Presenteert:. Wat? “Donderdag Veggiedag” is een campagne die werd gelanceerd door de organisatie EVA vzw. Deze campagne wil de consument stimuleren om.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De Altijd meteen aan de slag
Advertisements

Persconferentie minister Johan Vande Lanotte: De Federale Ombudsdienst voor de Consument 18 februari 2014
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
FEWEB ON TOUR 20 oktober 2011 Testimonial An Verschooten – Legal Online Stepstones bij de opstart van een webshop
Werken met HeRMAN Webtoepassing voor het beheren van de competenties in elk aspect van het personeelsbeleid.
Wij nemen je mee naar de Basisschool in het centrum van Turnhout.
WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.
Korterittencontract Ik verplaats mij “TOF” Te voet, met Openbaar vervoer of per Fiets.
PROJECT: DORPSRESTAURANT AVELGEM Voorstelling Ontmoetingsdagen Ongelijk Gezond – juni 2010.
Point of Sales Materiaal
Het energieproject EEN BEELD UIT DE PRAKTIJK. van “Ik heb geen zin om therapie te doen en dieet te gaan volgen.” tot “Wanneer is het nog eens energieproject.
Minder vlees op het menu
GROEIDOCUMENT.
Doelstelling Wedeo Mensen aan het werk krijgen en houden in een zo regulier mogelijke arbeidssituatie. Dit is de belangrijkste basis voor het.
GGD Fryslân Akke Hofstee en Abe van Reemst Leeuwarden
Marketing H.2 Marketingbeleid.
Cross Media.
Presentatie op Flitsbijeenkomst ICO Taal & Rekenen
Duurzame catering Stad Gent Maaike Breugelmans – Milieudienst.
Doel samenwerking: Samenwerking RIZIV-ZF-VDAB-GTB
ScaldWIN, Internationale Scheldeweek 2011 De Schelde, rivierstroom als levensstroom.
Talentpools.
Concerti Fetti Bezoek een live-optreden van een voor jou niet voor de hand liggende artiest.
COPYWRITING Valentine Vercruysse Julie Mestdagh Ulrike Vermaercke COPYWRITING Valentine Vercruysse Julie Mestdagh Ulrike Vermaercke.
Waarom won CAW Metropool de prijs voor de ‘beste interne campagne’ 2010? BViC Wintercheck.
DJI en het VWNW beleid Hoe werkt het bij DJI
Voedingscentrum Bachelor’s Award
Potverdorie, eet normaal!
2014 EVALUATIES N+1.
Na de basisschool Presentatie Procedure naar het VO Mieke Staal Intern Begeleider 5 MW.
De Waerden op Texel.
Onderwijsconferentie Programma Een korte presentatie Een actieve oefening Een kijkje in de keuken.
In 7 stappen naar een gezond bedrijf
Middelen voor je buurtproject 28 maart Sessie 2.
HR netwerk 30 januari Programma ‘PLOEG proeftuinen’ Bestemd voor elke entiteit die werk wil maken van PLOEG op maat.
FONDS VOOR EUROPESE HULP AAN DE MEEST BEHOEFTIGEN - FEAD April 2015.
22 september Tender POP Thomas Bossuyt & Maarten Andriessen.
Potverdorie, eet normaal!
Het project. Vandaag Tussenstand projecten Hoofdstuk 3 Projectvoorstel SWOT begin.
De Rode Knop van Viattence
Pedagogisch werken in de wijk Kwartaal 1 Les 1 Kamer L
Slc kwartaal 3. programma Hoe is het gegaan Verwachtingen Tips and tricks Opdrachten slc.
Happy new year Goede voornemens.... Waardenlijst Neem de waardenlijst door. Omcirkel de vijf voor jou belangrijkste waarden van de groep waarop je werkt.
VZW WiP : drie doelstellingen 1. Inrichten en beheren van initiatieven ondersteund/ beschut wonen voor personen met ernstige en/of langdurige psychische.
Voortgang migratie Projectplace -> Pleio SIO, 5 december 2014.
Katrien Verbeke Stad Gent. 5 objectieven 1.Een meer zichtbare, kortere voedselketen 2.Duurzamere voedingsproductie en – consumptie 3.Sterkere sociale.
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Is op zoek naar jou. M: Milieu O: Op S: School MOS is een organisatie die werd opgericht door het Departement Leefmilieu, Natuur en Energie. Zo wil men.
WAT WORDT ER OP KORTE TERMIJN VAN JULLIE VERWACHT EN WAT MOGEN JULLIE VAN ONS VERWACHTEN?
Wij hebben een infographic gemaakt om de mensen bewust te maken van hoeveel Co2 uitstoot er in hun eten zit. Deze kunnen we bijv. flyeren. Wij hebben.
Content coach Schrijven voor het web 15 oktober 2009.
Campagne PM1 Schone lucht een mensenrecht Nieuwe ISO 16890
Win with Bosch - Promotions 2016
Winkelstraat de Heurne
Visie op medewerkers vanuit talentgerichte invalshoek
Voordelig voorschrijfgedrag Klankbordgroep 16 mei 2017
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
Campagne “Positive Belgium” Briefing Woensdag
Waarom doet onze club mee aan Team:Fit
Afspraken inzet leden Kenniskring VOR bij RWS
Waarom doet onze club mee aan Team:Fit
Sellogram J. Kamphuis AOC Oost 2018
Iedereen waterdrager Wereldwaterdag
Uw bedrijf en de groei.
We gaan vernieuwen! KWT en VO verdwijnen
VIDEOPRESENTATIE 2, CONCEPTONTWIKKELING Naam: Faustina Maia Gomes Rebelo Goncalves Studentnummer: Opleiding: Ad ondernemen Klas: 1F Docent: Evers,
GLASTUINBOUW IN BEELD Hier volgen enkele algemene sheets + film met de ambities en cijfers van de glastuinbouw om het kader te schetsen.
HOE ZEND IK MIJN CASE IN?.
Transcript van de presentatie:

