0 John en Peter Met welke aanpak kan Metercom aansluiting vinden op de grootschalige uitrol van Slimme Meters om vervolgens haar continuïteit te kunnen behouden? –Wat zou de missie van MeterCom moeten zijn? –Wat is het werkgebied en wat zijn de huidige segmentatiestrategieën? –Welke kernbekwaamheden zijn benodigd? –Waar moet metercom zich positoneren binnen de bedrijfstak –Welke basisstrategieën zijn gangbaar in de (slimme meter) markt? –Aan welke doelstellingen moet men minimaal voldoen? –Zijn ontwikkelstrategieën bruikbaar? –Welke organisatievorm past? –Is er synergie te behalen? –Wat zou een reëel marktaandeel zijn? –Welke competenties zijn essentieel? –In hoeverre speelt kwaliteit een rol? –Welk marketing beleid? –Wat is/wordt de rol van techniek en logistiek? –Kosten/baten –Welk HRM beleid is hier van toepassing
1 Gerard en Mark Hoe kunnen we d.m.v. onderzoek binnen een semester een adviesrapport opstellen, waarbij de manier van werken binnen het projectenproces kan verbeteren, zodat het bijdraagt aan de doelstellingen van EIS? –Welke deelgebieden zijn aanwezig binnen en verantwoordelijk voor het projectenproces? –Uit welke elementen bestaan deze deelgebieden? –Hoe verhouden deze deelgebieden zich tot het resultaat van een project? –Wat is de impact van deze deelgebieden tav het projectresultaat? –Hoe zijn deze deelgebieden aan te passen zodat deze een verbetering zijn voor het projectproces?
2 Kees en Nelleke Welke aanpassingen in de organisatie zullen er plaats moeten vinden om vanaf januari 2009 met DVO’s te kunnen werken