 Laura Elsman  E-see Video  Bedrijfsvideo zakenvrouwen  Camera Coaching  Styling, visagie, haar  Authentiek, aantrekkelijk, geloofwaardig.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Tips voor een goede PowerPointpresentatie
Advertisements

“Hoe kom ik aan klanten?”
Verborgen vormen van pesten
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
Internet fun & veilig! titeldia.
Netwerken werkt! woensdag 17 maart 2010
Mijn naam is Willem Wind. Mijn naam is Willem Wind En ik ben hoogbegaafd.
Weer zo‘n zware dag vandaag … ?
Veilig Internet Geef antwoord op de vragen en ontdek of jij veilig gebruik maakt van het internet!
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Feedback de sleutel tot teamontwikkeling
Hoe doe je dat? Actief Zendingswerk
Mijn stage bij de horeca “La Paz” Naam: *Dannie mol Klas: *5a Jaar: *2004 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je.
Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
Kats en coaching doe, leer, ontwikkel jezelf
mijn stage bij SWEET & CANDY Naam: Ergun Salmangil Klas: 6A Jaar:
Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
Je verleiding vertellen beste bloemist!
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
Benieuwd naar wie ik ben ...
Internet fun & veilig!. Wie zijn we? Naam Wij werken voor Microsoft Insert your picture here.
Lieve vriend(in)!.
Mijn stage bij impress bedrijfskantine Naam: cedela Klas: 5b Jaar: 2007/2008 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar.
Mijn stage bij : C1000 Hans Kok
Coachen Maandag 14 juni 2006.
Wie ik ben.
Wat maakt het leven zo waardevol
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Schrijven met een strategie
Persoonlijk ontwikkeling Plan Deniz Engin
Ken je kracht…Deel je kracht…
Welkom bij Netwerken voor je loopbaan
Heel interessant !.
Altijd online!.
De ondernemende student Hoofdstuk 3Persoonlijke presentatie en reflectie.
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
Liefde en relaties.
Veranderen, Haal er uit wat er in zit!. Programma: Voorstellen Wat verandert er bij jullie? Veranderen. Welke processen spelen er? Model. Hoe kijk je.
I skateboarden Hou vol. De aanhouder wint.
Welkom bij de Week van het Succes! Workshop Elevator pitch
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Bijeenkomst 3. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Huiswerk  Hoe is het huiswerk gegaan?
PERSONAL BRANDING Stel je bent een shampoo… 10 oktober Amersfoort.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Omgaan met verandering Elke verandering is een vernieuwing…
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Welkom op onze thema-avond
Workshop Hoe vergroot ik mijn Gunfactor ?. Hoe vergroot ik mijn Gunfactor ? Why.
Jouw bedrijf in 10 seconden 1 Aleid Overbeek | Businesscoach 45+ | jouwbedrijfin10sec6okt2015.
Online Personal Branding. Professie: Trainer / Mindset Reprogrammer & Personal Braning Coach Geboren: Nederland (43 jaar) Passie: Commerciele Talenten.
Sterk door je netwerk zet jezelf op de kaart!. Even voorstellen 21 mei 2016 in TilburgTRIVALENT LOOPBAANEVENT 2 mens & werk.
Workshop ‘Echt netwerken, werkt echt!’ Bert Breukers, ondernemersadviseur en trainer ROZ.
INSPIRATIEWORKSHOP AANGEBODEN DOOR ASERTO TRAINING BERNADETTE VRIJLING
WORKSHOP ELEVATOR PITCH Loopbaanevent Trivalent Nynke Visser 21 mei 2016.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf presenteren!
Workshop ‘netwerken, samenwerken, delen en verbinden in de praktijk’
© UNIEK IN DE KLAS.
Goede voornemens.
Studiemoment: ‘Samen positief op reis’
Welkom bij het leernetwerk Ouderen in het Vizier!
Hallo Zang : Elvis.
Zichtbaarheid Creëren
PERSONAL BRANDING HET NUT VAN .. HOE? TIPS
Transcript van de presentatie:

 Laura Elsman  E-see Video  Bedrijfsvideo zakenvrouwen  Camera Coaching  Styling, visagie, haar  Authentiek, aantrekkelijk, geloofwaardig

Angst voor de camera wegnemen Vrouwen meer zichtbaar maken Voor jezelf opkomen Samen groeien!

1. Wat is effectief pitchen? 2. Waarom is dit belangrijk? 3. Tips! FEMPOWER aanbieding!

 Wie vindt het spannend te pitchen?  Wat wil je bereiken met je pitch?

 Een goede eerste indruk maken Stephanie Aukes Supastar-PR Foto: Echt Mooij

1. Je verhaal goed overbrengen 2. Sterke presentatie 3. Nieuwsgierig maken 4. Onthouden worden 5. Benaderd worden

 Waar en wanneer vertel je je verhaal?

Ondernemers: Ondernemersborrel Netwerkontbijt Bitterballenborrel

 Waar en wanneer vertel je je verhaal? Ondernemers: Ondernemersborrel Netwerkontbijt Bitterballenborrel Potentiële klanten: Aan de telefoon Aan tafel In de lift

 Waar en wanneer vertel je je verhaal? Ondernemers: Ondernemersborrel Netwerkontbijt Bitterballenborrel Potentiële klanten: Aan de telefoon Aan tafel In de lift Relaties: Familie Vrienden Kennissen

 Altijd en overal je verhaal kunnen delen  Beter zichtbaar zijn  Beter contact maken  Positieve respons krijgen  Meer zelfvertrouwen,  minder zenuwen!

GEWOON DOEN! Zo vaak mogelijk Zo leuk mogelijk Zo effectief mogelijk

 Een sterke uitstraling!  Hilde Kok In de Schijnwerpers

Een sterke uitstraling!  Eigen stijl: wat maakt jou uniek?  Sterke kleuren & verzorgde make-up  Lachend Zelfverzekerd Trots Kortom:  Authentiek, aantrekkelijk,  geloofwaardig

1) Houd het kort 2) Zorg dat iedereen je hoort en begrijpt 3) Geef concrete voorbeelden 4) Benadruk wat jou uniek maakt 5) Straal plezier uit

1) Naam en bedrijfsnaam 2) Wat doe je? 3) Waarmee help je mensen? 4) Wat maakt jou of je product uniek? 5) Wat levert jouw dienst op? 6) Call to action

 Ontspan, neem je tijd  Praat tegen de interviewer  Geloof in jezelf en je verhaal  Bedenk: Waarom wil ik dit?

 Gebruik vanaf VANDAAG deze tips  Je pitch op video opnemen? Van 99 voor 75 euro  Camera Coaching van 99 voor 75 euro  Geldig t/m Juni ‘14  Meer… zie

Meld je vandaag aan voor een videopitch en maak kans op de GOOISCHE GOODYBAG!

SEE YOU ONLINE!