Presenteert:

Wat? “Donderdag Veggiedag” is een campagne die werd gelanceerd door de organisatie EVA vzw. Deze campagne wil de consument stimuleren om tenminste één dag per week vegetarisch te eten.

Wie is EVA? EVA vzw is een organisatie die het brede publiek prikkelt om meer plantaardig te eten. Sodexo heeft een partnership met deze organisatie die als doel heeft de ‘Donderdag Veggiedag’ campagne op grote schaal uit te rollen binnen de verschillende segmenten.

Waarom? Een veggiedag op donderdag is goed voor de gezondheid ! Vermindering van onze milieu-impact (waterverbruik, CO2-uitstoot, ontbossing,…) ! Een vegetarisch gerecht kan ook lekker zijn. Ontdek het zelf aan de hand van de uitgeteste recepten !

Wat wordt er van de klant verwacht? Het ondertekenen van een overeenkomst tussen EVA vzw & klant waarbij de klant zich verbindt deze campagne mee te ondersteunen Hiermee informeert EVA vzw de klant betreffende hun engagement en de verwachtingen

Wat wordt er van de uitbating verwacht? Naast de klassieke maaltijd wordt er iedere donderdag een « Donderdag Veggiedag » recept in de kijker gezet Hiervoor worden de goedgekeurde recepten van het desbetreffend seizoen gebruikt

Wat wordt er van de uitbating verwacht? Uitzetten van het promotiemateriaal op donderdag in de uitbating: –Posters –Banners –Transparant –Gadget –Schermen –Intranet We communiceren naar de consument !

Welke ondersteuning bieden wij? Ondersteuning door middel van receptenfiches die aangepast zijn aan het segment Gerechten die zijn getest door de doelgroep tijdens een smaakcomité Basis promotiepakket ontwikkeld door Sodexo om de campagne in de kijker te zetten Deze kan uitgebreid worden met extra elementen Opleiding vegetarisch koken voor de keukenchef op het Sodexo hoofdkantoor Aanlevering van de nodige documenten om de verkoopsstatistieken van deze vegetarische gerechten op te volgen

Wat is de procedure? Afspraak Eva / klant / CRD voor een korte uiteenzetting van hun engagement Ondertekenen van de overeenkomst Opleiding vegetarisch koken met toelichting van de recepten en de communicatietools Bestelling van het basis promotiepakket en eventueel extra elementen Starten van de campagneReporting / evaluaties

Vragen voor « Donderdag Veggiedag » binnen Corporate Services: Vragen voor « Donderdag Veggiedag » binnen Education: Wie contacteren?