Sensoption Door: Sandra, Roos, Laura, Dorian en Rianne Vak: Crosslab.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Spreekbeurt van Pietje Puk Juni 2012
Advertisements

ZINTUIGLIJK WELBEVINDEN
Workshop 3 deel 1: Marketing
CROSSLAB SENSORY SHOPPING
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
Def van Merk: naam, teken of symbool onderscheidend van concurrentie
NASK – WAARNEMEN VS METEN EN MEETONNAUWKEURIGHEID
Product Verkenning. opdracht Neem product naar keuze Vertel – Waar kan je dat kopen (welk soort winkel) – Wat kost dat ongeveer? – Wie gaat dit product.
Crosslab Sensory Shopping
Door Rosalie Blok. 4 en 5 juni 2013 was het weer tijd voor de Jaarlijkse modeshow van de studenten van de opleiding Mode/maatkleding van ROC Tilburg.
Crosslab Sensory Shopping
Briefing V1, blok 3 Case CC.
Rondleiding. Route Binnenkomst: een hal met info. Gang die leidt naar de fabriekshal waarin instructies voor de beleving aangegeven worden. Fabriekshal:
RUIKEN VOELEN ZIEN PROEVEN HOREN CROSSLAB ZINTUIGEN.
Zou zo graag eens willen zweven
Riske Pasman Lifestyle&Design 3DD De vijf zintuigen. Crosslab.
Kom Levenskracht Kom kracht , die leven schenkt
Materialen en Moleculen
ZINGEVING EN ONDERSTEUNING: MEEDOEN…HOE DAN OOK!
SOAP SHOP Soapshop helpt: Veel kinderen houden niet van in bad gaan en zich te moeten wassen. De soapshop is vooral ontwikkeld om kinderen over hun.
onhygiënisch werken en de gevolgen
Een toets van licht en kleur
Les 7 Uitvoeren gebruiksaanwijzingen van anderen
NASK – WAARNEMEN VS METEN EN MEETONNAUWKEURIGHEID
Ziggie Wijnen & Marlie van Meer Hoeveel weten wij over ons koopgedrag?
Presentatie De Rijks Canon
Teken een bovenaanzicht van dit gebouwtje op ware grootte
Natuurkunde & Scheikunde
Natuurkunde Proeven doen 2.1 en 2.2
Ik had een droom verleden nacht,
Introductie brandveiligheid
Coachen Maandag 14 juni 2006.
Zeep fabriek Jeroen Sharon Wendy Dennis 3DC. Introductie thema 1 Als eerst hadden we het idee om een hele hoge toren te maken; heel erg modern met glas.
Luca Knegtering 3dd. Luca Knegtering 3dd Proefjes: Door de proefjes die we hebben gedaan in crosslab ben ik meer te weten gekomen over hoe je zintuigen.
Wat doet onze school voor het milieu ???
Concept presentatie A3. 1. Narrowcasting in past, present, future; 2. Het concept; 3. Checklist; 4. Opstarten van het concept & Casus; 5. Vragen van publiek.
Korte termijn Beleidskeuzes uitgaande van de brainstormsessie van 11 Februari Wie zijn wij Wat gaan we doen aan zwakke punten Welke kansen gaan we verzilveren.
Concept Het concept bevat 4 basiselementen:
Zeg het met bloemen.
The Creative ones 3 concept ideeën David Kimpel Laura Prins
PROJECT DATUMKLAS MED1F B-Creative Concept Presentatie.
Concepten samengevoegd
Waarnemen.
Investigating the power of senses, shopping and new media
SENSES ONZE ZEEPWINKEL. THE STORE INSPIRATIE HET CONSEPT DE ZEEP RFID GLAS IN LOOD DE KABINES DE SFEER BESTELLEN? INSPIRATIE HET CONSEPT DE ZEEP RFID.
Stoffen Hoofdstuk 2: Stoffen herkennen.
ROSACEAE De Filou Roos.
SOCIAL WORK naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
Jezelf voorbereiden op een operatie
Natuuractiviteit W&L Niveau 4. Beleven, uitvoeren en organiseren van natuuractiveiten die bijdrage aan een gezonde leefstijl.
Tattooshop in Enschede. Een tattooshop vinden en het juiste ontwerp laten maken  hoe pak je dat het beste aan?  -stap 1: Waar op je lichaam wil je de.
Een digitaal bord in groep 1-2 Hoe dan?. De eigenschappen van een kleuter: Kleuter leert door: –Ontdekken, proberen, veel herhalen –Imiteren Beperkte.
Openbare ruimte als trekker Pitch werkbijeenkomst “Retail in middelgrote Gemeenten” 26 juni 2015.
Etaleren en presenteren
Xperimenta 12 oktober zintuigen.

GEMAAKT DOOR: RISKE, NONA, MARISKA, MEREL, AUKJE
Groepje: Samy, Ishan, Arik en Harsimran
GEMAAKT DOOR: RISKE, NONA, MARISKA, MEREL, AUKJE
Woon stijlen..
VAARDIGHEDEN 2 Zelftroost en zelfzorg
De ontwikkeling van het kind !
Zintuiglijke waarneming
NASK – WAARNEMEN VS METEN EN MEETONNAUWKEURIGHEID
PRESENTATIe Werklamp.
Gemaakt door Thijmen Tavenier mtd1a4
“Knuffels” kleuren digibordpeuters.
De toekomst van schoonmaken: laat organismen het werk doen!
Tussenpresentatie.
Transcript van de presentatie:

Sensoption Door: Sandra, Roos, Laura, Dorian en Rianne Vak: Crosslab

Introductie  Onderzoek naar zintuigen  Zeepwinkel zonder zeep

Presentatie  Concept  Functionering  Beleving/Zintuigen  Locatie  Vormgeving  Product

Concept in het kort  Wat houd de Sensoption in?  Wat is het doel van de sensoption?  Voor wie is de sensoption bedoelt?

1. Zeep samenstellen 2. Sponzen 3. Douche 4. Fohn 5. Gordijn Functionering

1. Zeep samenstellen

2. Sponzen Inzepen met eigen zeep.

3. Douche

4. Fohn Droogfohnen van lichaam met geur

5. Gordijn Desinfecterend Antibacteriëel

Beleving/Zintuigen Touchscreen Zien / ruiken / voelen

Locatie Waar willen mensen douchen?  Festivals  Station  Strand  Evenementen

Station

Strand

Festival

Vormgeving Sfeer:Kleur:Materiaal: Schoon/frisParelmoertintenDoorzichtig Modern/EfficientHelder wit Spiegeling UniekBlauwLichtgewicht Roze

Bolvorm staat voor zeep bel Verplaatsbaar en licht van gewicht. Vormgeving

Bovenaanzicht Vormgeving

Zij-aanzicht Vormgeving

3D-aanzichten Vormgeving

maquette Vormgeving

Product Tube zeep met naam Goody bag: Bikini/zwembroek, badmuts, sleutelhanger.

Badkleding

Eind Presentatie  Concept  Functionering  Beleving/Zintuigen  Locatie  Product

Conclusie  Sensoption kan iedereen waar en wanneer dan ook een frisse douche bezorgen  Sensoption bezorgt je een totale beleving met jou persoonlijke zeep.  Sensoption is de enige die DE zeep verkoopt die bij je past. Dus: Zeepse in de Sensoption!