ORGANISEREN.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Studiecoachbijeenkomst 9
Advertisements

Samen leren werken in de cloud
Hoe organiseer ik een PvB?
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · l e r e n · d o o r · d o e n · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · De structuur van LINK2 Domein Thema’s Boxen.
Schoolpartnerschappen in Europa
Het klaslokaal 2.0.
STUDIECOACHBIJEENKOMST 2 PLANNEN EN ORGANISEREN & IEMESWEEK
Thema Hoe maakt kennisdelen je werk/functioneren: leuker Efficiënter Beter Meer gedragen.
2IO05: OGO 1.1 Informatiesystemen. OGO – ontwerpgericht onderwijs Hoe leer je ontwerpen? doen: stap voor stap + terugkijken Telkens: modelleren: probleem.
Informatievaardigheid bij INHolland
Media en creativiteit 08 Engagement Virtual democracy Elske Revelman de Vries
Huisregels Op tijd binnen Eten en drinken (m.u.v. H2O) in de kantine
DRIVE! in het beroepsonderwijs
Brainstorm sociale media in het onderwijs
Videodossier ICLON,I.Steen. Opbouw -Introductie -Vraaggesprek -Resultaat.
Ofwel hoe combineren we drie stromen? Steven Nijhuis
Portfolio 1 Portfolio kunstenaars trekken langs opdrachtgevers om opdrachten in de wacht te slepen ze nemen voorbeelden mee van hun beste producten verzameling.
Literatuur zoeken Workshop Literatuur Zoeken vrijdag 12 september 2014.
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
Welkom bij het NIP Nieuws overzicht Nieuws item.
WildWaterWonen Cees Brederveld. Vernieuwing Onderbouw/school Minder vakken Minder kerndoelen Meer samenhang Eigen invulling Leerling centraal.
STUDIECOACHBIJEENKOMST 5 dd
Studiecoachbijeenkomst 5
10 tips over samenwerking bij ondernemersdienstverlening.
Augusta van Oene en Hilda Visser
Voordia: Presentatie bij de wetskaart Deze voordia met info en suggesties is geen onderdeel van de ppt. Twee presentaties bij de 10 geboden: alleen afbeeldingen.
INSPIRATIE. De X-Factor van de docent De workshop speelt zich af rondom de volgende rubrieken: Onderwijs Gezag Contact bedrijfsleven Betrokkenheid Maatschappelijke.
OPTIMAAL ONDERWIJS VOOR ÉLKE STUDENT!
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
CE / IBL Slb Jaar 1, les 2 (1.4).
ZELF SLEUTELEN! JOB CRAFTING OPDRACHT.
Studiebegeleidingen huisvestingdentenfinanciën en
Moderne Wiskunde 11e editie inzicht, structuur, vernieuwing.
Docent: Ans Sarianamual - oktober 2014
Zorgwijzer Conferentie: Kracht in 020, 4 juni 2013, Pakhuis de Zwijger.
met studievaardigheden
OFC28 mediawijsheid les 2. Toetsopdracht voor deze week was: Beantwoord de volgende vragen (je levert ze in bij je docent en bewaart ze in een aparte.
VOORBEREIDING LERENDE ORGANISATIE
1 1 e jaars aardrijkskunde Mentoruur 3.
Presentatie Theresialyceum.
Doelen Na deze les: hebben jullie een indruk van het Gevangenismuseum en wat daar te zien is; weten jullie wat de eindopdracht is en heb je daar ideeën.
Customize!.
Mantelzorg voor Beginners is een online platform met zoekmachine voor mensen die geen of weinig ervaring hebben met het organiseren van zorg en hulp.
Zakelijke communicatie
STUDIELOOPBAAN COACHING KWARTAAL 4 WEEK 5 Marie-Joze van Raak.
Evaluatie Orientatieweek opleiding verpleegkunde Schooljaar
Slc Week 2. Bespreken van vragen, uitwisselen van ervaringen Kiezen van de jaarraad Eerder verworven competenties/opdrachten Samenstelling POP- groepen.
LA intro en overzicht van werkwijzen Master Leren en Innoveren 8 september 2015 Bartel Standaar-Dorhout en Hanneke Koopmans.
Voorlichtingsavond 5HAVO / 6VWO Examentrainingen Studiekring 25 en 26 april 2016 Veluws College Walterbosch 12 januari 2016
 ‘Hoe maak ik een goed filmpje?’ En hoe kan ik hem gebruiken?
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Digitale vaardigheden in je les. Yvon Bom Kellebeek College.
Bijeenkomst 4.  Toepassen van Directe Instructie in een deelles.  Toepassen van het ABCD-model in het logboek.  Digitale interactie in de praktijk.
Cliënt en Mediawijsheid Les 5 Mensen met een (lichte) verstandelijke beperking.
Hoofdstuk 2: Organiseren van het werk Werken in een arbeidsorganisatie.
MAAK HET ONDERNEMERS MAKKELIJK! MET EEN REGELHULP IN 7 STAPPEN.
– examentraining schrijven & taalportfolio
Passend onderwijs.
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
DA dag april 2016.
Naar meer activerend onderwijs in het VO
12 oktober 2017 Aanwezigen & je richten op deze les.
Sociale Media Naam: Sara Camara School: Grotius College Klas: J1A
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Welkom.
Nederlands / Vlaams Platform Taalbeleid Hoger Onderwijs Platformbijeenkomst n.a.v. Adviesrapport ‘Vaart met taalvaardigheid. Taalbeleid in het hoger.
Open Access Waarde van onderzoek voor het MKB
E health, Domotica en E-learning
Jullie opdracht Bereid in groep een presentatie voor van 5 minuten rond de onderzoeksstrategie waarin je jou verdiepte Inhoud Wat houdt de strategie.
De start van werkplekleren 2a
Transcript van de presentatie:

ORGANISEREN

Coachgesprekken (Jason)

Klassenvertegenwoordiger wie?

Terugkijken op IEMES week Suggesties voor volgende IEMES week in duo’s: - 3 tips voor workshops - 3 tips voor seminars - 3 tips voor excursie

Bloggen / presentaties EMEGLIJST

Tentamenperiode 1: Waar kan ik het rooster van mijn tentamens vinden Tentamenperiode 1: Waar kan ik het rooster van mijn tentamens vinden? Locatie tentamens? Voorbereiding tentamens

De fysieke ruimte

Richt je ruimte overzichtelijk in

opdracht Ga in groepen van 3 je fysieke studieruimte met elkaar vergelijken (bureau, ordners, post its, whiteboards). Hoe heb je privé en studie gescheiden? Hoe orden je verschillende ruimten, aandachtsgebieden, vakken Kom met een voor jullie meest ideale structuur.

DE DIGITALE RUIMTE

opdracht Ga in groepen van 3 je computerstructuur met elkaar vergelijken. Hoe heb je privé en studie gescheiden. Hoe orden je verschillende vakken. verschillende media, verschillende kanalen? Kom met een voor jullie meest ideale structuur.

Je communicatiekanalen

Opslag van documenten

opdracht Ga in groepen van 3 je communicatiekanalen met elkaar vergelijken. Hoe heb je privé en studie gescheiden. Hoe orden je verschillende vakken. verschillende media, verschillende kanalen? Kom met een voor jullie meest ideale structuur.

Heldere regels Communicatie docenten- studenten loopt via fontys mail (evt. extra communicatiekanalen kunnen ingezet worden) Hoe organiseer je je mailbox? (doorlinken naar mailbox)