Data- lijsten Aanbod Commu- nicatie Incentive. Het succes van de selectie Het succes van de data Het succes van de integratie Het succes van ‘one-to-one’?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Service oriented architecture (SOA) voor meavita: in house outsourcen jeroen j van beele ERIA fase 2 14 november 2007.
Advertisements

Hoofdstuk 1 Verkooptraject
Hoofdstuk14 Gegevens verzamelen in het veld, non- responsefouten en screening van vragenlijsten.
Filmpopulariteit Hoe populair zijn specifieke genres per periode?
BIG DATA Jeroen Wolfs. Agenda •Big data •Check-out & big data •Toepassingen van big data in eCommerce.
CMJ 2008 Promotie Adept en Bonne Aparte. Wat is CMJ/wat zijn showcases Bands spelen gratis (showcases) Publiek bestaat uit industrie (platenindustrie,
Vitamine G1 Effecten van een groene omgeving op gezondheid, welzijn en sociale veiligheid J. Maas.
Florecom en Internet bestel systeem
One-to-many One-to-one Televisie Website TelefoonPersoonlijke verkoop RadioBriefServicemedewerker Billboards Tijdschrift Catalogus Onpersoonlijk Zeer.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
+ Event Driven Marketing. + Event Driven Management : Definitie Een discipline binnen de marketing waarbij commerciële en communicatieve activiteiten.
ENGAGE 4 RESULTS CAFE 23 JANUARI 2014 MEDIAHUIS. ICT NEEDS BUSINESS ■ BELANGRIJK OM VOELING TE HEBBEN MET BUSINESS ☐ ‘Start with the end in mind’ ■ SUCCESS.
Studiedag OV1-OV Autisme en stage Ondersteuning vanuit de logopedie.
Preventieve interventie: Lange-termijn effecten van vroege pedagogische interventies M. Van Aken & M. Riksen-Walraven © Pedagogiek in Beeld Hoofdstuk.
Kanalen in Balans: Keuze, Gebruik en Sturing van Kanalen door Burgers Prof. Dr. J.A.G.M. van Dijk Universiteit Twente.
VPT-themadag 7 maart 2011 ‘Veiligheid boven alles!’
Volkoren Wat (w)eet de consument?
UPGRADE PROGRAMMA WINDOWS 7 OFFICE 2010 OFFICE 365.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
meten - weten - verbeteren - meten - weten -
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
Reorganisatie = (tijd)verspilling
Evenwicht Het is van belang dat er een evenwicht bestaat tussen alle bronnen Grotere kans op positieve ervaringen 1.
Data Maarten Terpstra en Peter le Clerq. 1.Wij denken dat bedrijven in toenemende mate data gebruiken voor toepassingen in marketing, sales, service,
Online informatie zoeken via de bibliotheekwebsite Demo Nyenrode bibliotheek.
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Tijd van wereldoorlogen, Agenda: Huiswerk vragen 10 en 11 pagina 267 “Amerikaanse droom” Beurskrach 1929 Hoe verder na de krach? Opdracht.
WOW: enqueteren bij Jumbo
EindpresentatieStichting Kinderpostzegels Projectgroep 2: ●Luuk Houdijk ●Debbie Grundel ●Thomas van Lieshout ●Nina vd Hoeven.
Gezondheid en participatie
WapliX Webdatabases New generations of applications.
WELCOME TO OUR LAUNCH EVENT. ONDERZOEK IVOX Perceptie, behoeften, prioriteiten en gedrag mbt duurzaamheid bij de Belgen meten en beter begrijpen 1000.
Het dienstverleningsproject Stad Aalst 15/10/2015 Bart Baele Directeur Externe dienstverlening.
Callens Stephen.  Hoe vindt men kinderen met riskant probleemgedrag?  Wie zijn de kinderen met riskant probleemgedrag?  SPRINT: het opsporen van kinderen.
marketing Projectgroep 7. Eén van de meest gebruikte Gratis tot s en mail adressen Maken van templates Resultaten meten Mails.
Facebook. Opgericht in 2004 Gebruik van persoonlijke gegevens door bedrijven Zonder toestemming gebruikers Profielpagina Persoonlijke gegevens openbaar.
Wij ondersteunen, stimuleren en begeleiden het Vlaamse integratie- en inburgeringsbeleid Ook ikv verhoogde asielinstroom VVOS Vlaams-Brabant 2 februari.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Workshop ‘s Heerenloo Zorggroep Ontwikkeling veerkracht.
Internationale marketing
WonenBreburg Energie Januari I.Achtergrond & het telt! Panel II.Profiel panelleden III.Resultaten onderzoek Inhoud rapport 2.
Positionering SEACRET SPA Catherine, Janne & Tessa.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
VerZEKERing Niet altijd ZEKER Edzard van Valkenburg 5 februari 2013.
VAST/MOBIELE INTEGRATIE. Agenda Profiel MCS Markt trends Introductie BRI-AS55x Building Blocks VAST/MOBIELE INTEGRATIE.
1 Invitee: –Iemand die een uitnodiging krijgt toegestuurd via en zich via deze weg kan inschrijven. Geïnteresseerde: –Iemand van buitenaf die graag.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
JAARCIJFERS NVVK Aantal aanmeldingen Gemiddelde schuld
Digitale VDAB profielen
Nieuwe kansen voor oudere werknemers
Consumentengedrag Leren I
Gezondheid en leefstijl
50% korting op uw zaalhuur bij Park Plaza Eindhoven!
WOONFONDS GAAT HYPOTHEEKRENTE VERLAGEN PER 27 FEBRUARI 2014
DIRECT • RELEVANT • RESULTAAT
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
Samenwerking Gemeenten en Zorg en Zekerheid
By Dionne, Nadia en Danielle
De succesformule van Dienstverlening
Vacatures in onze gemeente
WIN Event Maarten Tjallingii
Klantcontact: toen, nu, straks?
Workshop Verander en blijf trouw aan jezelf !
Sessie ROOD: “Investeringsbegroting”
Uitkomsten vorige keer, life events
Reclameronselaars UNIZO Acties.
Regel nu de beste zorg.
Eten is overal. Lessenserie: Voeding – mbo 2 Vak: burgerschap 2 Lesuren: Eten is overal ALS-DAN plan.
Direct marketing.
Transcript van de presentatie:

Data- lijsten Aanbod Commu- nicatie Incentive

Het succes van de selectie Het succes van de data Het succes van de integratie Het succes van ‘one-to-one’? Crisis tijd Professionalisatiegraad

Internet- bezoek Bekijken informatie Gedrag vóór transactie Callcenter- contacten Klachten Informatie- aanvraag Internet- transacties Telefonische transacties Verandering privésituatie Verhuizen Kinderen Werk Achtegrond- kenmerken Dow Jones Hypotheekrente Seizoen Acties en mailingen Type actie en respons Data in overvloed

Identi- ficatie Trans- actie historie Media- gebruik Klant- profiel Gebrui- kers profiel Mense- lijk profiel Domein van databases Domein van marktonderzoek CONTEXT Events

Korte termijn Lange termijn Tijd Bron: Bel, E.J., 2004 (aangepast) Voorspelbaarheid Hoog Laag Misaankoop Klacht Twee keer zoveel bellen Aflopen contract binnen twee maanden Idem, garantieperiode Beurskrach Verhuizen (> 2 jaar bijvoorbeeld) Gezondheid Pensionering