Versrapport Deen Albert Heijn Jan Linders / Jumbo

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
GfK Supermarktkengetallen
Advertisements

1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | mei 2013 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het aantal.
Hoe word je de beste verssupermarkt van Nederland?
Nieuwe impulsen voor de fiets
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
1 © GfK 2014 | Supermarktkengetallen | februari 2014.
Goedemorgen …….en.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | februari 2013 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het.
VOORBEELD Waarderingsrapport Doe-het-zelf Merken Voorjaar 2009
GfK Supermarktkengetallen
Fair Shares Totaal Vers Jaar 2006
De hoeveklant doorgelicht. Luc Van Bellegem, marketingadviseur VLAM Zwevegem, 13 mei 2006.
Volkoren Wat (w)eet de consument?
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
winkel Albert Heijn ADI Jumbo Plus Dirk van broek Vakken vullen Kassa
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal kassabonnen zich?’ ‘Wat is de omzet van de supermarkten.
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | Maart 2013 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het aantal.
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal kassabonnen zich?’ ‘Wat is de omzet van de supermarkten.
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | December 2013 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het.
GfK Supermarktkengetallen
GfK Supermarktkengetallen
1 © GfK 2014 | Supermarktkengetallen | mei Tompouce index.
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | November 2013 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het.
GfK Supermarktkengetallen
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | week 7 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het aantal.
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | week GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het.
Hoe scoort het curatieve zorgstelsel in een land in 2013
Lessen 17 / 40 De mensen die recent lessen hebben gevolgd hebben deze beoordeeld op 4 aspecten. In de getoonde grafiek steekt 1 aspect negatief af t.o.v.
© GfK 2014 | Supermarktkengetallen | september 2014
Zoeken naar kansen in de markt van groenten en fruit
© GfK 2015 | Supermarktkengetallen | maart 2015
1 © GfK 2014 | Supermarktkengetallen | mei Onderwerpen ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het aantal kassabonnen.
1 © GfK 2014 | Supermarktkengetallen | november 2014.
© GfK 2015 | Supermarktkengetallen | april 2015
1 © GfK 2014 | Supermarktkengetallen | oktober 2014.
1 © GfK 2015 | Supermarktkengetallen | juni 2015.
Project Veiligheid Hoogvliet GEMAAKT DOOR: QUINT VERHEUL EN MIKE BOOT.
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
© GfK 2014 | Supermarktkengetallen | december 2014
GfK Supermarktkengetallen
GfK Supermarktkengetallen
GfK Supermarktkengetallen
GfK Supermarktkengetallen
GfK Supermarktkengetallen
GfK Supermarktkengetallen
GfK Supermarktkengetallen
© GfK 2015 | Supermarktkengetallen | april 2015
Transcript van de presentatie:

Versrapport 2006 1. Deen Albert Heijn Jan Linders / Jumbo GfK Panel Services: Joop Holla Adriënne Koreman

Opzet onderzoek GfK PanelServices Benelux Versrapport 2006 In week 37 van dit jaar zijn middels het GfK ConsumerScan Panel ruim 6000 winkelbezoeken bij de supermarkten door de eigen consumenten/klanten beoordeeld. Voor de 3 versgroepen: - vlees - groente en fruit - brood is het oordeel van de consument gevraagd in de vorm van een rapportcijfer over: - aantrekkelijke aanbiedingen - lage prijzen - goede kwaliteit / versheid - ruime keuze assortiment De supermarkt die het hoogste gemiddelde scoort over de 12 aspecten (en minimaal 50 beoordelingen heeft) wordt benoemd tot Verssupermarkt van het jaar 2006.

Waardering versafdelingen van supermarkten De versafdelingen van supermarkten worden door hun eigen klanten op de vier gemeten aspecten ruim voldoende beoordeeld, nl.:

Waardering versafdelingen van supermarkten Toch is er nog volop ruimte voor verbetering, want ondanks het feit dat men klant is bij een bepaalde supermarktformule en in principe de eigen winkelkeuze beoordeelt, worden voor een aanzienlijk aantal winkelbezoeken de versafdelingen met het schoolcijfer 6 of lager beoordeeld, nl.:

Overall klassement * o.b.v. het gemiddelde van de 12 gemeten kenmerken: 4 aspecten van 3 versafdelingen

Top 5 versafdeling vlees * o.b.v. het gemiddelde van de 4 aspecten

Top 5 versafdeling groente/fruit * o.b.v. het gemiddelde van de 4 aspecten

Top 5 versafdeling brood * o.b.v. het gemiddelde van de 4 aspecten

Versrapport 2006: schoolcijfers* * o.b.v. het gemiddelde van de 12 gemeten kenmerken: 4 aspecten van 3 versafdelingen

Versrapport 2005: schoolcijfers* * o.b.v. het gemiddelde van de 12 gemeten kenmerken: 4 aspecten van 3 versafdelingen

Versrapport 2006: schoolcijfers* o.b.v. het gemiddelde van de 3 versafdelingen per gemeten aspect.

Versrapport 2006: schoolcijfers* o.b.v. het gemiddelde van de 3 versafdelingen per gemeten aspect.

Versrapport 2005: schoolcijfers* * o.b.v. het gemiddelde van de 3 versafdelingen per gemeten aspect.