90 DAY RUN Explosie van Momentum Promotie Groot Evenement Succesverhalen Creëren Rank Advancements.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Tevredenheid met behandelaar en behandeling.
Advertisements

Spreekbeurt van Pietje Puk Juni 2012
Toen God “de vrouw” maakte, was hij al 6 dagen aan’t overwerken.
De Vrouw Toen God de vrouw schiep was hij nog laat bezig op de 6e dag.
Waarom ben ik hier op aarde?
Jong VLD Academy. Doelstelling: Voorbereiden en klaarstomen van jong politiek talent voor de verkiezingen van 2012.
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
door: Roderick Juffermans
Woorden en tijd.....
Door Rosalie Blok. Op 4 mei 2013 heb ik besloten om naar de dodenherdenking te gaan in een dorp in de provincie Zeeland. Dit wordt jaarlijks georganiseerd.
DAT IS HET ! Joep was zo’n figuur, waar je echt helemaal gek van kon worden. Hij was altijd goed gehumeurd en had altijd iets positiefs te melden. Als.
Hoofdstukken 15 en 16.  als spelers meer keuze hebben kunnen nieuwe verhalen ontstaan. Hoe kan ik meer keuzes brengen?  Conflicten leiden tot meerdere.
Discipelschap.
Dialoogdag Ouderswerking Vlaams-Brabant
Ja maar, bij ons gaat alles goed Wij hebben geen problemen Ik heb een idee! Zullen we het zo doen? Andere prioriteiten, geen tijd Dat willen we nietPast.
Waarom is Jezus aan het kruis gestorven?!
Startsimulator Startinstructeur – Sessie 1
Missie Omgeving Identiteit Waarden & Overtuigingen Vaardigheden
Opnieuw Steeds opnieuw ben ik andere aspecten van
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn, maar dat wìj verantwoorde- lijk zijn voor wie.
Hoe kun je Geloven? 1.
Motivatie van de professional Willy Limpens
Discipelschap.
GOD.
Toen ik jong was, heeft mijn moeder mij gevraagd welk het belangrijkste deel was van ons lichaam. . Ria Slides.
Deze voorstelling is speciaal voor jou! GENIET!!
Quick Start Training.
Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
Iedereen coach naar Jef Clement.
Een bericht speciaal voor jouw m’n
Wat gaan we doen? Vrijdag: Wat ligt er bij jou op tafel? Zaterdagochtend: Wat wil je met God delen? Zaterdagavond: Wat heeft Jezus in jouw situatie? Zondag:
Er was eens een meisje die had 4 vrienden
Interpreteren van data
Niet klikken, de voorstelling is volledig automatisch
Betrokkenheid op de werkvloer
Welke keuze maak jij voor jezelf?
Dagelijkse Manier van Werken & Time-Management
Ik dacht dat het geluid voor ons, levende wezens, belangrijk was en daarom heb ik gezegd: Mijn oren.
Deel anders, mijn organisatie
Met handen en voeten geloven 1
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Kirti Zeijlmans MSc Rijksuniversiteit Groningen Voor meer informatie:
Challenging the World…10 lbs. at a time!.  STAP 1: STEL EEN DOEL  STAP 2: KIES EEN KIT  STAP 3: DOE MEE OM TE WINNEN THE CHALLENGE.
CanDo Coaching.
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn,maar dat wìj verantwoorde-lijk zijn voor wie we.
“SODEXO SUPPORTS ME” KENNEN EN UITLEGGEN
Persoonlijk ontwikkeling Plan Deniz Engin
‘NLP Basiscursus Je ongekende vermogens’
Christen-zijn op je werk: fijn of eng ??
Heel interessant !.
Actief: 2 Pack als Automatische Bestelling elke maand Omgerekend maar +/- €4,- per dag! JE HEBT 3 VARIANTEN OM TE STARTEN! Hoe Start Je Jouw Vemma Business?
Volksuniversiteit Zwolle
WOW: enqueteren bij Jumbo
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
Met de handen in het haar? Twee projecten voor de prijs van één! - cursus: kleine kinderen helpen groot worden. - Inforeeks: hoe ga je als ouder om met.
DOE HET ZELF PAKKET. Doe-het-zelfpakket Wat  Richtvragen  Voor (werkende) mantelzorgers  Werk- en mantelzorg zo optimaal mogelijk op elkaar afstemmen.
Sociaal Ondernemerschap college 4
Word man/vrouw van de wereld 6 tips voor een geslaagde jongerencampagne.
*Welzijn. Medewerkers met een gezonde levensstijl en voldoende uitdaging in hun werk zijn over het algemeen gemotiveerd en productief. *Ziektekosten *Preventief.
Werken met het talent van de stagiair. 1.Voorstellen 2.Interne analyse van verschillende taken afdelingen 3.Eigenschappen /compententies taken 4.Sollicitatie.
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
DOOR! & SIEN Inspiratiesessie culturele veld CantaYoung ervaringen Toon Peerboom 30 januari 2016 ECI Cultuurfabriek Roermond.
Wat reist er met je mee !? Over reflecteren op jouw professionele identiteit.
Talentgebieden – Interesses –Leervoorkeuren
Onderzoek Generatie 2020 De leerkrachten van Deinze kregen eind vorig schooljaar voor het eerst te horen dat er een groot onderzoek zou zijn in Deinze.
Omgaan met verandering Elke verandering is een vernieuwing…
Waar blijft de tijd Sociale media in jouw leven. Waar blijft de tijd Intro Je hoorde het verhaal van Marijke. Reageer eens op haar situatie. Sociale media.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Transcript van de presentatie:

90 DAY RUN Explosie van Momentum Promotie Groot Evenement Succesverhalen Creëren Rank Advancements

BESTAAT UIT:  Alles of Niets Attitude  Fanatiek Geloof  Onvoorwaardelijke Commitment  Brandend Verlangen  Ongekende Werk Ethiek  All Out Massive Action !! Achtervolg Je “Why”

Organiseren 90 Day Game Plan  Samenkomen Met Het Team  90 Day Filosofie Uitleggen  Vraag Om De Commitment  Overleg Met Familie / Vrienden - Geen Schuld Of Afkeer  Verantwoording - Weekelijks Met - Upline Leiderschap - Team

VOOR NIEUWE AFFILIATES :  Creër Een Ongelovelijk Verhaal, “FRENZY”  Snelle Rank Advancements  Erkenning & Enthousiasme

BESTAANDE AFFILIATES:  Creër Nieuw Momentum, Moe Van Kruipen  Rank Advancement  Team Doel  Nieuw 90 DAY GAME PLAN - Creër Een Nieuwe Golf

4 Stadia Van De 90 Day Game Plan: 1. Voorbereidings Fase 2. Pre-Launch 3. Launch – Event 4. Follow Ups

1. Voorbereidings Fase– 2 tot 14 dagen:  Extreem Invloedrijk  Gevoel Van Urgentie  Recruit Je Beste Mensen  Positioneer Vroeg Voor Events  Fear Of Loss

90 Day Recruiting Doel: Full Time – 20 Persoonlijke Inschrijvingen Part Time – 10 Persoonlijke Inschrijvingen Het doel is zoveel mogelijk mensen inschrijven voor het Grote Event! Als je bij het team hoort, bij de cultuur hoort, doe je deze activiteiten zo goed als je kan.

Campagne Script (Deel 1) Luister _________, Ik sta op het punt om een plan aan te gaan, wat voor inkomen gaat zorgen voor mij en de mensen om mij heen die er in mee gaan. Het is een plan waarbij we grotere resultaten gaan creëren dan we dachten dat mogelijk was. Op dit moment zit ik in de voorbereidingsfase, en ik ben een klein groepje aan het verzamelen waar ik intensief mee ga werken gedurende deze korte periode van intensieve energie. Op deze manier gaan we gigantische lange termijn resultaten creëren.

Campagne Script (Deel 2) Ik ben heel enthousiast over het idee om dit samen te gaan doen omdat ik samen ga werken met enkele hele talentvolle personen. Natuurlijk wil ik dat je de informatie krijgt en ziet wat er voor nodig is maar… Spreekt het idee je aan?....Is dit iets wat je interessant lijkt? Prospect antwoord JA of ik weet het niet. Ja….Geweldig! Wanneer is het eerste moment dat we samen kunnen komen? Plan een afspraak in.

