Game till you shop Team 2 Joep Voorn Mike van Rossum

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De zin en onzin van escrow
Advertisements

Automatic Delivery Rewards Basisprincipes. Automatic Delivery Rewards •Automatic Delivery Rewards of ADR is een programma waarvoor Distributeurs en Klanten.
Rekenen met procenten Rekenen met procenten.
H 29: Kostprijs bij heterogene producten
Programma – Voorstellen & verwachtingen
UNILEVER BELGIUM Aandelenoptieplan.
Gespreksvoorbereiding
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
Spel: Koop een euro. Je kan een euro kopen. Mooi, maar er is wel 1 regel: De hoogste bieder krijgt de euro voor het bod, maar de laatste bieder, die er.
Leiding geven aan projecten Commercie en subsidie.
JLC BVBA Uw partner op de Informatiesnelweg. JLC BVBA Voorne ZOERSEL Tel : +32 (0) Fax : +32 (0)
ForestProfitTrader Een complete handelsmethodiek.
Optimaliseren van het assortiment
14 februari 2014 Ondernemersplan - Financieel plan.
Opdracht: ‘Tel uit je winst’
H 27: Kostprijs bij homogene productie.
De verdeling van zorg en arbeid in Nederlandse gezinnen.
Uitwerking opgave Johan van Velzen. Volgorde van behandeling  Uitleg bedrijf  Uitwerking deelvraag 1  Uitwerking deelvraag 2  Uitwerking deelvraag.
01 van 06 Portal4U Loe Hameleers Twan Saleming Klanten: Wat kost dat artikel? Wanneer wordt geleverd? Die werkt hier niet meer.. Die factuur ken ik niet.
Inleiding in de Civiele Techniek
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Omzet.
HOOFDSTUK 12 Media.
Master Sound The Five Marketeers: Kim Meinders Tara de Ruijter
Kwaliteit van Geestelijke Verzorging 2e Symposium Religie en Zorg, vrijdag 22 juni 2012 Bijdrage Drs. Joleen Kieneker Student religiewetenschap en bestuurder.
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
A: korte (basale) herhaling H 27
WISKUNDIGE FORMULES.
T hema’s in deze quiz: Gezin Zorg Arbeid. Thema 1: Verschillen binnen ‘het Nederlandse gezin’
MEDIALANDSCHAP We onderscheiden: Visuele media Auditieve media
inkoopprijs – verkoopprijs winst – verlies
Control systems and transfer pricing
Kostprijsbepaling Grotendeels NIMA A stof. 3 categorieën kosten:
In deze dienst zal Ds. P.K. Meijer voorgaan. Voor de dienst zingen we Gz. 94 : 1, 2 en 6 En na de zegen: Ps. 21 : 1, 3 en 7 Schriftlezing: Lucas 24 : 25.
Inkomen bij ziekte en arbeidsongeschiktheid
In dit vakje zie je hoeveel je moet betalen. Uit de volgende drie vakjes kan je dan kiezen. Er is er telkens maar eentje juist. Ken je het juiste antwoord,
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Inkomen les 14 Begrippen & 65 t/m Begrippen Primaire sector Bedrijven die zaken aan de natuur onttrekken (landbouw, jacht, bosbouw, visserij)
Toegevoegde Waarde Productie = inkomen.
Wat moet je leren: Heel hoofdstuk 3, behalve paragraaf 5
Lesplanning 3.2 blz Binnenkomst Intro Nakijken 3.1, klaar? Dan alvast 3.2 maken Uitleg 3.2 Gezamenlijk lezen blz Zelfstandig werken,
Havo
Van Valckenborgh Dirk Februari Definitie “optie op aandelen” : Recht / Verplichting om een standaardhoeveelheid aandelen te kopen (call-optie –
Hoe gaat dit spel te werk?! Klik op het antwoord dat juist is. Klik op de pijl om door te gaan!
De strijd Romeinen 7:14 - 8:4.
ZijActief Koningslust 10 jaar Truusje Trap
concept Interactieve game waarbij de gebruiker in de huid van een prostituee kruipt. Doel van het spel is om zo efficiënt mogelijk geld te verdienen.
Wat betaalt de klant aan ons?
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Filiaalmanager.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Hoofdstuk 11 Kostenstructuur.
Inkoopprijs, verkoopprijs,winst, verlies
Management Accounting Management Control
Data warehousing theorie & modelling technieken
10/01/ DE ADVIEZEN VAN BEURSMAKELAAR BERNARD BUSSCHAERT Week
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
Stap 3; Constant of Variabel?
8.1 Waarom handel met het buitenland?
Marketing dag 1 Naran Bekh-Ochir, Lisa Hofman, Thomas Hermans
Actief: 2 Pack als Automatische Bestelling elke maand Omgerekend maar +/- €4,- per dag! JE HEBT 3 VARIANTEN OM TE STARTEN! Hoe Start Je Jouw Vemma Business?
Marketing College 3 Het marketingnetwerk.
Informatieve stick Demo presentatie 28 januari. Inhoud Concept Distributie prijsplan Ontwerp Demo.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 13 Plaats.
Touroperator SunShine
Havo 4 Lesbrief Vervoer.
Hoofdstuk 11 De Break-Even Afzet (BEA) Les
Welkom Havo/vwo 3..
Break-Even Hoofdstuk 11 M&O.
Touroperator SunShine
Transcript van de presentatie:

