 Spelprogramma waarin studenten van verschillende opleidingen tegen elkaar strijden.  De studenten worden in groepen per opleiding ingedeeld.  Het.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het doen van eigen onderzoek
Advertisements

De les van de graankorrel
Vind samen met Zuyd Robotics de weg
Van uitleggen leer je het meest
Definitiestudie.
SPECS: • Datum: 13 of 20 maart 2014 • Locatie: FLOOR Kohnstammhuis • Wie: Teams Hogescholen Nederland (met CE of CO opleiding) CONCEPT TEAMS: • Maximaal.
Welkom Mijzelf voorstellen aan de hand van een recente gebeurtenis waarbij ik ‘in mijn vuur stond’ Wat gaan we doen vandaag.
Speel een spel uit de top 20 van gamer.nl. Verwachtingen vooraf? Veel gescheld, aangezien alle jongens die het doen altijd schelden…. Veel geweld in het.
Koningsspelen groep 5-8.
INNOLEREN Innoveren Leren. Essentie Innoleren Innovatie bevorderen bij MKB. Maakindustrie in de Achterhoek Samenvoegen van ondernemers en studenten. Wederzijdse.
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn, maar dat wìj verantwoorde- lijk zijn voor wie.
Versterk het rendement van je onderwijs met T-PACK
Stap 1. Waarom een marketingplan?
Waarom een Award?  Doel: toekomstige food managers bewust maken van de aspecten gezondheid en meerwaarden van voedsel.
Wat kun je er (niet) mee binnen het onderwijs?
Powerpoint in de klas Michiel D. Jansen o.b.s. De Draaimolen.
Ik hou van Holland spel!.
Ik hou van Holland spel!.
MAAK TIJD OM … Maak tijd om te werken, het is de prijs die je voor je resultaten betaalt.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Media en creativiteit module 2 Identiteit
Geschiedenis havo 4 - een introductie
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Het bemiddelingsproces
1 InternettechnologieRik Van de WalleGent, maart 2008 Reading Assignment Internettechnologie (ITech) Rik Van de Walle academiejaar
Welkom op onze thema-avond
Tevreden studenten. Hoge waardering
Rotterdam zonder MBO verzuim
13/02/2014 Onderzoek Happy Aging 1 : De context. Wie zijn die ouderen (verschillende profielen: leeftijd, opleiding, voormalig beroep, locatie, interessen,
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn,maar dat wìj verantwoorde-lijk zijn voor wie we.
MEER LLN KIEZEN VOOR HET WERKEN IN DE TECHNIEK IN FRIESLAND.
Ben jij reclamewijs? QUIZ.
VOORBEREIDING LERENDE ORGANISATIE
Crossmediale Marketing Campagne
LOCO CONGRES 2014 CREATIVITEIT.  JORIS VAN DOOREN COEN LUIJTEN 
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Wereld GIS Dag 2005 Geografie & Technologie Onderdelen van een GIS n Geografie n Een computer n Gegevens n Iemand die de boel bedient Geografisch Informatie.
De ondernemende student Hoofdstuk 8Leiding nemen, geven en ontvangen.
Portfolio Presentatie
Nationale Studenten Enquête (NSE)
Solidariteit op onze school Enkele suggesties voor gesprek.
Wetenschappelijke Revolutie, Verlichting en Franse Revolutie
Alle lijntje bij elkaar…?
SOCIAAL ONDERNEMERSCHAP COLLEGE 5 Onderzoek naar externe financiële mogelijkheden en inzet van mensen en middelen.
ONDERZOEKSVAAR DIGHEDEN 3 Instituut voor Sociale Opleidingen.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding. Periode 2 Les 1: Faalangst Doelen:doe de test en check of jij misschien last hebt van faalangst.
Introductie SLC 31 augustus Welkom terug!!!
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 SLC jaar 2 INFSLC02-2 Lesweek 1, kwartaal 1.
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2
Vrijwilligersstage 2. BASISHOUDING EN CONTACT MAKEN.
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2.3
Rekendag 19 januari 2016.
Profilering Design MBO. “Ik ben op aarde om een omgeving vol liefde te creëren, met passie te leven en mijn meest opwindende dromen waar te maken”
Kiezen voor keuzedelen
Didactiek rondom practicumverslagen: Inhouden, werkvormen en materialen voor de lerarenopleidingen Gerald van Dijk, Hogeschool Utrecht W. Kuiper, H. Eijkelhof,
I NFORMATIEAVOND P ROJECTGROEP. D OELEN VAN DE AVOND : Aan het eind van de avond weet u: Wie de begeleiders van de projectgroep zijn Vanuit welke theorie.
Bijeenkomst 3. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Huiswerk  Hoe is het huiswerk gegaan?
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Ordening anders… met potvallen en quizzen Kasper Bodegom Loek Wortel Kitty Walravens Annie van Leijsen.
Les 5 gamen CLIËNT EN MEDIA WIJSHEID//. Wie gamet er regelmatig? Ken je mensen die verslaafd zijn aan gamen? Wat zijn de gevolgen van game verslaving?
SLC ASSESMENT Door Peter Smaal.
Aantrekkelijk formuleren
Verschillen tussen leerlingen en differentiatie in de les
Economie en ondernemen
De treinrails in je lichaam
Dit is de vraag Hier komen allerlei antwoorden!!! antwoord 1
Havo lesboek deel 1 ~ Hoofdstuk 1
Overdrachtsdocument Hallo allemaal,
Transcript van de presentatie:

 Spelprogramma waarin studenten van verschillende opleidingen tegen elkaar strijden.  De studenten worden in groepen per opleiding ingedeeld.  Het doel is om te kijken welke opleiding het ‘’sterkst’’ is.  De studenten van de beste opleiding winnen een prijs.

 Er zijn verschillende rondes.  Bij elke ronde worden de punten bijgehouden.  De opleiding die aan het einde de meeste punten heeft wint.

 Studenten worden getest op kennis.  Ze krijgen vragen over algemene kennis.  Voor elke vraag krijgen ze punten.

 Studenten worden getest op kracht.  Dit door middel van spelletjes.  Denk aan touwtrekken etc.

 Studenten worden getest op sociale vaardigheden.  Dit ook door middel van geheime opdrachten.  Bijv. iemand in de zaal wordt onwel. Wie is het meest behulpzaam?

 Studenten worden getest op creativiteit.  Denk hierbij aan improvisatie opdrachten over allerlei onderwerpen.

 De punten worden bij elkaar opgeteld en de beste 3 gaan door naar de finale.  Daar moeten ze een soort estafette opdrachten doen die alle vaardigheden bevatten.