Programma vandaag Even voorstellen E-book Online Reputatiemanagement (ORM) Diverse casussen en discussie over ORM.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het tweede werkstuk.
Advertisements

Heerlijk Wonen marketing
Presentatie over Cyberpesten
Wat is het  Korte berichtjes publiceren (140 tekens).  Combinatie webloggen + instant messaging =microblogging  Opgericht (oktober 2006) door Obvious.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Portjectgroep2: Ben, Christan, Herman,Jo-Janneke, Rinnert.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
De Pionier Koerier Digitaal persbureau 2.0 Pim Staals.
Met Woorden in de Weer Hoogovens.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Coaching, hefboom voor leiderschapsontwikkeling?
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
Advies en communicatiebureau
1 Minor Digital World. Social networking en lectoraat Digital World Social Networking: de digitale communicatiemiddelen via internet, met elkaar, met.
Media en creativiteit Herfst les 4.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Michael Elbers – Webcare Troonswisseling Webcare Luisteren, Vertellen & Gesprek Michael Elbers Communitymanager Troonswisseling / Koninginnnedag 2013.
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Marco Leeuwerink Politie Hollands Midden Openbaar of gesloten?
Social Media.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Paragraaf 1: Hoog water Paragraaf 2: particulier en collectief
Social Media Revolutie. Welke logo’s ken je niet?
Mantelzorg, ook zelfzorg
Online Media Plan LOHC Nieuwe media commissie
Communicatieplan.
FINACE :: THINK, BUILD, OPERATE. Recruiting Center Werving en Selectie – Recruitment - Sourcing.
Social Media Reputation.
De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR.
Research. Over Forte Solutions Concurrentie Interactieve Boeken Onze Mogelijkheden Hoe inzetten? Welke uitgever? Voor- en nadelen.
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Social Media Audit. Deel 3 Concurrenten – XXXLutz Group.
4.2: De geschiedenis van de NL democratie
Total Practice Solutions Information Management LexisNexis Media Coverage Analyser 26 November 2009 Marco van Gennip Business Development Manager T: +31.
Van werk naar werk trajecten
Webinar 22 april 2011 start: uur fondsenwervende internet tools Stichting GeefGratis gratis* aangeboden (gedoneerd) en te gebruiken door non-profits.
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
“Samenwerken is een keuze”
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Presentatie Socialbesitas Hogeschool VHL
Media en creativiteit Herfst les 3.
Ondernemenincool Groepsbijeenkomst 2 juli. Voorstellen Liz Pelupessy John Autar Vertel in het kort: - Wie je bent - waarom je ondernemer wilt worden -
Jij en de wereld om je heen
Social Media Les 5: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Social media presentatie
Bekende Social Media! Onze top 6 social media!. FaceTime!
Sociale media in je les
Cinematografie / stopmotion
De hangar. Het team Eelco Honingh Marian Alons Jesse Taat Ron Schonewille.
Welkom in groep 7C. Even voorstellen… Eva Cornelis Ouders van groep 7c Hulptroepen klassenouders kriebelteam Overige activiteiten.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
In gesprek met zorgprofessionals Netwerkdag BVN 2 juni 2012 Marga Schrieks, Greta Antuma.
Instructiefilm maken. Het maken van een instructiefilm voor je praktijkproject uit periode 12. DOEL.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Sociale media inzetten
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
DIRECT • RELEVANT • RESULTAAT
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Samenwerken voor publieke waterinformatie
Klantgericht werken StudyEvent Mobiliteit in Beweging
Welkom! Kennisbijeenkomst ‘Free publicity en social media’
Transcript van de presentatie:

Programma vandaag Even voorstellen E-book Online Reputatiemanagement (ORM) Diverse casussen en discussie over ORM

Even voorstellen Gé Bouma 20 jaar als directiesecretaresse gewerkt In deeltijd hbo Communicatie gedaan op Windesheim Afgestudeerd in juni 2009 Eigen bedrijf Bouma Webteksten sinds sept Core business: Schrijven van webteksten Advies bij social media teksten Internetmonitoring

Het proces 1. Leergang Euroforum 2. Onderzoeksopzet 3. Desk research interviews 5. Symposia bezocht 6. Leergang omgebouwd tot e-book 7. Thumbnails en ePub laten vormgeven 8. Verkoopkanaal gezocht 9. PR gemaakt (FB, Twitter, website, locale krant)

Vraag: Waar bestaat Online Reputatiemanagement uit?

Social media analyse 1.Monitoren en begrijpen 2.Participeren in online discussies 3.Integratie in de bedrijfsvoering 4.Evalueren en bijsturen

Stellingen Reageer altijd, ook bij een ordinaire scheldpartij Haal een discussie z.s.m. uit de publieke sfeer Stop de discussie door aan te geven dat je het probleem gaat oplosssen Als iets is opgelost, hoef je dat niet nóg eens online te noemen

1. Monitoren en begrijpen

2. Participeren in online discussies

Moet Carglass reageren?

Hoe had Carpet Right kunnen reageren?

o

8

Reactie Aegon?

Reactie Aegon Webcareteam opgericht om 1 ste lijns vragen direct te beantwoorden Zodra onderwerpen issues dreigen te worden, krijgen de woordvoerders automatisch een sms Wekelijks een open online kanaal voor gesprekken met klanten en media

Kortom…… je moet: Klantverwachtingen overtreffen

BoumaGe gebouma GBouma Bedankt voor de aandacht!