Game till you shop Team 2 Joep Voorn Mike van Rossum Mireille van der Laan Linsey Jepma Steve Zonneveld

Game till you shop Doelgroep  waarom Wii Onderscheiding Trigger Gameplay Pricing

Doelgroep Vrouwen Leeftijdscategorie van 45 t/m 50 jaar Met (vooral) een gezin

Waarom? Nog geen spel voor vrouwen met een gezin Vrouwen spelen weinig vanwege Beperkte tijd Onaantrekkelijke spellen Andere prioriteiten (bijv. lezen)

Persona Joke Smit Hobbies: Gardening Playing with her children,   Hobbies: Gardening Playing with her children, Reading a book Computer usage: Mostly e-mailing Sometimes simple games Search for groceries Search for clothes, perfumes, etc Demographic information Goals Behaviours Age 47 Wants everything as simple as possible Wants to use the pc quick and easy keeps in contact with friends Makes appointments Orders stuff (clothes, perfume, shoes, bags) Quickly irritated by computer because she knows how it works Little computer usage Occupation: working at a bank (manager loans) Family: Husband, 55 Children, 16 and 18 Income:  € 60.000

Game consolE? Wii Doelgroep beschikt over deze gameconsole Gemakkelijker in gebruik (1) Aantrekkelijke vormgeving(2) Lichamelijk bezig zijn

Onderscheiding Vrouwen Korte spellen Platform met kleine spellen Punten scoren is korting verdienen

Trigger Highscore verbeteren  korting verdienen (volgt later bij de ‘pricing’)

GAMEPLAY Snelle en overzichtelijke keuze uit spellen Zie Startscherm (volgt hierna) Kort spel  Gauw een spel tussendoor

STARTSCHERM

CHALLENGE Zoveel mogelijk punten halen  korting!

VERPAKKING: ‘Game till you shop’

Pricing 13

Price Making money Spending money (costs) Break-even point Setting a suggested retail price Bijenkorf deal Spending money (costs) Break-even point

Making Money - Setting a SRP Consumers perception of a balanced price Keeping it above the total cost per unit 15

Making Money - Setting a SRP Consumers perception of a good price

Making Money - Setting a SRP Consumers perception of a good price

Wiskunde Een SRP van €24,95- betekend dat De winkel een €21,01 van de klant krijgt (zonder BTW). Uitgaand van een Marge van 15%: De winkel verdiend €3.15 De winkel koopt ons product direct voor €17,68 Op deze manier wordt het onmogelijk om winst te maken, maar...

Making Money – Bijenkorf deal Bijenkorf geeft 18% van de productprijs aan ons Wij geven 10% hiervan aan de gebruiker

Making Money 20

Spending money - Costs Eenmalige kosten (Fixed costs) = 12.000.000 development kosten, etc. Kosten per product (Variable cots) = 1.25 Materiaal kosten, Distributie kosten, etc. Total Costs per product (uitgaande van internationale verkoop): € 25,-

Break-even point Gemiddeld Bijenkorf product is 150 euro Gemiddelde inkomsten per verkocht Bijenkorf product zijn dus 8,25 euro Bij een verkoop van 200.000 stuks waarbij elke gebruiker 4 producten bij de Bijenkorf koopt verdienen wij: 12.000.000 / (17,68 + 12 + 12 + 12 + 12 = 65,68 per product) = 182.704.019 stuks om winst te maken. 22

bronnen (1)/(2) informatie uit verschillende interviews Afbeeldingsbronnen: http://www.kiwanis30.org/Division30/webpages/Clubs/MPj042655900 00%5B1%5D.jpg http://3.bp.blogspot.com/_Gru_6d_cjHc/TMYSlMByyfI/AAAAAAAABos/ HdZIPP_8YLQ/s1600/time-management-clock.jpg

Vragen?