Intramuraal, voeding, Pediatrie, pooler, ontkoppelen, vocht, helpende, Immunotherapie, verzorgende, hostmanship, bejegening, Arteriële trombose in een neonaat na een navelarterielijn in situ, welzijnsactiviteiten, extramuraal, pgb, afschouw, eindoplevering, Sara en Willie, infectiepreventie, cliënt, flexer, patiënt, prikkels, healing environment, ondervoeding, patiëntgericht werken, mantelzorg, bepalen, droog schoonmaken
Even de koers bepalen……
Gastvrijheid is een emotioneel ‘spontaan’ proactief gedrag/attitude en wordt grotendeels gecreëerd door een mensgerichte bedrijfscultuur in combinatie met structurele aansturing. De beste gastvrijheid komt uit het hart, op het moment dat de gast het idee heeft dat hij oprecht, authentiek en persoonlijk benaderd wordt.
Gastvrijheid is niet te leren maar: …wel af te leren (-) …of te adopteren! (+) Je moet het verankeren in je organisatie. Gastvrijheid
De cultuur van een organisatie wordt weerspiegeld in haar normen en waarden en wat van haar medewerkers wordt verwacht Een ‘intern’ klantgerichte bedrijfscultuur kan helpen om de totale ‘gastgerichte’ prestatie van een organisatie te verbeteren t.b.v. de gast. Het is de NORM!!!! Interne bedrijfscultuur
Wat vinden wij normaal??
Maak van GASTVRIJHEID een REGEL of PROTOCOL! Wat is hier NORMAAL? CONTROLEERBAAR BELONEN/BESTRAFFEN Aandacht geven en ontvangen maakt mensen blij. Het moet een voorbereidde 'geschreven' regel worden- en zijn. Hoe krijg je het Normaal?
Maak het BELANGRIJK!!! Voorbeeldfunctie (Aandacht) Primaire controle op Normaal Gedrag (het is werk) Sollicitatiegesprekken Inwerkprogramma’s Coaching/training Met welke middelen…..?