Eindpresentatie Ami Niels de Boer Rob den Breems Adinda Persoon Steve Wang.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
‘Goeiemoggel tis uit’ - Nederlandse jongeren leven online Juli 2008.
Advertisements

Spreekbeurt van Pietje Puk Juni 2012
ICT op school.
Oude wijsdom uit China Niet klikken Geluid aan.
Juf myriam Juf Myriam Dit ben ik Mijn klas Dit schooljaar
Modern avondgebed Lieve Heer.
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
CREATIVE MARKETING Kickoff, jaar 1, Winter november 2009
Voorbij & Do Met enkele foto’s van Giovanni.
Hallo, lieve vrienden en vriendinnen!
Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.
Concept Voorstellen. Het Concept Ons definitieve concept is een informatieve website met informatie over de uitgaansgebieden en uitgaansgelegenheden in.
Men vraagt zich af waarom …??
LEVEN IN INTIMITEIT (als vriend van de Vader tussen vrienden)
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Welkom. Debriefing -Doelgroep -Ondersteuning -Locaties -Opdrachten.
Powerpoint Els.
RUIKEN VOELEN ZIEN PROEVEN HOREN CROSSLAB ZINTUIGEN.
Steve Wang , Rob den Breems, Niels de Boer, Adinda Persoon.
Team 1. Colin Teamleider & Marketeer Pepijn Designer & Programmeur.
Waardering! Creatie van « Hendriks Micheline»
Deze voorstelling is speciaal voor jou! GENIET!!
10 ROZEN VOOR JOU.
Richtlijnen voor een vervullende liefdes relatie
Les 2 blok 3 Tijdvak ) Nakijken les 1
Hallo, lieve vrienden! Het is iets wat je niet kunt zien!
Geloven en nu….
Vriendschap maakt het leven echt zoet
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
Experimenten! Rosemarijn en Mandy H2D. Waarop moet je letten? Voorbereiding- Heb je alles? Staat alles veilig? Uitvoering- Alleen letten op je eigen proef.
Natuurkunde Proeven doen 2.1 en 2.2
Niet klikken, de voorstelling is volledig automatisch
Luca Knegtering 3dd. Luca Knegtering 3dd Proefjes: Door de proefjes die we hebben gedaan in crosslab ben ik meer te weten gekomen over hoe je zintuigen.
Imagi Ayoub Boufous & Joachim Alvarez-Rodriguez. Index Situatie Operationele Impact High level Scope Details soft-hardware Schermen van de app Rollen/Respons.
Rekenen groep 4.
Afhankelijkheid is een keuze
QR Payment Dit is het startscherm van de app. De applicatie wordt ondersteund door het iOS platform en het Android platform. Ik wens u veel plezier met.
Hello online vriend-in.
Brian Adams: Everything i do…
Gemaakt door Patrick Snijders en Joris van Beek
1: God laat jou luisteren naar het bericht van zijn engel.
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
1 1 Phone Challenge Workshop Mbo niveau 3-4. l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
OPDRACHT B. ING BANKIEREN APP Omschrijving: Altijd en overal uw particuliere en uw zakelijke bankzaken regelen via uw mobiel of tablet. Download deze.
Michele van den Aardweg Judith Kooiman mms naar:
Referentiekorting MLM. Wist je dat als je de referentiekorting op de juiste manier gebruikt je ONGELIMITEERD aantal leads (lees: klanten) kan genereren?...
 De ander is ideaal. Hij/zij is (moet zijn) zoals ik wil.
Bewonerscommunicatie Ilse van den Berg, dinsdag 13 oktober 2015.
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
Buy Your Pin | Why do it yourself? |. Koop de DIYs die je nooit zou maken Bij Buy your Pin kan je eindelijk al die leuke pins die je opgeslagen hebt maar.
Men vraagt zich af waarom …
Michelle Nekeman RSG de Borgen – Leek Docent Engels.
Wat als je vanuit huis kon werken ….
Onderzoek Generatie 2020 De leerkrachten van Deinze kregen eind vorig schooljaar voor het eerst te horen dat er een groot onderzoek zou zijn in Deinze.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
1 WELKOM AGENDA Voorstellen Basisconcepten Toestel Softphone Smartphone app Standaard functies van centrale zelf Vragen en Opmerkingen.
Healthwise/UMCG voorjaarssymposium
Whatsapp Hey there! I am using WhatsApp 29 januari 2017.
Mediagedrag van Millennials
Xperimenta 12 oktober zintuigen.
Collect&Go – FEVIA 19/10/2017.
Insecten.
Sensitieve activiteit
Zintuiglijke waarneming
Godsdienst.
Deelvraag: Waar hoor ik bij?
Hallo, lieve vrienden!.
Vriendschap voor het leven
Hallo, lieve vrienden!.
Transcript van de presentatie:

Eindpresentatie Ami Niels de Boer Rob den Breems Adinda Persoon Steve Wang

Debriefing  Debriefing  Concept  Persona  Customer Journey  Experience Expo Inhoud

Debriefing  “Een mobiele telefoon provider ontwikkelen met een aansluitende experience”  Laddering interviews met homoseksuelen en waardes afleiden.  Vanuit de gekozen waardes wordt er een experience gecreëerd die automatisch de doelgroep aantrekt die, die waardes bezitten. Debriefing

Waarden  Zelfrespect  Eerlijkheid  Familieband en vriendschap  Ambitieus Concept

Debriefing NaamSebastiaan de Ruiter Leeftijd27 WoonplaatsRotterdam NationaliteitNederlands RelatieSingle WerkCommercieel adviseur ‘Ik ben een druk persoon en veel bezig met mijn werk en vind het zonde dat ik niet altijd even veel tijd met familie en vrienden kan besteden, wat ik wel heel belangrijk vind om te doen, graag zou ik ze meer betrekken bij mijn leven.’ Doelen in het leven Eigen bedrijf opzetten, Meer tijd voor familie en vrienden vrijmaken, Huis kopen Andere relevante kenmerken Materialistisch ingesteld, Ambitieus, Eerlijkheid staat voorop Persona

Debriefing Lounge time Sharing the good life? Items random rondom beurs met QR code Quiz Costumer journey Openbaar touchpoint

Debriefing Aangesproken zintuigen  Zien  Horen  Voelen  Ruiken  Proeven Aangesproken waarden  Ambitieus  Eerlijkheid  Vriendschap/ familieband Costumer journey Openbaar touchpoint

Debriefing Aangesproken zintuigen  Zien  Horen  Voelen  Ruiken  Proeven Aangesproken waarden  Ambitieus  Eerlijkheid  Vriendschap/ familieband Costumer journey Winkel

Debriefing Costumer journey Abbonementen Ami standaard – 500 lounge punten voor in de Lounge app – Zelf pakket samenstellen – Altijd een werkend toestel Ami business – Onbeperkt online berichten versturen – Onbeperkt telefoneren – 500 lounge punten voor in de Lounge app Ami messaging – Onbeperkt online berichten versturen – 500 lounge punten voor in de Lounge app – Zelf pakket samenstellen. – Altijd een werkend toestel Ami Gathering – Onbeperkt online berichten versturen. – Korting voor elk vriend waarmee je dit abonnement deelt. Oplopend tot 20% – 500 lounge punten voor in de Lounge app – Maandelijks 100 lounge punten voor in de Lounge app wanneer je alle vrienden hebt – Zelf pakket samenstellen. – Altijd een werkend toestel

Debriefing Costumer journey Mobiele app

Debriefing Costumer journey Mobiele app

Debriefing Costumer journey Mobiele app

Debriefing Costumer journey Mobiele app

Debriefing Costumer journey Mobiele app Aangesproken zintuigen  Zien  Horen Aangesproken waarden  Eerlijkheid  Ambitieus  Vriendschap/ familieband  Zelfrespect

Debriefing Aangesproken zintuigen  Zien  Horen  Voelen  Ruiken Aangesproken waarden  Eerlijkheid  Vriendschap/ familieband Costumer journey Lounge time

Debriefing Experience expo Kleurenpallet

Debriefing Experience expo Chocolade

Debriefing Experience expo Coffeebar

Debriefing Experience expo Lokaal

Debriefing Experience expo Begane Grond