WELKOM SAMEN VOOR GROEN ONDERTEKENING INTENTIEVERLARING GEBIEDSAFSPRAAK LEIDSE OMMELANDEN.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
RECLAME OP INTERNET ASCC Clubmiddag 15 april 2014.
Advertisements

Kerntakendiscussie CODA is een cultuurhuis voor een groot en breed publiek. Ervaren en beleven staat centraal. Bezoekers kunnen genieten van het gezamenlijke.
Een kijkje in de schatkist…
Samenwerken voor Groen in de Leidse Ommelanden (UPG en POP3)
De vereniging staat voor keuzes groei is mooi maar groei is lastig.
Goed Karma Dit is een aardig artikel, maar kort. Geniet ervan ! Dit is wat de Dalai Lama voor 2009 moet zeggen. Dit alles vraagt een paar seconden om te.
Duizenden mensen in de zorg zetten zich in 26 JUNI CHANGE DAY NEDERLAND Iedere dag staan er duizenden mensen in de zorg klaar om anderen te helpen. Zij.
Stichting Dijk van een Kust
Weer zo‘n zware dag vandaag … ?
aardrijkskunde, een goede keus in de tweede fase havo
Landschapszorg ABL zet zich in voor het ecologisch beheer van landschappen en domeinen, hoofdzakelijk door begrazing met schapenkuddes en voor het organiseren.
PlattelandsCafé 15 mei Welkom door Teunis Jacob Slob.
Welkom bij ROHDE & GRAHL. ROHDE & GRAHL Amersfoort Onze missie ROHDE & GRAHL draagt bij aan het succes van haar relaties door het ontwikkelen van unieke.
Drs. Ingrid Holla RL. PLATO Consultancy bv. ingrid
Eerste pagina (eigenschappen) van de beheerkant toont een overzicht van alle eigen- schappen van schoenen: merk, maat, stijl, kleur, type en maximum prijs.
Je verleiding vertellen beste bloemist!
aardrijkskunde, een goede keus in de tweede fase vwo
Studie en opleiding Vrije tijd Groei en gezondheid Relaties
Hoogtepunten, uitdagingen en ontwikkelingen Terugblik 2012 Voornemens 2013 Vaste activiteiten, nieuwe activiteiten, begroting 2013.
aardrijkskunde, een goede keus in de tweede fase havo
Iedereen coach naar Jef Clement.
Ons Landschap “Hoe nu verder?”
Milieutrefdag 4 juni 2009 Open een bezoekerscentrum in een natuurgebied.
Risicoanalyse voor het waterbeheer:
Flexibiliteit van Medewerkers Stimuleren Prof. Dr Mandy van der Velde
De gestolen portemonnee
de Ontdekking Oosterhout
L EIDEN. 1. V ERBREDING BASISAANBOD Voldoende ruimte: meer grote winkelvloeroppervlakten (>1000 m²) Actief aantrekken grote formules Stimuleren nieuwe.
Arbeidsvreugde voor iedereen
Platform Religieus Erfgoed ZH Andries Ponsteen, directeur Erfgoedhuis Zuid-Holland.
Een goed Karma Dit is makkelijk te lezen en lekker kort. Geniet ervan! Hier volgt wat de Dalai Lama vertelt over Je hebt alleen enkele minuutjes.
Duits Presentatie Jesse Hogerheijde 4G.
Wisselstroom – 24 februari 2015 – Sint-Joris-Winge
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
Welkom in de jungle van groep 3. Jip maakt eerst een schets en daarna verft hij zijn aap in de jungle!
Natuurparticipatie: bewoner en bedrijfsleven in beweging © TNS Natuurparticipatie: bewoner en bedrijfsleven in beweging.
Van missie naar markt De drie belangrijkste vragen voor succes.
Ontdek je talenten bij de brede school Bekijk de nieuwe activiteitenkalender.
Brede school activiteiten: Zuid Springt Eruit Presentatie voor gr. 6 t/m 8.
“Slootje springen, een vuurtje stoken of fruit plukken van de boom… Veel kinderen hebben dat nog nooit gedaan! Is het belangrijk om te doen? Ja! Want.
De theorie achter de verhalen
Welkom! maandag 16 November 2015 Les B-2.
Alpe d’HuZus Alpe d’HuZus Woensdag 1 juni 2016 Voor iedereen die ook één keertje de berg op wil. Fietsend, wandelend of hardlopend Bedoeld voor.
Waarom? Je hebt ontdekt wat je interesses zijn. Behalve dat het van belang is dat je doet wat je leuk vindt, is het ook belangrijk om te doen waar.
Mid-market servercampagne – Thru Partner- presentatie: Dia voor presentator: niet laten zien Spreker: Partner Titel van de presentatie: We geven u het.
Greenfee4you Een innovatief klant relatie programma voor “ Uw Organisatie “
PERSONAL BRANDING Stel je bent een shampoo… 10 oktober Amersfoort.
Bijeenkomst 2. Terugblik  Wat is er tijdens de eerste bijeenkomst besproken?  Wat is ondernemerschap?  Wat hebben jullie geleerd?  Is het gelukt met.
Heroriëntatie landschap Lennart Graaff 7 oktober 2011.
Netwerken en streekproducten Hubrecht Janse. De Heerlijkheid van Wolphaartsdijk Familiebedrijf: – Circa 60 hectare akkerbouw – Landschapscamping met 75.
Eerste bestuurlijke conferentie over de toekomst van het Landelijk Gebied 7 oktober 2011 Freek Ossel, wethouder Openbare ruimte en Groen Gemeente Amsterdam.
Buiten op Avontuur veldwerk & natuurbeleving Rob Vereijken & Wiet van Bragt NIBI-conferentie 27 mei 2016.
Schoolzwemwedstrijd Gemeente Hollands Kroon. Schoolzwemwedstrijden? Wat bedoel je daarmee???
Duurzame energie en ruimtelijke ordening Inpassing in het cultuurlandschap Els Romeijn Adviseur erfgoed en ruimte.
Erfgoedcentrum DiEP
Winkelstraat de Heurne
Hoe volgen wij de ontwikkeling van het jonge kind
Namens de hoogste baas checken of de huisstijl in het filiaal wel tot zijn recht komt. Is er aandacht voor kinderen bij Walibi? Kun je met.
Creatief schrijven.
Opleiding vacaturemarkt 28 en 29 januari 2010
Welkom bij GO MEI 2016.

