De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Feiten Meest voorkomende helpdeskproblemen.  Per werknemer wordt gemiddeld een half uur per dag(!) besteed aan zoeken naar ICT antwoorden.  Productieverlies.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Feiten Meest voorkomende helpdeskproblemen.  Per werknemer wordt gemiddeld een half uur per dag(!) besteed aan zoeken naar ICT antwoorden.  Productieverlies."— Transcript van de presentatie:

1 Feiten Meest voorkomende helpdeskproblemen

2  Per werknemer wordt gemiddeld een half uur per dag(!) besteed aan zoeken naar ICT antwoorden.  Productieverlies van 7,6% pér werknemer pér dag! Een organisatie met 50 werknemers verliest gemiddeld 25 uur per dag! Elke dag weer! Dat is 100 uur per maand!! Gevolgen

3 De oplossing  Ondersteuning van TQF met Slim/SLB en Borg  Office 2013 gebruikers vragen  Windows 8 gebruikers vragen  Beheer en management Office 365  Opslag Windows Azure  Begeleiding migratie naar Office 365  Samenwerking met Microsoft


Download ppt "Feiten Meest voorkomende helpdeskproblemen.  Per werknemer wordt gemiddeld een half uur per dag(!) besteed aan zoeken naar ICT antwoorden.  Productieverlies."

Verwante presentaties


Ads door Google