkort in jouw omgeving zijn, dit word gemeten in een straal van 40 km. Daarnaast willen we het het sneak preview programma ook in de applicatie verwerken om dit meer onder ede aandacht te brengen. Wanneer je een voorstelling hebt gezien, is dit een normale voorstelling of een sneak preview dan kunnen ze deze op hun To Go list zetten als een soort wishlist. Wat staat er in de applicatie? Programma in de buurt dmv GPS Sneak preview voorstellingen To go list

De app houdt je op de hoogte Michelle Het location based gedeelte zit het meest verwerkt in dit op de hoogte gedeelte van de applicatie. Wanneeer jij je in de straal van 20 kilometer van een bepaald theater vind krijg je ongeveer een week van tevoren. Jij krijgt dan een push bericht dat er binnenkort een voorstelling is die bij jou past, dit kan dan een sneak preview of een normale voorstelling zijn. Daarna kan de gebruiker deze voorstelling op de to-go list zetten of hij kan ervoor kiezen om gelijk te beslissen te gaan en koopt een kaartje. De app houdt je op de hoogte Binnen een straal van 20 km een pushbericht Week van te voren Voorstelling die bij jouw interesses past Geselecteerde goedkopere sneak preview

Stuur de voorstelling door naar iemand anders Michelle Wanneer jij er dan voor keist om naar een voorstelling te gaan wil jevaak niet alleen gaan, je kan er dan voor kiezen om het door te sturen naar iemand waar je graag mee wilt gaan. Heb je dan iemand gevonden dan kan je een plek reserveren waarbij je naam gelijk hergebruikt kan worden en we weten niet of het mogelijk is maar betalen via de applicatie zou ook erg fijn zijn! Nadat jij gereserveerd hebt of het kaartje gekocht hebt dan kan je het delen via je social media om er voor te zorgen dat je vrienden ook naar de voorstellinn willen gaan Alleen nog gezelschap Stuur de voorstelling door naar iemand anders Reservering via de app plaatsen Plaatsen op je socials Would be perfect: in app payment

Kortingscode voor bij de aanschaf van het kaartje Michelle Korting werkt altijd! Wanneer iemand een kaartje koopt is het fijn als ze er nog iets extra’s voor terug krijgen. Wij willen daarom partners verzamelen zodat de bezoekers naast de voorstelling ook naar hun komt, bijvoorbeeld een hapje eten met korting vooraf of een drankje erna. Of bijvoorbeeld korting op sportkleding na een hiphop voorstelling. Korting werkt altijd! Kortingscode voor bij de aanschaf van het kaartje Korting op bv. eten, drankje of producten

Push bericht om je mening te geven Michelle Om het theater iets terug te geven krijgen de gebruikers na de voorstelling een pushbericht om hun mening te geven. Hier komen de gegevens terug zodat het theater weet wat ze ervan vonden en weet wat de doelgroep was. Wat vond je ervan? Push bericht om je mening te geven Handige doelgroep informatie Meningen van het publiek

What’s in it for…. Kelly

Meer bekendheid, meer publiek, meer omzet Kelly Theater Meer bekendheid, meer publiek, meer omzet

Artiesten (toneelspelers, dansers, cabaretières) Kelly Artiesten (toneelspelers, dansers, cabaretières) Feedback van publiek, meer bekendheid en omzet

Bedrijven die zich promoten via de app Kelly Bedrijven die zich promoten via de app Groei van klanten en omzet

Overtuigd van de voordelen van deze app?! Michelle

We gaan er natuurlijk uit van wel.. Michelle We gaan er natuurlijk uit van wel.. .. Maar zo niet, dan beantwoorden we nog graag jullie vragen!