Welkom 9/19/2018.
Businessplan Hanna Copini.
Introductie op de Bijbel
Werken met plezier en goed presteren
Traject De Beleverij WELKOM!.
Eigenaarschap.
Wat heb je nodig? Een hoop lef.
Transcript van de presentatie:

WELKOM SAMEN VOOR GROEN ONDERTEKENING INTENTIEVERLARING GEBIEDSAFSPRAAK LEIDSE OMMELANDEN

Leiden: het decor

……en haar iconen

Ommelanden: het decor

…..en haar iconen

Wat krijgt de bezoeker Afwisseling Hollandse beleving op een dienblad Het Hollandse plassengebied in de notendop We laten je de verhalen van het gebied ontdekken Terug naar de essentie van/in het landschap Even terug zijn in het landschap Je ontdekt de essentie van het gebied, bij elke stap Je wordt keer op keer verrast Er echt op uit zijn Onverwachtse vormen laten je het gebied herontdekken Authenticiteit Verrassing Je bent samen actief Gezamenlijkheid Spanning Activiteit Expressie Ontplooiing Jouw landschap verrassend De beleving en belofte Afgestemd op behoefte Onderscheidend Basis voor selectie partners Activiteiten, faciliteiten, objecten, inrichting, beheer, informatie, promotie In te vullen door partners die daarmee waarde toevoegen aan beleving en belofte !