Enquête Vliegbrief 1 OKTOBER– 26 NOVEMBER 2010 RESPONDENTEN 674 volwassenen, 636 ontdubbeld 440 kinderen, 424 ontdubbeld.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Tevredenheid met behandelaar en behandeling.
Advertisements

Enquête bij de leden van Fietsersbond Halle Resultaten.
Inhoud Methodologie Theorie Onderzoeksresultaten Verbanden
KWALITEITSZORG november 2012
DEPARTEMENT WERK EN SOCIALE ECONOMIE Langer aan de slag met meer werkbaar werk? Enkele cijfers uit de werkbaarheidsmonitor van de SERV.
‘SMS’ Studeren met Succes deel 1
Tevredenheidonderzoek Maatjesproject
60+ Gezond en Wel in Drijber, Spier en Wijster 9 NOVEMBER 2012.
KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK
Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten Onderzoek naar gebruik en consumentengedrag.
Sociaal emotionele ontwikkeling en groepsgedrag
1 Resultaten marktonderzoek RPM Zeist, 16 januari 2002 Door: Olga van Veenendaal, medew. Rothkrans Projectmanagement.
De Meridiaan naar de toekomst. Welkom 1. De organisatie 2. Gelijke tijden 3. Continurooster.
November 2013 Opinieonderzoek Vlaanderen – oktober 2013 Opiniepeiling Vlaanderen uitgevoerd op het iVOXpanel.
MEI/JUNI 2013 Dag dag!Hiep Hiep Hoera ThijsDouwe1 jaar! Scott Rover 3 jaar! Naar de basisschool! Benjamin 3 jaar! Lauranne 4 jaar! Alexander 3 jaar! Louise.
Resultaten tevredenheidsmeting van gebruikers Lokale Dienstencentra Kortrijk m.b.t. tot de onthaalmedewerkers.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Global e-Society Complex België - Regio Vlaanderen e-Regio Provincie Limburg Stad Hasselt Percelen.
Sportmarketing vs.Internet Resultaten onderzoek Resultaten onderzoek Sportmarketing vs. Internet PauwR Internetmarketing wie wat.
 Deel 1: Introductie / presentatie  DVD  Presentatie enquête  Ervaringen gemeente  Pauze  Deel 2 Discussie in kleinere groepen  Discussies in lokalen.
AHS yes! 121research Wicher van Vreden 8 oktober
Uitslag ouderenquête januari ingevulde formulieren terug = 48 % U geeft ons het gemiddelde cijfer van een 6,8.
Een kind inschrijven in een kleuterschool of lagere school in Antwerpen Het centraal aanmeldingsregister.
Aftersales/Onderhoud Onderzoek | februari 2005 | ©TNS NIPO | 1 Automotive Door Vincent Groen, Steven Boekee De Nederlandse automobilist en zijn werkplaats.
“Gelijk een hert schreeuwt naar de waterstromen, alzo schreeuwt mijn ziel tot U, o God! Mijn ziel dorst naar God, naar den levenden God.” (Psalm 42:1-2)
Presenteren voor starters
Randstad Werkmonitor state of mind arbeidsmarkt (werknemer perspectief) juli – augustus 2007 B
NOA 2010 de Stentor. 2 NOA in vogelvlucht Het Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt (NOA) geeft antwoord op onder andere de volgende vragen: - hoe oriënteert.
Beeld van mantelzorg in de provincie Groningen
Vergelijk 2008 en 2010 MR vragen. wn 9% wn 0% wn 26% wn 4%
BZ voor de Klas 3 juni 2010.
Projectweek.
1 introductie 3'46” …………… normaal hart hond 1'41” ……..
Wat levert de tweede pensioenpijler op voor het personeelslid? 1 Enkele simulaties op basis van de weddeschaal B1-B3.
Risicoparagraaf en externe partijen Analyse van risicoparagrafen van alle 400+ gemeenten op: Grondexploitatie Verbonden partijen en/of gemeenschappelijke.
De Grootste Fuif enquête van Brasschaat. De Grootste Fuifenquête Jeugdraad : opstart “werkgroep Fuiven” (eind 2004) Werkgroep Fuiven: Beoordeling fuif-en.
1 19 dec Rijnsburg 19 dec Rijnsburg. 2 Hebreeën 8 1 De hoofdzaak VAN ONS ONDERWERP is, dat wij zulk een hogepriester hebben, die gezeten is.
UiTdatabank Wie INvoert, haalt er veel UiT!. Infosessie voor lokale actoren en verenigingen in jouw gemeente Gemeentenaam, datum.
2009 Tevredenheidsenquête Resultaten Opleidingsinstellingen.
WELKOM OP TOV!.
Help! ‘Niet vorderende ontsluiting’
VJV – De bestuursjurist tussen hamer en aambeeld?

