Rendement uit online.. Link naar nieuwe profibus website, staat nog niet echt live.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Zoekmachine optimalisatie websites VNU Exh.
Advertisements

RECLAME OP INTERNET ASCC Clubmiddag 15 april 2014.
Een kijkje in de schatkist…
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
ManagementStart.nl Het begin van zakelijk succes..
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 5: Zoekwoorden en trefwoorden.
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
Omzet genereren via Internet
Presentatie aan LE-Synstage 3 september 2010 Training webXpress en Google Analytics.
Vindbaar zijn Wat kan je zelf doen?. ADWORDS -Betalen per klik -Gelijk resultaat -Wekelijks onderhoud -Gecompliceerd geworden Zelf doen: Ja, basis.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 6: Kijken en vergelijken.
HTML Les 1: Introductie HTML
Website Usability.
Vakliteratuur opzoeken Lieve Devos. LibriSource+ Nieuw portaal voor toegang tot elektronische bronnen Gemeenschappelijk platform.
Dyabola Archäologische Bibliographie Realkatalog (DAI) Zoeken op onderwerp Bibliotheken Verder = klikken.
ATLA Religion Database + ATLAS Zoeken op onderwerp met behulp van de index Klikken = verder gaan.
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Wauw!!! Google Panda update WAUW !!!!. Google Panda update Plots geen bezoekers en/of omzet meer? In de US had deze update een impact op bijna 12% van.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Tips voor de blogger in spé.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Freelancenetwork.be audit. SEO Basics Elke pagina unieke titel, merk achteraan Elke pagina één H1 tag Meta description (inhoud vd pagina) ALT tag op afbeeldingen.
Meer bekendheid via je Website
EEN KLEINE DRAMATURGIE Van video’s en zoekmachines.
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
Hogeschool PXL – Elfde Liniestraat 24 – B-3500 Hasselt Wegwijs met LexisNexis Academic Handleiding voor het gebruik van.
Webpromotie & SEO copywriting. Zoekmachines Slechts één zoekmachine van belang: Google Marktaandeel Google in het de westerse wereld:
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Inhoud Presentatie 1. Probleemstelling onderzoek 2. Wat is een search engine? 3. Geschiedenis van search engines 4. Hoe werkt een search engine? 5. Welke.
OutSite en Succesvolle online marketing van A tot Z
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
UVW LinkedIn Presentatie
Sessie 3: Je bent wat je publiceert 1. Programma De kracht van weblogs Praktijkoefening: Zelf een weblog maken met Blogger Wat kan ik ermee? 2.
BANNERS EN BUTTONS Beppie Jansen, Nathalie Hagen, Angela Voortman.
Informatievaardigheden Sectorwerkstuk TLH – Zwolle – Mw. G. Scheper Schitteren in Zijn licht.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
WebdesignWebdesign, linkbuilding, zoekmachine marketing en het ontwerpen van webshopslinkbuilding zoekmachine marketingwebshops.
1. 2 Storytelling Geen mooie marketing praatjes: maar de authentieke menselijke stemmooie marketing praatjes.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Online Marketing Plan Search Engine Optimalisation OW 3.
Maak je website beter vindbaar!
SEO Hoger in Google.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Instructie Deze presentatie geeft, samen met de demo van het Strategisch Ontwikkelingsplan, leidinggevenden een goed beeld van de verschillende stappen.
Beginnen met SEO SEO webinar Alon Bromet & Robbert Kleijwegt
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Het bestuur van de Vrienden van de GSR:
Online Marketing Basis
Nieuw Beter zoeken met Kenniswijzer.
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
lesweek 5 content online
Case: Nieuwe website Anne Heining (M&C
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
Social media voor statenleden/politici
Player of creator? door Mark Grasmayer.
Player of creator? door Mark Grasmayer.
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Marketing en zoekmachines
Transcript van de presentatie:

Rendement uit online.

Link naar nieuwe profibus website, staat nog niet echt live.

de tijd dat iedereen die je moest kennen je ook daadwerkelijk kende is voorbij

Het online landschap heeft veel potentie om te targetten.

Organische content strategie hoe kunnen we onze website beter vindbaar maken? content strategie, fietsband verhaal met mooie visual. Daarna praktisch maken met sheet..

verhaal lekke band - gebruikte zoekwoorden

lange zoekopdrachten zijn relevanter (long-tail) op korte zoektermen zit meer volume (short-term) blogs zijn een goed middel om in te spelen op actualiteiten gebruik de informatie die aansluit bij de zoekopdracht Organische content strategie hoe kunnen we onze website beter vindbaar maken? content strategie, fietsband verhaal met mooie visual. Daarna praktisch maken met sheet..

verhaal lekke band - gebruikte zoekwoorden

7 tips om beter gevonden te worden 10 tips nalopen, daarna laten zien in Google Trends Ronald: Na tip 10, maar hoe weet ik of ik goed bezig ben?

Het online landschap heeft veel potentie om te targetten. 1. Zorg voor een goede (browser) titel!

Het online landschap heeft veel potentie om te targetten. 2. Zorg voor goede headings (h1, h2, h3 etc.)

als je afbeeldingen gebruikt vergeet de alt=”trefwoord” tags niet 3. Als je afbeeldingen gebruikt vergeet de alt=”trefwoord” tags niet.

als je afbeeldingen gebruikt vergeet de alt=”trefwoord” tags niet 4. Plaats links naar relevante artikelen en pagina’s

zorg voor een ‘trefwoord-dichtheid’ van tenminste 2-3% in de tekst 5. Zorg voor een trefwoord-dichtheid van 2/3% in de tekst.

gebruik gerelateerde trefwoorden in de redactionele tekst 6. Gebruik gerelateerde trefwoorden in de redactionele tekst

niet overdrijven - voorkom straffen 7. Niet overdrijven, voorkom straffen

zorg voor een goede, plaats trefwoorden aan het begin zorg voor goede headings (h1, h2 evt. h3’s) als je afbeeldingen gebruikt vergeet de alt=”trefwoord” tags niet plaats interne links naar relevante artikelen en pagina’s zorg voor een ‘trefwoord-dichtheid’ van 2-3% in de tekst gebruik gerelateerde trefwoorden in de redactionele tekst niet overdrijven - voorkom straffen onderwerpen checken via Google Trends 7 tips om beter gevonden te worden 10 tips nalopen, daarna laten zien in Google Trends Ronald: Na tip 10, maar hoe weet ik of ik goed bezig ben?

how idiots track succes Analyseer je website HITSHITS HITSHITS Weet waarop je moet meten, zorg ervoor dat je factoren gebruikt die bijdragen aan het succes van je organisatie. Bijv. contact opnemen. KPI’s

welke factoren dragen bij aan het succes van de business?

Maak online inschrijven mogelijk via de website Zorg voor double opt-in bij inschrijven Zorg voor een database die up-to-date is Zorg dat je de resultaten kunt meten (via je mailsysteem of Analytics) Zorg voor relevante en interessante content Gebruik marketing als tool Double opt-in, afmelden, up-to-date database etc.

Vraag en antwoord Double opt-in, afmelden, up-to-date database etc.

deel alle blogs op zoveel mogelijk platformen zorg voor inzicht in het rendement van je website bedenk indicatoren waarmee jij verder kunt Tips voor morgen

wie schrijft de beste blog? trek het meeste non-branded organische verkeer en win een brainstormsessie van 2,5 uur. Beloning voor later

morgen via Download deze presentatie