Consyst “Leuker kunnen we het niet maken”. Wat? Werkgever Front office Afspraken Mid office Regeling Overeenkomst Collectieve polis Pensioenbrieven Back.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Samenwerking met MOSS 2007! Chris Hoppenbrouwers.
Advertisements

Hoe uw TurboCASH moet gebruiken. :voor verkoop gerichte bedrijven.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
Internet boekhouden in de praktijk Kennismaken met Noordzij Online.
PreSoft [relatiebeheer] Het centraal beheren van relaties en contactgegevens is de basis voor veel dagelijkse werkzaamheden. PreSoft [relatiebeheer] is.
met vallen en opstaan naar een mid-office
Buikpijn van systeembeheer? Een praktijkvoorbeeld uit Wageningen Jan Inden uit Wageningen.
01 van 06 Portal4U Loe Hameleers Twan Saleming Klanten: Wat kost dat artikel? Wanneer wordt geleverd? Die werkt hier niet meer.. Die factuur ken ik niet.
Projectaanpak Workspaces Kickoff Workspaces 7 september 2011.
Mid- en Front Office TOEKOMST, PLANNING EN OVERLEGMODEL DIGITAAL SOCIAAL HUIS NA DECEMBER 2013 Koen Renders, team Mid- en Front Office, CIPAL dv.
Debat BB ICT samenwerking Equalit 14 februari 2013
© 2006 Consilience B.V.1. 2 E-Dienstverlening in de praktijk Noordwijk, 5 september 2006 K.P.Majoor Adviseur Consilience B.V.
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
QPS HÉT INKOOP SERVICE SYSTEEM VAN DE BBN. BBN BBN staat voor Business Bloemisten Nederland. Platform van 100 bloemisten in Nederland. Gespecialiseerd.
Osiris Presentatie Klantenmiddag UCI, 13 januari 2011 Thomas Dessing, Dienst Studentenzaken - Radboud Universiteit Nijmegen.
Standard Business Reporting Een schets 17 april 2012.
1 Het probleem RO Milieu Landbouw SocZekerheid Etc. LerenWerkenWonenPensioenEtc. Overheids- organisatie Burger ??? Regelgeving per domein Vraag op levensmoment.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
The vision at work Batteries included Ervaringen van een ISV op hosting avontuur Sven Middelkoop Corporate ICT Manager Exact Holding N.V.
21 september 2011 – SBO De Tender. 1. Opening 2. Enschedese BOK-scholen stappen over op glasvezel * Korte terugblik besluitvormingstraject * Type aansluiting.
Samen werken aan betere dienstverlening VERA gebruikersdag Leuven 14 september 2007.
Praktijk case: “Geautomatiseerd scannen én verwerken van ingekomen facturen” ICT Platform.
E-Government Innovatie met ICT Antilianen Mark Voogd April 2006.
E-Team 2003 E-Government Dordrecht Mark Voogd, programma-manager e-government Corné Dekker, informatie-architect e-government Information Retrieval Day.
E-Team 2004 de midoffice binnen de e-goverment architectuur Corné Dekker, informatie-architect e-government Overheid & ICT, 29 april 2004.
Masterclass SPBS Gebruikersdag Agenda SPBS tot nu toe Een aantal nieuwe ontwikkelingen Ontwikkeling.
Uw huisstijl in een nieuwe versie van Office
DBS Talent & Salaris voor PIM klanten
Mamut SERVICE SUITE.
Service Oriented Architecture
Iedere jongere op de juiste plek. Nieuwe ontwikkelingen Veranderingen in het vmbo o.a. Verscherpen exameneisen invoering passend onderwijs MBO: Focus.
Medewerkers portal/ KCC4all t. o. v
Productflexibilisering en standaardisatie binnen Pensioen en Leven.
DigiDoc Een digitaal kantoor voor iedereen !. Ceci n’est pas du software?! 2.
Blauwdruk MULTI CHANNEL Architectuur
Houd uw winkel in de hand met. Strategie Wat heeft u in de hand? Uw inkopen (u koopt alleen in wat nodig is) Uw verkopen (u rekent snel en efficiënt.
Arbeidsrelaties van de toekomst Monique Ramondt. Introductie Vestigingsplaats: Zutphen Dienstverlening in geheel Nederland aan eindgebruikers/bemiddelingsorganisaties.
Content Management Systeem. Maart 2000Case: World Online International2 Klantprofiel I World Online International BV is een beursgenoteerde Pan-Europese.
BlueDolphin To facilitate progress through organized knowledge Wilko Visser VIAG kennissessie 23 mei 2014.
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.
eDienst architectuur Snijvlak bedrijfsprocessen en ICT
Het dienstverleningsproject Stad Aalst 15/10/2015 Bart Baele Directeur Externe dienstverlening.
OUTSOURCING HOSTING & TECHNISCH BEHEER SESSION November 2015.
Inter Access BV SAP release 46 projecten / rapportages.
FLOWer is… Case Handling Proces management zonodig tot op het bot
Start Inhoud introductie BiSL Informatiesysteem, gegeven Informatiebeleid Positionering: Beheer informatiesystemen BiSL als informatiearchitectuur.
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
Sepideh Naiemasa Accountmanager MKB Sepideh Naiemasa Accountmanager MKB.
DS WebUren presentatie. DS WebUren Sumatra DS WebUren is een Webbased urenregistratie oplossing, waarmee (externe) medewerkers op een snelle en gebruiksvriendelijke.
DE UT EN JOIN LISA Business Information Management & Recordmanagement Petra de JongeDecos- 1.
Feiten Meest voorkomende helpdeskproblemen.  Per werknemer wordt gemiddeld een half uur per dag(!) besteed aan zoeken naar ICT antwoorden.  Productieverlies.
Infodag Bisdom Antwerpen 15 oktober 2008 Bisdom Antwerpen Vicariaat voor het Onderwijs.
Gebruikers- ondersteuning Educatie Monitoring Data- beheer Management- informatie Operationeel support Tactisch support Strategisch support Management.
ArchiMate voor kennismodellen van NORA en haar dochters Marc Lankhorst 16 oktober 2013.
Requirementsmanagement
Touroperator SunShine
Rogier Kleinekoort 8 november 2005
Nedgraphicsdag 18 september 2012
Business case inclusie (Mark Schel)
26/10/2016 Stand van zaken betreffende de nieuwe organisatie van de Algemene Directie Instellingen en Bevolking.
Kluwer The end of Publishing
Nedgraphicsdag 18 september 2012
Office 365 Cloud Computing SaaS
Cloud Oplossingen Bastiaan Ludeking Consultant M
Voeg hier het organisatie onderdeel in
Het E-depot van Rotterdam
Business case inclusie (Mark Schel)
Commercieel beleid en recht
Transcript van de presentatie:

