De Hoge Kleij - Klanttevredenheidsonderzoek

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
‘Goeiemoggel tis uit’ - Nederlandse jongeren leven online Juli 2008.
Advertisements

Cliëntwaarderingsonderzoek september - oktober 2011.
KWALITEITSZORG november 2012
BRIDGE Vervolgcursus Vervolg op starterscursus Bridgeclub Schiedam ‘59 info: Maandagavond: 19: – of
‘SMS’ Studeren met Succes deel 1
Onderzoek naar het gebruik van sms en prepaid telefonie
KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK
28 juni 2009 Paëllanamiddag 1 Paëllanamiddag 28 juni 2009 Voorbereiding vrijdagavond (Loopt automatisch - 7 seconden)
Presentatie cliëntenonderzoek. Algemeen Gehouden in december 2013 (doorlopend tot eind januari) DoelgroepVerzondenOntvangen% LG wonen en dagbesteding.
Beter afspelen.
WAAROM? Onderzoek naar het meest geschikte traject voor de verlenging tot in Sint-Niklaas van het bestaande fietspad naast de Stekense Vaart en de Molenbeek.
BRIDGE Vervolgcursus Vervolg op starterscursus Bridgeclub Schiedam ‘59 info: Maandagavond: 19: – of
1 Resultaten marktonderzoek RPM Zeist, 16 januari 2002 Door: Olga van Veenendaal, medew. Rothkrans Projectmanagement.
November 2013 Opinieonderzoek Vlaanderen – oktober 2013 Opiniepeiling Vlaanderen uitgevoerd op het iVOXpanel.
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
1 - RA patiënten – Februari 2009 REUMATOÏDE ARTRITIS KENNIS – OPVOLGING – PERSOONLIJKE EVALUATIE Patiëntenonderzoek Initiatief van met de steun van nv.
H2O Goed wonen in H2O. H2O Programma 1.Verslag van 7 december 2.Na 7 december tot nu 3.Keukentafelgesprekken 4.Conclusies rapport 5.Vervolgstappen.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Global e-Society Complex België - Regio Vlaanderen e-Regio Provincie Limburg Stad Hasselt Percelen.
 Deel 1: Introductie / presentatie  DVD  Presentatie enquête  Ervaringen gemeente  Pauze  Deel 2 Discussie in kleinere groepen  Discussies in lokalen.
Resultaten bevraging voorzieningen “participatie ouders”
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Aftersales/Onderhoud Onderzoek | februari 2005 | ©TNS NIPO | 1 Automotive Door Vincent Groen, Steven Boekee De Nederlandse automobilist en zijn werkplaats.
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | februari 2013 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het.
NOA 2010 de Stentor. 2 NOA in vogelvlucht Het Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt (NOA) geeft antwoord op onder andere de volgende vragen: - hoe oriënteert.
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
Rattengedrag op de werkvloer
Nooit meer onnodig groen? Luuk Misdom, IT&T
BZ voor de Klas 3 juni 2010.
FOD VOLKSGEZONDHEID, VEILIGHEID VAN DE VOEDSELKETEN EN LEEFMILIEU 1 Kwaliteit en Patiëntveiligheid in de Belgische ziekenhuizen anno 2008 Rapportage over.
Elke 7 seconden een nieuw getal
Oefeningen F-toetsen ANOVA.
Wat levert de tweede pensioenpijler op voor het personeelslid? 1 Enkele simulaties op basis van de weddeschaal B1-B3.
Belgen en diabetes kennis in 2004 en 2008 Wat is er veranderd? Nobody’s Unpredictable.
In dit vakje zie je hoeveel je moet betalen. Uit de volgende drie vakjes kan je dan kiezen. Er is er telkens maar eentje juist. Ken je het juiste antwoord,
1 7 nov Rijnsburg 7 nov Rijnsburg. 2 Hebreeën 7 15 En nog veel duidelijker wordt het, als naar het evenbeeld van Melchisedek een andere priester.
1 19 dec Rijnsburg 19 dec Rijnsburg. 2 Hebreeën 8 1 De hoofdzaak VAN ONS ONDERWERP is, dat wij zulk een hogepriester hebben, die gezeten is.
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Wetsvoorstel Kilometerprijs KIVI NIRIA Ledenpeiling februari 2010.
Inkomen les 14 Begrippen & 65 t/m Begrippen Primaire sector Bedrijven die zaken aan de natuur onttrekken (landbouw, jacht, bosbouw, visserij)
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal kassabonnen zich?’ ‘Wat is de omzet van de supermarkten.
2009 Tevredenheidsenquête Resultaten Opleidingsinstellingen.
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
1 PILOT REKENTOETS VO 2012 Henny Tax Cito flitsbijeenkomsten rekenen voortgezet onderwijs september 2011.
Vragenlijst ketencoördinatoren
Benchmarking Publiekszaken 2006 Benchmarking Publiekszaken 2006 Derde jaargang variant Burgerzaken ‘G3’ Eerste kringbijeenkomst Rotterdam 7 juni 2006.
Help! ‘Niet vorderende ontsluiting’
CQ-index Huisartsenzorg: pilot schriftelijke vs. electronische dataverzameling CQI-onderzoekersforum 18 september 2008.
EFS Seminar Discriminatie van pensioen- en beleggingsfondsen
MetrixLab © april Presentatie E-Recruitment Monitor 2008 t.b.v. totaljobs.nl P07893 © april 2008 Onderwerpen 1.Opzet & doel onderzoek 2.Belang van.
ZijActief Koningslust 10 jaar Truusje Trap
Enquête.
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
FHI branches Trendonderzoek & Recessie-enquête.
Hoofdstuk 5 Vijfkaart hoog, eerste verkenning 1e9 NdF-h1 NdF-h5 1 1.
Arboteam 13 oktober 2009 Karen de Groot Agis en stressmanagement.
ENQUETE ORA.
Lessen 17 / 40 De mensen die recent lessen hebben gevolgd hebben deze beoordeeld op 4 aspecten. In de getoonde grafiek steekt 1 aspect negatief af t.o.v.
STIMULANS KWALITEITSZORG juni 2014.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
1 Amsterdam, april 2005 Drs. Frits Spangenberg Rotary Extern imago.
Hoe en waar wordt de keuze voor de nieuwe auto bepaald? AutoRai 2005 Amsterdam, 10 februari 2005 Anne Hoff Research Director Interview-NSS.
Een organisatie van stad Kortrijk, Directie Cultuur, Team Jeugd i.s.m. Hogeschool West – Vlaanderen departement HIEPSO.
IMAGO ZORG CONSUMENTEN 2013
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
Gezondheid oudere migranten in Utrecht (selectie)
Transcript van de presentatie:

