Ver- of gebruiken Bestellen (her)Overwegen Fulfillment Retentie Conversie Traffic.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Business mapping Business model canvas.
Advertisements

Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Hoe om te gaan met mobile commerce?. Iedereen heeft een mobiele telefoon… Consumenten kopen al via mobiel… 2010 Expected 2011 > 2 billion.
De klantreis van touch point naar journey Verschillende journeys 50% Van transacties zijn multichannel journeys Journeys correleren 30% sterker.
Een verkooptool of webshop zonder onderhoud ? Wij hebben hem voor U ! Onze webshop stellen wij beschikbaar voor U.
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
Aanbieding Nacsport Video Analyse. Aanbieding Nacsport Video Analyse Nacsport Scout Plus : Eerste in de reeks professionele versies.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Sponsordossier op de VVOG-website. Deze demo toont Een intro over het aantal bezoekers op onze website en verder 1 Hoe uw bedrijf opgenomen kan worden.
EDSO Software. Wat is de nmegids?  Een online catalogus van uw producten en lessen.  De mogelijkheid voor scholen om in te schrijven:
Marktonderzoek Danneels
BIG DATA Jeroen Wolfs. Agenda •Big data •Check-out & big data •Toepassingen van big data in eCommerce.
Software voor Productie / Boekhouding / Facturatie / Magazijnbeheer
Microsoft Dynamics Entrepreneur Solution 2008 Product Demo.
Service en Garantie Niveau 2 Kerntaak 2.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
EDSO Software Digitale KCEGids EDSO Software.
Introductie tot het boekenvak : een bedrijfseconomische benadering
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
Een korte introductie…. Wanneer u zich op onze business to business website registreert, ontvangen we hiervan direct een melding.
Wat is affiliate marketing? Affiliate marketing is een vorm van online marketing waarbij de adverteerder (merchant of webwinkelier) de affiliate (uitgever/webmaster)
Kennis Sessie PSO 2013.
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
QPS HÉT INKOOP SERVICE SYSTEEM VAN DE BBN. BBN BBN staat voor Business Bloemisten Nederland. Platform van 100 bloemisten in Nederland. Gespecialiseerd.
Welkom Webshop (PSH). Geachte klant, De online documentatie is vervangen in een webshop. Hier een korte beschrijving van de webshop, met daarin enkele.
Strategie en Indelingsprincipes
Wat is Customer Relationship Management?
Cultuurnet Vlaanderen Meten is weten 4/6/2009. De Theorie.
Boekenbank vzw Annika Buysse Projectleider. Wat is Boekenbank?  Opgericht door Boek.be op 1 januari 2000  Oorspronkelijk doel:  Informatie leverbare.
BOEKENBANK VZW Annika Buysse Projectleider. Wat is Boekenbank? Opgericht door Boek.be op 1 januari 2000 > Informatie leverbare boeken voor boekhandel.
Inleiding Veiligheid Beschikbaarheid Betrouwbaarheid Snelheid Volledigheid.
Exposantentool Handleiding. Stap 1: Start ! Ga naar de link die u via ontving van Sylvie Buydaert. Login met uw: Gebruikersnaam Wachtwoord.
DigiDoc Een digitaal kantoor voor iedereen !. Ceci n’est pas du software?! 2.
S&D Interactive Media Workshop Google AdWords, 8 maart
Mobile content billing
Houd uw winkel in de hand met. Strategie Wat heeft u in de hand? Uw inkopen (u koopt alleen in wat nodig is) Uw verkopen (u rekent snel en efficiënt.
4. Online strategie Internet scorecard
Web service Lucinda Barendse Dennis Kanters Sjoerd Ouweneel
Kan een offline winkel als aanvulling op uw e-shop een meerwaarde bieden? Kenny Van Paesschen Zaakvoerder.
Datum Naam Mobiele telefoons uit aub Stel vragen tussendoor aub v v Naar de agenda Krachtige CRM oplossingen Van harte welkom CRM Online Sales & Marketing.
DMK – week 2.
Gerichte campagnes om conversie en klantwaarde te verhogen.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 13 Plaats.
De WKR in de zorg: zorg voor belastingvoordeel Datum:6 juni 2014 Door:Martijn Thissen – Commercieel Manager.
DS WebShop presentatie. DS WebShop beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact real-time.
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO.
Gebruikers- ondersteuning Monitoring Data- beheer Management- informatie Change support Tactisch support Strategisch support Management support Behoefte-
Onlinehulptoepassingen in OCMW’s
Renault Merchandise Webshop – Gebruiksaanwijzing
Handboek Online Marketing 4, Hoofdstuk 3
Kantoorboekhandel Van Atten
Lesbrief 5 E-Commerce Source: wikimedia commons.
INSPIRATIESESSIE.
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Collect&Go – FEVIA 19/10/2017.
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Online Marketing Basis
Internetmarketing en oefentoets
Uw eigen diensten verkopen via 2tCloud
Uw partner op ICT gebied
5minutes GoHerbalife Login op
in omnichannel retail van de toekomst
Goederenstroom en voorraadbeheer
Goederenstroom Hoofdstuk 6 Bestellen.
Hoofdstuk 3 Je verkoopkanalen
MovingFuture Femke Schot, Thomas van Breemen-Schneider, Sanne Wolters, Sam Gilling & Eva Verduin.
Instrumenten bij marketingcommunicatie
Transcript van de presentatie:

Ver- of gebruiken Bestellen (her)Overwegen Fulfillment Retentie Conversie Traffic

Complexiteit implementatie functionaliteit Gepercipieerd kwaliteitsniveau site Online boeken bezichtiging Benchmarking van gebied Statististieken en prijzen Onroerendgoedsite makelaars Onderscheidend Basis Laag Hoog Kleine kortingen op commissie van makelaar Info over hypotheken etc Complete listing voor de stad Maandelijkse nieuwsbrief verstuurd via Referenties Dekking > 10% listings Online foto’s

IdentifyCustomizeInteractDifferentiate Groep links Online/Offline data integratie Krachtige dataprotectie 3rd party privacyprotectie Gedifferentieerde customer service Zoekmachine Gouden vragen Vastleggen klantvoorkeuren Site gestructureerd rond behoeften Privacybeleid openlijk beschreven Herkennen terugkerende bezoekers Registratie Partner integratie Gepersonaliseerde wensenlijstjes Online productconfiguratie In de tijd gespreid vragen stellen Online tracking van orders One-click Communitygevoel Vooraf ingevulde velden Gedetailleerde profilering klanten Integratie offline/online winkels Automatische aanvulling Geïndividualiseerde producten Realtime online support Alternatieve methoden van ‘push’-communicatie Geïndividualiseerde webbeleving Meerdere betaal- en aflevermogelijkheden Bestelhistorie Gemak van retourzending bestelling Functionaliteit zoekmachine Effectieve e-serviceresponse