Consyst “Leuker kunnen we het niet maken”

Wat? Werkgever Front office Afspraken Mid office Regeling Overeenkomst Collectieve polis Pensioenbrieven Back Office Contract

Overlap JIS RISC RBtool

“…maar wel makkelijker” 5x sneller invoeren 1x invoeren ipv 3x Geen invoerfouten

“…veel makkelijker” Overzichtelijk Eenvoudig Op 1 plek

“…voordeliger…sneller…” Lagere kosten Sneller inspelen op veranderingen Eerder juridisch werk Minder fouten Tevreden klanten

nog meer overlap Ofli RISC RBtool TPO JIS Orval OAG

Externe systemen Juridische Documenten CM Central Manager Configurator schermen Studio Ontwikkel- en beheeromgeving Centrale Repository Opslag Documenten Document Manager Opvragen documenten Raadplegen/beheren algemene gegevens (1) Beheren overenkomsten (antwoordensets) (2) Raadplegen (juridische) documenten (3) Genereren en redigeren juridische documenten (4) Raadplegen (adhoc) rapportages (5) Eindgebruiker Beheerder Beheren vraag-antwoord structuur (6)Beheren output regels & tekstblokken (6)

Consyst Services Generieke B.O service B.O. 1B.O. 2B.O. 3 Doc. Man. eXtended Office White label Jur. Doc’s Offerte teksten

Premieberekening Offerte (-aanvraag) SjabloonMaatwerk Regeling-/conditiekaarten UPO Back Office administratie Juridische documenten

Lessons learned Concept van product configurator doorgronden kost tijd Volledig draagvlak bij zowel business als ICT cruciaal Neem kleine stappen, maar heb wel een einddoel Zorg voor een business case voor iedere afzonderlijke stap Zoek naar overlap in functionaliteit, producten en rules Start met een gedegen productmodel

Bedankt! Vragen?