Waar terecht met welke vragen / wie doet wat binnen nieuwe Wmo? WMO kantoor SDD Dienstverleners Vragen over ICT / Zorg-Portaal* Vragen over meldingsprocedure Vragen over geleverde zorg Vragen over declaraties Vragen over indicatie/her-indicatie Klachten en vragen over dienstverlener Klacht over dienstverlener of klacht over WMO kantoor Klacht over SDD CAK Mutatie: wijzigen dienstverlener (nieuwe dienstverlener) Mutatie: Overlijden of verhuizen (GBA) Vragen over eigen bijdrage CAK Mutatie: Definitief stopzetten Vragen mbt inkoop / contract Vragen over bevoorschotting en facturatie Vragen over ontbrekende klanten (ivm overdracht) Overige mutaties Bezwaar en beroep Spoedprocedure 1
Welke e-mailadressen / contactgegevens? WMO kantoor: Voor alle vragen kunt u contact opnemen met onze helpdesk: helpdesk@wmokantoor.nl of 088 007 94 94 * ICT/Zorg-Portaal: Voor vragen / opmerkingen over de Verwijsindex Productcodes Wmo kunt u rechtstreeks contact opnemen met de SDD: r.stougie@drechtsteden.nl Sociale Dienst Drechtsteden: In principe voor alle vragen algemene telefoonnummer SDD of contactformulier SDD (078-7708910 / www.wmodrechtsteden.nl/formulieren) Specifieke vragen over ontbreken van klanten ivm overdracht en invoeren gegevens van het Rijk: m.klink@drechtsteden.nl Aanmelden voor spoed: meldingwmo@drechtsteden.nl (let op niet gebruiken voor vragen over klanten), in onderwerp altijd SPOED vermelden. Melding voor toezichthoudende ambtenaar: meldingwmo@drechtsteden.nl, in onderwerp altijd “melding ivm toezicht bestemd voor T. Kop en M. den Hartog” vermelden. Vragen inkoop en contractmanagement: contractmanagement@drechtsteden.nl . Elke aanbieder ontvangt nog de gegevens van een vast contactpersoon. Aanmelden voor gesprek (nieuwe melding) via www.wmodrechtsteden.nl/formulieren Vragen over lopende processen (of brieven die wij als SDD hebben verzonden) altijd via Klantenservice SDD en evt vragen naar de Wmo-consulent.