Activerende Opdrachten bij Archeologie voor pakket++s

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Rekenen met muzieknoten
Advertisements

Archeologie voor pakket++s
AD(H)D.
Het is 22 november van het jaar Fatima en Björn zijn nog als laatsten aan het werk op het onderzoekveld achter de binnenduinen, grenzend aan Holland-Metropolis.
Technisch ontwerp.
Powerpoint gemaakt door
Schrijf een artikel over een ‘Europees’ onderwerp dat voor jou van belang is ! Ga als volgt te werk !
Kunstproject groep 8.
Nul Energie Huis Workshop offerte.
Hoe doe je dat? Actief Zendingswerk
Hey wij zijn hajar louiza . En wij maak deze meidenmagazine
Archeologie voor pakket++s
Verslag TL3.
Het oude Egypte Frankie Schram 1 Het oude Egypte Werken met een website-onderdeel Fr. Schram 29/011/2003.
Geautomatiseerd meten
Een biologisch onderzoek
De onsterfelijke Alexander de Grote
Het geven van een workshop
concept en indelingsprincipe
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Activerende Opdrachten bij Archeologie voor pakket++s
Proces en Product.
Functioneel Ontwerp.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Winter 2008 Co-creatie Experience Economy Toine Nagel.
AO 2 december 2009 Voorfase en startfase AO & Op weg naar ons eigen AO en Ons eigen ontwerp.
Boekbespreking Voorbeeld powerpoint.
2rootje ‘Dat is uit de kunst’
Informatievaardigheden
Een nieuwe tijd Waar gaat het over?.
OFC28 mediawijsheid les 2. Toetsopdracht voor deze week was: Beantwoord de volgende vragen (je levert ze in bij je docent en bewaart ze in een aparte.
Archeologie voor pakket ++s Les 4: Het feitelijk opgraven.
voor familie en vrienden van
Presenteren en communiceren
Betogende spreekbeurt
Geschiedenis schrijven
Teksten schrijven. Teksten schrijven Teksten schrijven – Waar gaat het over Onderwerp Titel Lead Tussenkopjes Illustraties Woorden vet/cursief.
Les 2 Ken jij Lucy?.
Archeologie voor pakket ++s Les 1: Inleiding tot de archeologie.
En toen was het voorbij Vraag jij je nooit af wat mensen moeten denken net voor dat ze een ongeluk krijgen of zelfmoord plegen Hier kun je proberen om.
Advies en planning Eerst denken, dan doen. Onderhouden van tuinen.
Waarom? Je hebt ontdekt wat je interesses zijn. Behalve dat het van belang is dat je doet wat je leuk vindt, is het ook belangrijk om te doen waar.
Marketing Coen van Wetering
Onderzoek doen Een complexe (maar uitdagende) klus!
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Maak foto’s van kinderen die tegenstellingen uitbeelden. Opdracht: 1. De kinderen gaan in tweetallen een tegenstelling bedenken die zij willen.
Creatief schrijven. Programma -Klassengesprekje: schrijf je weleens? -Inkomopdracht: een gebeurtenis -Creatief verhaal schrijven: tijdcapsule Wat gaan.
Instructiefilm maken. Het maken van een instructiefilm voor je praktijkproject uit periode 12. DOEL.
4 Catharina de verzamelaar Catharina de Grootste.
Natuurgetrouwe tekening: In deze tekening geef je zo nauwkeurig mogelijk alle delen weer. Schematische tekening: In deze tekening geef je alleen de belangrijkste.
Scrijven 1.6 (vervolg) Een Verslag.
God heeft een plan Genesis 12:1-2
Agenda Ervaringen met pilots
Pictionary 1 Korintiërs 12:19-20 Opdracht:
LOB Waar ben je trots op?.
Advies en planning Eerst denken, dan doen.
Vwo 4 – week 39/
Wat heb je nodig: Pen en papier en een fototoestel.
Het tweede LOS-gesprek
De treinrails in je lichaam
ONTWERPEN LES: DE WERELD IN 1 DAG!.
Raden, regels en redeneren Groep 7 en 8
Laat de vragen eerst even aan de docent zien!!
Klik hier om verder te lezen
volgende bladzijde terug
voorbeeld volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
Transcript van de presentatie:

Activerende Opdrachten bij Archeologie voor pakket++s AO 1: Een beroemde opgraving

Wat vind jij de interessante opgraving Wat vind jij de interessante opgraving? - Of wat vind je een interessante site / vondst? Over deze opgraving/site/vondst ga je een aantal zaken opzoeken Wanneer is deze vondst/ontdekking gedaan? Waar precies (geef dit weer in een kaartje; digitaal of tekenend)? Wie heeft (hebben) deze vondst gedaan; of wie was de belangrijkste speurder/archeoloog die zich met de opgraving heeft beziggehouden Beschrijf deze persoon (of de instelling) kort Belang van de vondst/ontdekking Waarom is deze belangrijk? Denk hierbij aan voor de geschiedenis in het algemeen of de archeologie in het bijzonder? voor het land, haar bevolking enz

Vorm van verslag In een PowerPoint Duidelijke structuur