Activiteiten ANWB online e- commerce 1. 2 Algemene bij te houden zaken Relevante nieuwsitems plaatsen op blog m.b.v. Wordpress Persoonlijke ontwikkeling:

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wiki’s in het Hoger Onderwijs Pierre Gorissen Fontys Hogescholen
Advertisements

SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Presentatie titel STAGE Leren in de praktijk
Les 4 cursus WordPress. Wat gaan we doen (1) 1. Importeren via Word problemen 2. Alle pagina’s en berichten verwijderen, incl prullenbak leegmaken 3.
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Website voor bewonerscommissies
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
Websites maken Waarom? Voor Wie? Hoe?
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Uw persoonlijke creatieveling:
Vindbaar zijn Wat kan je zelf doen?. ADWORDS -Betalen per klik -Gelijk resultaat -Wekelijks onderhoud -Gecompliceerd geworden Zelf doen: Ja, basis.
Briefing V1, blok 3 Case CC.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
EVEN HELDER KRIJGEN EVEN DE VRAAG HEEL HELDER KRIJGEN VOORDAT JE ZOMAAR AAN DE SLAG GAAT?
Audiovisueel materiaal in de klas BOA 4 februari.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Naam: Tim Klijn Klas: MBI M1 Datum:
Nr 1 met foto’s Video over image tags
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 1: Wat is Google Analytics?
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
Digitaal Vrouwenplein Drenthe
Research. Over Forte Solutions Concurrentie Interactieve Boeken Onze Mogelijkheden Hoe inzetten? Welke uitgever? Voor- en nadelen.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Meer bekendheid via je Website
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen.
Ouderen reizen 202e Seger Abels Maartje van Randwijk
Ondersteuning, een nadere verdieping. BRP in ZIP-formaat
B1 – CROSS CHANNEL: OFFLINE NAAR ONLINE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Project college: Promotie Jaap Evenhuis.
‘netwerken zonder grenzen’ Sociaal Netwerken in Regio 0318.
Sociale media in de zorg Regionale Nascholing Intensive Care 26 maart 2015.
MM2 webcommunicatie Mijn gegevens:
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Informatievaardigheden Lien Devos. Inhousopgave Achtergrondinfo social media Geen hype Nieuwe manier communiceren Cliënt in controle Meer regie bij medewerkers.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Werken met het talent van de stagiair. 1.Voorstellen 2.Interne analyse van verschillende taken afdelingen 3.Eigenschappen /compententies taken 4.Sollicitatie.
Doel 1: Actieplan Leerbanen ‘top of mind houden’ loopvermogen zonder uitbreiding versterken Contacten warm houden Contactmomenten uitbreiden Van 100 naar.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
SoMeRe.nl Een uitnodiging Sjoerd de Vries & Efthymios Constantinides.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Operationeel plan DIMAGINI
Sociale media inzetten
Social Media & Sport Deel I
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
lesweek 5 content online
Overheidsmonitor Standaarden Transparantie DIENSTverlening
Social media voor statenleden/politici
Player of creator? door Mark Grasmayer.
Player of creator? door Mark Grasmayer.
Marketing en zoekmachines
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Activiteiten ANWB online e- commerce 1

2 Algemene bij te houden zaken Relevante nieuwsitems plaatsen op blog m.b.v. Wordpress Persoonlijke ontwikkeling: online marketing/communicatie, Scrum, Seminars, Digital Campus, advies ANWB werknemers intern, actief op Social Media voor ANWB Aanwezig bij Young Professional Event

December Introductie CMS Hippo Content stedentrips pagina’s online plaatsen Introductie weekaanbieding maken Meetings Beeld Homepage Jaap, Heleen, Matthijs Afbeeldingen zoeken Homepage Reiz& Magazine voor de homepage 3

Stedentrips 4

5 In totaal ongeveer 85 pagina’s gemaakt!

januari Weekaanbieding zelfstandig + overdragen Amanda Digital Campus – Social Media Inspiratie sessie Project Beeld Homepage Doorlopend beeld zoeken, afspraken Reiz&Magazine, Meeting Geke, Heleen, Wouter Project Kampioen portal  vertraagd Project beeld Auto verhuur portal Verdiepen SEO descriptions voor afbeeldingen Deadline scriptie voorstel Netwerk Social Media, Twitter/Linkedin Introductie Scrum 6

Digital Campus Checklist wat komt erbij kijken? Researchen onderzoeken, inspiratie opdoen, ogen open op vakgebied, waar is behoefte aan? Doelen stellen wat wil ik bereiken, inhoudelijk op juiste niveau? Communiceren, duidelijke afspraken maken, contact onderhouden Organiseren afspraken coördineren tussen belangengroepen Presenteren 7

Checklist To Do 8

Auto verhuur pagina 9 -Rechtenvrije afbeeldingen via verschillende bronnen (Sunny Cars, Reiz& Magazine, ANWB Beeldbank) -Hoge kwaliteit, goede formaat foto’s waarborgen -SEO woorden in de linkjes -Content tekst aanpassen -Overall look&feel behouden en toch aanpassingen doorvoeren

februari Start onderzoek ANWB  onderwerp verandering! Digital Campus Sessie! Uitwerking beeld eisen Portal Vakantie en Zonvakantie veranderingen doorvoeren Wat te doen met Portal Actief? Budget aanvragen voor beeldmateriaal Kampioen pagina optimaliseren Infostrada bezoek in het Mediapark 10