Campagne Script (Deel 3) Ik weet het niet….Natuurlijk weet je het niet, je moet het eerst zien zoals ik het heb gezien. Voorbeeld van je ‘’WHY’’ gebruiken voor je business. __________, Ik ben het simpelweg zat om te overleven in plaats van leven. Ik ben niet waar ik wil zijn in het leven, Ik ben aan het overleven en ik ben het zat. Ik wil een betere toekomst creëren voor mij & mijn familie. Met wat ik heb ontdekt en jou wil laten zien, kunnen we in 6 maanden tijd ons financiële leven compleet veranderen. Wanneer is het snelste dat we kunnen afspreken? Ik denk dat je dezelfde reactie zult hebben als ik, sterker nog, Ik weet het zeker!.... Plan een Afspraak.

Full Time Affiliate  12 tot 16 Uur Per Dag.  All Out Massive Action.  Van 8 tot K.O.  6 Dagen Per Week.  Compleet Bewust. 90 Dagen Dit Doen Veranderd Je Leven Voor ALTIJD ! Onthoud dat dit plan extreme inzet vereist en extreme resultaten oplevert. Extreme Focus. Het Maakt Je Doodsbang Of Zet Je Compleet Vrij. Aan Jouw De Keuze. Hoe Graag Wil Je Succes?

Part Time Affiliate Alles Wat Je Kan Geven 8uur/ 4uur/ 2uur/ 1uur

Tools Van De Business  Social Media 3 Way Call Systeem  3 Way Meetings / 1 op 1’s / Webinars  3 Way Calls  Weekelijkse Meetings, Home Meetings  Zaterdag Training/ Regionale Training  Nationale Events  Persoonlijke Website/ Online tools  Executive Lunches #PPAD “PUSH PLAY ALL DAY”

Dagelijkse Methode van Operatie #PPAD “PUSH PLAY ALL DAY” Jouw Succes In VEMMA Zal Afhankelijk Zijn Van Het Aantal Exposures!!! Full Time AFFILIATE’s Doel: 10 Exposures / Dag voor minimaal 3 “3 Way Calls / Dag” dit zal zorgen voor een wekelijkse FRENZY

Dagelijkse Activiteiten Full Time Affiliate  5 Piques/ Dag  10 Exposures/ Dag  Minimum van 3 – 3 way calls / Dag (Aan de telefoon of in het echt)  1 Groep Meeting / Week (Home Meeting, Webinar)  Iedereen Moet Naar Het Grote Regionale Event & De Jaarlijkse Conventie, GEEN COMPRISSEN SLUITEN!

Dagelijkse Activiteiten Part Time Affiliate  1 tot 2 Piques/ Day  3 tot 5 Exposures/ Day  Minimaal 1 – 3 way calls / Day (aan de telefoon of in het echt)  1 Groep Meeting / week (Home Meeting, Webinar)  Iedereenand gaat naar het de jaarlijkse Conventie & de regionale Conventie  Geen Compromissen!

2. Pre-Launch Fase Dag 14 tot 30  Nieuwe 90 Day Partners -Zelfde DMO -Zelfde Dagelijkse Activiteiten -Zelfde Recruiting Doelen  Door Rank Advancements Heen Knallen  Creër Fantastische Verhalen/ Testimonials  Agressief Recruiten/Organisatie Voortstuwen.  Momentum Richting Event  1 Nieuwe Affiliate = 1 Nieuwe Pre-Registratie voor Event

3. Launch – Het Event / Dag 31 – 90  Nieuwe 90 Day Partners - Zelfde DMO - Zelfde Dagelijkse Activiteiten - Zelfde Recruiting Aantallen - Groter Gevoel Van Urgentie - Grotere Fear of Loss - Snellere Rank Advancement  Geweldige Testimonials

Hoofd Doel: Het Grote Event!  1 Nieuwe Affiliate = 1 Pre-Registratie Regionale Conventie & Internationale Conventie  Wees Non-Negotiable  Promoot het Event, Elke Meeting Elke Dag.