6. Conversie Minor Digital Marketing E-commerce is vooral gericht op conversie Doelstellingen zijn vaak gericht op conversie Conversie is succesfactor binnen ISC - > Met Digital marketing bijdragen aan realiseren van die gewenste conversie
6. Conversie Minor Digital Marketing
6. Conversie Minor Digital Marketing
6. Conversie Minor Digital Marketing weggegooid adwords geld
Minor Digital Marketing 6. Conversie en Mobile commerce tio
6. Conversie Minor Digital Marketing Bezoekers verlaten websites; “kijke, kijke en niet kope” -> Continu situatie in beeld brengen: Welke landingspages hebben hoog bouncepercentage? Lage kwaliteitsscores voor pagina’s bij Google Adwords? Onderneem acties en bedenk; je hebt 7 sec….uhhh 2 seconden
Product informatie pages Shoppingbag Bestel- Pagina’s Confir mation Retention marketing PPC adverteren (betaalde koppelingen) SEO (natuurlijke resultaten) Afiliate marketing Directe hits (bezoekers die url intypen) Webvertising AttractConvertRetain 45% 25% 8% 2% 55% 20% 17% 6%6% 30% 10% 17% 18% 15% Home Search 100% 0,8% 1,2%
evaluatie funnelanalyse - landingspage - call to action - drempels in boekingsproces - beeldmateriaal - reviews 6. Conversie Minor Digital Marketing Beantwoord de vragen voordat de bezoeker ze stelt
6. Conversie en Re-targetting Minor Digital Marketing
Latest Trends 6. Conversie en social media Minor Digital Marketing
Latest Trends 6. Conversie en social media Minor Digital Marketing
6. Conversie en meten Minor Digital Marketing
6. Conversie Minor Digital Marketing 21 geheimen ter verbetering van de conversie - Bedrijven spenderen $64 aan werving van bezoekers: 1$ aan conversie verbeteringsacties.