Enquête.
Resultaten enquête ‘Andere schooltijden’ Basisscholen Swalmen 1.
1. 2 Andere Tijden Vijf-gelijke-schooldagen-model. Agenda voor vanavond: Uitleg van het doel van deze avond. Wat zijn de schooltijden? Hoe ziet een dag.
Zwemvaardigheid landelijk meetmoment en registratie.
Arboteam 13 oktober 2009 Karen de Groot Agis en stressmanagement.
ENQUETE ORA.
De Hoge Kleij - Klanttevredenheidsonderzoek
Lessen 17 / 40 De mensen die recent lessen hebben gevolgd hebben deze beoordeeld op 4 aspecten. In de getoonde grafiek steekt 1 aspect negatief af t.o.v.
STIMULANS KWALITEITSZORG juni 2014.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
ENQUETE Voor jonge gezinnen
Kirti Zeijlmans MSc Rijksuniversiteit Groningen Voor meer informatie:
1 Amsterdam, april 2005 Drs. Frits Spangenberg Rotary Extern imago.
13 juni 2013 Bodegraven vanaf hoofdstuk 7:1 1. 1Korinthe 7 1 Wat nu de punten betreft, waarover gij mij geschreven hebt, het is goed voor een mens niet.
Resultaten Crowdsourcing Grote Boel 7 april 2014.
Opvoedbaarheid en jeugdbeleid Henk de Vos Hanzehogeschool Groningen – Lectoraat Integraal Jeugdbeleid 16 september 2010.
1 4 september 2014 Rijnsburg 4 september 2014 Rijnsburg.
20 juli 2014 Rotterdam. het voorgaande in Romeinen toen de kinderen (=Jakob en Ezau) nog niet geboren waren en goed noch kwaad hadden gedaan.
14 november 2013 Bodegraven 1. 1Korinthe 9 19 Want hoewel ik vrij sta tegenover allen, heb ik mij allen dienstbaar gemaakt, om er zoveel mogelijk te winnen;
Een organisatie van stad Kortrijk, Directie Cultuur, Team Jeugd i.s.m. Hogeschool West – Vlaanderen departement HIEPSO.
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
12 sept 2013 Bodegraven 1. 2  vooraf lezen: 1Kor.7:12 t/m 24  indeling 1Korinthe 7  1 t/m 9: over het huwelijk  10 t/m 16: over echtscheiding  16.
Algemene ledenvergadering Sport Vereniging Dalfsen 26 november 2014.
ENQUETE 2016.
HET GAMEPROFIEL VAN DE GROEP
Transcript van de presentatie:

Enquête Vliegbrief 1 OKTOBER– 26 NOVEMBER 2010 RESPONDENTEN 674 volwassenen, 636 ontdubbeld 440 kinderen, 424 ontdubbeld

Analyse: leeftijd en reden van inschrijving Kinderen -Opvallend veel -6  wellicht hebben ouders ingevuld -Duidelijke piek op 11 jaar -Toch wel wat kinderen van 13 of ouder Volwassenen -Grootste groep tussen jaar, vooral ouders kinderen -12 -Weinig grootouders -Vrij veel mensen die zelf geen kinderen hebben Reden van inschrijving Grafiek kinderen Grafiek volwassenen

Redenen om zich te abonneren Grafiek kinderen Grafiek volwassenen

Analyse: frequentie Vliegbrief Huidige frequentie: maandelijks -Meer dan 77% volwassenen en 62 % kinderen vindt dat perfect -Er zijn wel meer kinderen (21%) voor wie de Vliegbrief wekelijks zou mogen komen (versus 9% volwassenen) Als de Vliegbrief niet wordt geopend is dit hoofdzakelijk wegens tijdsgebrek Grafiek kinderen Grafiek volwassenen

Tevredenheid Vliegtips 57% kinderen en 89% van de volwassenen vinden het goede tips Opmerking: Bij ouders verschillende antwoorden mogelijk 33% kinderen en 27% volwassenen wil meer tips uit de buurt Volwassenen willen niet uitgesproken meer cultuur of meer vrijetijdstips Opmerking: deze vraag niet gesteld bij kinderen Slechts 3%kinderen en 5% volwassenen zeggen dat Vliegtips hen niet interesseren Voor volwassenen zijn de tips (44%) en de tip uit de provincie (34%) het leukste aan de Vliegbrief, voor kinderen zijn de wedstrijden (46%) het leukste (voor ouders 13%). Andere rubrieken zoals de Vliegfan van de week en de nieuwtjes over UiTmetVlieg.be zijn minder populair. Welke inhoud is het populairst Grafiek kinderen Grafiek volwassenen

Vlieg zet aan tot actie! 60% van de kinderen en 62% van de volwassenen zegt door de Vliegbrief naar een activiteit te zijn geweest waar men anders niet naartoe zou zijn gegaan. Grafiek kinderen Grafiek volwassenen Hoe komt jouw activiteit in de Vliegbrief? 1. Voer je activiteit in via UiTdatabank.be 2. Breng onze Vliegredactie op de hoogte. Mail naar