De Hoge Kleij - Klanttevredenheidsonderzoek Rapportage De Hoge Kleij - Klanttevredenheidsonderzoek

Voorwoord Inhoud In deze rapportage vindt u de resultaten van het onderzoek genaamd ‘Klanttevredenheidsonderzoek’. Het doel van dit onderzoek was het in kaart brengen van de tevredenheid van de leden van golfclub De Hoge Kleij. De presentatie is opgezet volgens de vraagstellingen in de enquête. Per vraag worden de grafieken getoond die waardevolle informatie bevatten en van belang zijn t.a.v. het doel van het onderzoek. Wij wensen iedereen die deze presentatie bezichtigt veel plezier bij het bekijken ervan en hopen dat deze rapportage bijdraagt aan een goede discussie en besluitvorming. ‘s Hertogenbosch, 6 juni 2010 Erik Triepels Projectmanager

Inhoud Inhoud Verantwoording Resultaten onderzoek Achtergrond doelgroep Accommodatie Oefenfaciliteiten Lessen Golfshop Secretariaat Caddiemasters Bar/restaurant Onderhoud baan Algemeen Overzicht rapportcijfers 1 / 40

Inhoud Doelgroep: Leden golfclub De Hoge Kleij Verantwoording Doelgroep: Leden golfclub De Hoge Kleij Steekproef: 381 respondenten In totaal zijn 942 leden uitgenodigd om deel te nemen (responspercentage: 40,45%) Vragenlijst online: 29 april 2010 t/m 25 mei 2010 2 / 40

Achtergrond doelgroep De steekproef bestaat uit 261 mannen en 120 vrouwen. 3 / 40

Achtergrond doelgroep Gender 66,1% van de respondenten is 51 jaar of ouder. Slechts 12,5% van de steekproef is 40 jaar of jonger. 4 / 40

Achtergrond doelgroep Deze grafiek toont de verdeling van de handicap over een zevental categoriën. De categorie ‘21-25’ is het meest vertegenwoordig (33,9%). 5 / 40

Achtergrond doelgroep 32% van de ondervraagden geeft aan reeds lid te zijn sinds ‘84-’87. De grafiek laat ook zien dat er veel leden bij komen de laatste jaren. Zo is 14,7% pas lid sinds 2008-2010. 6 / 40

Achtergrond doelgroep Het overgrote deel van de respondenten (46,7%) komt meerdere keren per week op de club. Slechts 23,4% geeft aan minder dan 1x per week aanwezig te zijn. 7 / 40

Accommodatie Respondenten hebben de verschillende aspecten beoordeeld op een schaal van 1 t/m 7 (1=zeer slecht / 7=zeer goed). Respondenten die aangaven geen ervaring met een aspect te hebben zijn niet meegenomen in de resultaten. Deze grafiek laat zien dat de properheid van de stokkenloods en de kleedruimtes de zwakkere punten van de accommodatie zijn. 8 / 40

Accommodatie Ruim driekwart (76,9%) geeft aan dat de accommodatie voldoende tot ruim voldoende past bij het imago van de golfclub. Dat betekent dat 23,1% vindt dat het imago niet aansluit bij de huidige faciliteiten. 9 / 40

Accommodatie Bovenstaande grafiek toont de verdeling van de rapportcijfers voor de accommodatie. Het gemiddelde rapportcijfer komt uit op 6,78. 10 / 40

Accommodatie De voornaamste wens t.a.v. de accommodatie is het vernieuwen/aanpassen van de kleedruimten (24%), gevolgd door een betere/moderne uitstraling van het geheel (20,2%). 11 / 40

Oefenfaciliteiten De verschillen in beoordeling zijn klein maar er zijn toch enkele zwakkere punten aan te wijzen bij de oefenfaciliteiten, namelijk: het niveau van de oefenholes (4,18), verkrijgbaarheid (4,59) en prijs (4,64) ballenkaarten en aantal overdekte afslagplaatsen (4,8) 12 / 40

Oefenfaciliteiten 59,3% van de respondenten geeft aan zelden tot nooit gebruik te maken van de oefenholes. Slechts 3,4% maakt vaak gebruik van de oefenholes. 13 / 40

Oefenfaciliteiten Bovenstaande grafiek toont de verdeling van de rapportcijfers voor de oefenfaciliteiten. Het gemiddelde rapportcijfer komt uit op 6,65. 14 / 40

Oefenfaciliteiten De twee voornaamste opmerkingen die gemaakt zijn luiden: 1) oefenfaciliteiten zijn te klein en moeten uitgebreid worden (14,1%), 2) er moeten meer en uitdagendere doelen komen (14,1%). 15 / 40