Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Heerlijk Wonen marketing
Advertisements

Gebruik sociale media voor Personal Branding en om werk te zoeken
Lindenhout gaat 2.0, jij ook?
Hoe ga je om met LinkedIn?
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
Sociale wijkmedia 19 en 28 maart 2013 wijkteams Nieuw Lokaal Akkoord Gilbert Sewnandan.
Social media gebruiken om een baan te vinden
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Social Media én 50 Plus? Presentatie kunt u vinden op Frits Veenstra | november 2011.
Training jaar 2 Mei 13. Filmpje: LinkedIn Bron: Hyperlink.
Social media voor (ouderen)organisaties Scholingsochtend SBOG ‘Kennismaken met social media’ Maandag 5 maart 2012.
Facebook Zie de kansen!.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Sneak Preview Socious Neem een kijkje in de nieuwe community van Ngi-NGN.
Een stageplaats met Social media
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 1: Wat is Google Analytics?
Start met twitteren een handleiding voor beginners Huib Koeleman, augustus 2010.
Rotary in Nederland LinkedIn Group Wat is het ? Wat kan ik ermee ? Hoe meld ik me aan ?
HAAL MEER UIT LINKEDIN Natalie Rohlof Marketing en Communicatie Consultant Conclusion Corporate & Public Communication
Meer bekendheid via je Website
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
Het nieuwe solliciteren:
Social media presentatie
Een expeditie waarin Social Media worden ingezet om U beter te presenteren EN gevonden te worden.
Online marketing Expert (in een week)
VOORBEREIDING LERENDE ORGANISATIE
OFC28 mediawijsheid les 5 samenwerken
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Special. Startpagina Profiel.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Sterk door je netwerk zet jezelf op de kaart!. Even voorstellen 21 mei 2016 in TilburgTRIVALENT LOOPBAANEVENT 2 mens & werk.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Workshop Baukelien van Minnen. LinkedIn  LinkedIn – 5,9 mio profielen in Nederland op een beroepsbevolking van 6,1 mio (mbo+)  78% van de mensen op.
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
Training voor beginners. Agenda Waarvoor LinkedIn gebruiken? Hoe maak je een aansprekend profiel? Digitaal netwerken: hoe doe je dat? De interactie aangaan.
Matchcare LINKEDIN BASISTRAINING. Programma Introductie en voorstelrondje Introductie social media LinkedIn Wat moet je vooraf weten? Beginnen met invullen.
Hoe profileer ik mezelf digitaal? -minilecture-.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Campagne PM1 Schone lucht een mensenrecht Nieuwe ISO 16890
Maak je website beter vindbaar!
Digitale tools: SlideShare
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Introductie social media
Sociale media inzetten
‘Boost je Business met LinkedIn’
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Left-out? or LinkedIn or Left-out?.
By Dionne, Nadia en Danielle
Training Netwerken Een project van: In opdracht van:
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Social media voor statenleden/politici
Social media Wat deel je wel en niet?.
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen

Introductie Functies:  Bekendheid als persoon en als bedrijf vergroten  Activiteiten van anderen en jezelf bijhouden  Contacten leggen en onderhouden  Op de hoogte blijven van ontwikkelingen op je vakgebied  Etc. Stella Maaswinkel – Thoeng Verseau trainingen2 Zakelijk gebruik van Linkedin

 Je profiel  Contacten leggen en onderhouden  Skills, recommendations en endorsements  Groepen  Integratie met applicaties en andere sociale media Stella Maaswinkel – Thoeng Verseau trainingen3 Zakelijk gebruik van Linkedin

 Settings  Foto  Headline  Summary  Website  URL  Ervaring Stella Maaswinkel – Thoeng Verseau trainingen4 Je profiel

 Share an update – Linkedin Today  Liken  Linken  Andere tips:  Probeer mensen persoonlijk te ontmoeten  Volg bedrijven / personen die interessant zijn  Vraag experts om interviews of gastcolumns  Gebruik Linkedin als je iemand zoekt voor een opdracht Stella Maaswinkel – Thoeng Verseau trainingen5 Contacten leggen en onderhouden

 Skills  Recommendations  Endorsements Stella Maaswinkel – Thoeng Verseau trainingen6 Skills, recommendations en endorsements

Welke groepen kies je? Hangt van je doel af:  Op de hoogte blijven van ontwikkelingen op je vakgebied  In contact blijven met co(ncu)llega’s  In contact komen met prospects Stella Maaswinkel – Thoeng Verseau trainingen7 Groepen (1)

 Kies actieve groepen  Mogelijkheden: – reageren op anderen – relevante info plaatsen – vragen om advies – discussies starten – eigen groep starten. Stella Maaswinkel – Thoeng Verseau trainingen8 Groepen (2)

 Linkedin en Facebook kun je synchroniseren met Twitter.  Om portfolio’s, pdf’s en andere documenten aan je profiel te hangen: Slideshare  Blogs: Wordpress – blog synchroniseren met Linkedin Blog link – blog linken aan je profiel  Statistieken bekijken met Google analytics Stella Maaswinkel – Thoeng Verseau trainingen9 Integratie met applicaties en andere sociale media

 Gebruik een goede foto voor je profiel en zorg dat die voor iedereen zichtbaar is  Zorg dat je profiel volledig voor iedereen zichtbaar is  Let op het gebruik van keywords bij je headline  Zorg dat je profiel bijgewerkt is en zo volledig mogelijk  Plaats regelmatig (1 x per week) een update over jezelf  Reageer regelmatig op updates van anderen  Nodig anderen uit om te linken: vanaf 250 links en daarna weer vanaf 500 links word je steeds beter zichtbaar.  Vraag recommandations en endorsements aan anderen en geef ze ook aan anderen.  Doe mee aan discussies in groepen op je vakgebied of start er zelf een.  Integreer Linkedin met Twitter en Facebook. Stella Maaswinkel – Thoeng Verseau trainingen10 Tien tips