vrijheid zekerheid wijik Dominantie tijdens de crisis Jaren 2000 Dominantie na de crisis Jaren
Streekproducten u Totale markt streekproducten: € miljoen (food) u Bakkersproducten: € 26 miljoen u Kleine markt (1% totale foodmarkt)…maar sterke groei u Verwachting buitenland: UK 10%, Zwitserland 15% 2
3
4
Streekproducten 5
6
Buitenhuishoudelijk n Nationaal Scholen Onderzoek (Foodstep voor Stichting Bakkerij Imago) 7
Nationaal Scholen Onderzoek: Top 5 Bron: Foodstep 8
Nationaal Scholen Onderzoek: n Het meest gemist: vers belegd broodje n 22% scholieren/studenten vindt dat kwaliteit van bakkerijproducten omhoog moet: u ‘malser’ u ‘knapperiger’ u ‘verser’ n Aantrekkelijker maken door leuke acties, breder aanbod en nieuwe, verassende producten 9
10
Buitenhuishoudelijk Julia’s 11
Buitenhuishoudelijk 12