6. Conversie Minor Digital Marketing E-commerce is vooral gericht op conversie Doelstellingen zijn vaak gericht op conversie Conversie is succesfactor.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Online strategie - Websites in 2012 Info dag - 15 Maart 2012.
Advertisements

Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Omzet genereren via Internet
MMT.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
IMPACT VAN E-COMMERCE OP AANKOOP- EN VERKOOPFUNCTIES ESF onderzoek door Tempera i.o.v. Cevora An Bollen (Cevora) – Johan Desseyn (Tempera)
Wat is interactieve marketing?
Branche-analyse Boekenbranche
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
ROI Driven Internet Marketing Strategies Joris Toonders.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 6: Kijken en vergelijken.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 6: Kijken en vergelijken.
Onderzoek Online Readiness Boekhandels
Gemeentelijk gezondheidsbeleid met effect
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
WISKUNDIGE FORMULES.
Vraag 28 Verzamel eerst de gegevens: P = 80 W t = 8,5 minuut = 8,5 x 60 = 470 seconden m = 200 gram water c = 4,2 J/g.°C ∆T = 37 – 7 = 30 °C Maak eventueel.
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Inkomen Begrippen + 6 t/m 10 Werkboek 6. 2 Begrippen Arbeidsverdeling Verdeling van het werk in een land.
Buurtleren.nl Het ‘probleem’ Schaalvergroting Geen directe kennisoverdracht Intensief gebruik Sociale media.
 Introductie  Hoofdstuk 1 t/m 4 en 7 & 8  The Filter Bubble en online marketing  The Filter Bubble en de toekomst  The Filter Bubble en organisaties.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
O NLINE M ARKETING E XPERT, IN EEN WEEK. Sanne Koenders & Esmeé van der Aa.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
A6 – ONLINE CONVERSIE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
Blog Presentatie 30 september Rick Severs.
B1 – CROSS CHANNEL: OFFLINE NAAR ONLINE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
DIGITAL ANALYTICS TOOLS. 2 DIGITALE MEDIA - METEN.
Online marketing Expert (in een week)
Activiteiten ANWB online e- commerce 1. 2 Algemene bij te houden zaken Relevante nieuwsitems plaatsen op blog m.b.v. Wordpress Persoonlijke ontwikkeling:
4. Online strategie Internet scorecard
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
DMK – week 2.
DMK – week 2.
DMK – week 3 Deel 1.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
DMK – week 9. Onderwerpen week 9 Tio Minor Digital Marketing Onderwerp DMK: Omzet, winst en kosten; hoe te beïnvloeden juist bij een informatieve website.
DMK – week 7. Onderwerpen week 7 Tio Minor Digital Marketing Website optimaliseren om de conversie te verhogen; Retargeting; kopers terughalen naar het.
marketing Projectgroep 7. Eén van de meest gebruikte Gratis tot s en mail adressen Maken van templates Resultaten meten Mails.
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Online Muziekschool New Media Skills 15 sep 2009 Jeroen Bouman.
Google Oude situatie Dit is wat er is gebeurd.
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
SEO Hoger in Google.
Beginnen met SEO SEO webinar Alon Bromet & Robbert Kleijwegt
DMK – lesweek 10: Privacy.
Leven Lang Leren Gids Digitale wegwijzer
Minor Digital Marketing
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Marketing en zoekmachines
Het internet als reclamemedium
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

6. Conversie Minor Digital Marketing E-commerce is vooral gericht op conversie Doelstellingen zijn vaak gericht op conversie Conversie is succesfactor binnen ISC - > Met Digital marketing bijdragen aan realiseren van die gewenste conversie

6. Conversie Minor Digital Marketing

6. Conversie Minor Digital Marketing

6. Conversie Minor Digital Marketing weggegooid adwords geld

Minor Digital Marketing 6. Conversie en Mobile commerce tio

6. Conversie Minor Digital Marketing Bezoekers verlaten websites; “kijke, kijke en niet kope” -> Continu situatie in beeld brengen: Welke landingspages hebben hoog bouncepercentage? Lage kwaliteitsscores voor pagina’s bij Google Adwords? Onderneem acties en bedenk; je hebt 7 sec….uhhh 2 seconden

Product informatie pages Shoppingbag Bestel- Pagina’s Confir mation Retention marketing PPC adverteren (betaalde koppelingen) SEO (natuurlijke resultaten) Afiliate marketing Directe hits (bezoekers die url intypen) Webvertising AttractConvertRetain 45% 25% 8% 2% 55% 20% 17% 6%6% 30% 10% 17% 18% 15% Home Search 100% 0,8% 1,2%

evaluatie funnelanalyse - landingspage - call to action - drempels in boekingsproces - beeldmateriaal - reviews 6. Conversie Minor Digital Marketing Beantwoord de vragen voordat de bezoeker ze stelt

6. Conversie en Re-targetting Minor Digital Marketing

Latest Trends 6. Conversie en social media Minor Digital Marketing

Latest Trends 6. Conversie en social media Minor Digital Marketing

6. Conversie en meten Minor Digital Marketing

6. Conversie Minor Digital Marketing 21 geheimen ter verbetering van de conversie - Bedrijven spenderen $64 aan werving van bezoekers: 1$ aan conversie verbeteringsacties.