(Persoonlijke) Fundraising Comeback to Life 2012.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Een balletje voor Oranje-Zwart Extra inkomsten voor nog betere training en trainingsmaterialen.
Advertisements

Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Shirtsponsoring Time for Heroes • Time for Heroes draait om Maik uit Zwolle die de dodelijke spierziekte Duchenne heeft. • Maik en TfH hebben maar.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
3 voor 12 Succesfactoren. • Interessante nieuwsfeiten • Alle muziek in één oogopslag • Social media.
Sponsorwerving Schoolprojecten.
Sponsoring Sponsoring Welkom bij de workshop Astrid en Miek Meldpunt Vrijwilligerswerk.
FULLFILL YOUR DESTINY! EXPAND YOUR SOCIAL STRUCTURES! LIVE YOUR DREAM! CONNECTING TRIBES! Welkom bij CONNECTING TRIBES. CONNECTING TRIBES is jouw online.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Wat is/Wat doet het Sterrenfonds? • Voor kinderen < 16 die een steuntje in de rug nodig hebben • In Nederland • Laat kinderen stralen door materiële.
Thinkquest2 versie 2013 info: vanaf februari 2013.
Kindermoment.
Een korte introductie…. Wanneer u zich op onze business to business website registreert, ontvangen we hiervan direct een melding.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
EPortfolio Arbeidsmarktregio Friesland Datum: 12 mei 2014.
DONEREN EN LEGATEREN FONDSENWERVING VAN DE WIEG TOT OVER HET GRAF.
Goed lezen en nadenken! Hierbij een raadsel, eigenlijk alleen bedoeld voor hoogbegaafden. Desondanks stuur ik 'm ook maar naar jou: Je rijdt in een auto,
Prokkelen Laagdrempelig, participatie, inclusie Marian Geling.
WordPress Les 10.
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Webinar 22 april 2011 start: uur fondsenwervende internet tools Stichting GeefGratis gratis* aangeboden (gedoneerd) en te gebruiken door non-profits.
Workshop Sponsorwerven. Fondsenwerven Geweldig! Jij kunt door middel van deelname en fondsenwerven het leven van Amsterdamse dakloze honden aanzienlijk.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
Zoeken naar een bekend tijdschrift of artikel Demo Nyenrode bibliotheek.
Workshop sociale media Wat is sociale media? Docenten: Albert Gelderman Hans van Hest Koos Bronts Daphne de Bruijn.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Iedereen gebruikt social media.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
“Google+ en Linkedin” Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Sara, communicatieverantwoordelijke Sophie, arbeidsbemiddelaar.
PR & Communicatie BIG Challenge BIG Challenge deelnemers uit de veehouderij en andere agrarische sectoren die samen fietsen en strijden tegen kanker.
Webleren, webinars, digitale infosessies en andere online tools in de zoektocht naar werk Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Nathalie Aegten, Erendiz.
Buy Your Pin | Why do it yourself? |. Koop de DIYs die je nooit zou maken Bij Buy your Pin kan je eindelijk al die leuke pins die je opgeslagen hebt maar.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
marketing Projectgroep 7. Eén van de meest gebruikte Gratis tot s en mail adressen Maken van templates Resultaten meten Mails.
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
Wat is social media? Groep 8
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Hoe kan je > voor KiKa ophalen? ●Plan van aanpak. ●Begin zo vroeg mogelijk. ●Welke acties passen bij jou? ●Blijf dicht bij jezelf!!! ●Commitment.
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Offroad Rally Team Hoeksche Waard Ook op facebook zijn wij te volgen onder “off-road Rally Team Hoeksche Waard”. Aanmelden voor de nieuwsbrief via
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
De factuur.
Gids door Doccle Doccle. De Cloud 2 1.Wat is de Cloud? 2.Voordelen van de Cloud 3.Nadelen van de Cloud 4.Doccle is geen cloudapplicatie.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
PR & Communicatie BIG Challenge 2017
Digitale tools: SlideShare
IDDINK BOEKENSERVICE.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Introductie social media
Training: Cliëntsessies
Menu - Affiliate Registratie
‘Boost je Business met LinkedIn’
Mont Ventoux 2017 Met NAH …..voor NAH.
Marketingplan.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Training: Cliëntsessies
Online Marketing voor het MBO
Pret met de tablet Iedereen kan HET Leren.
PR & Communicatie BIG Challenge 2018
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Overzicht: les 3 account instellen
INSCHRIJVEN VOOR EEN TORNOOI
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

(Persoonlijke) Fundraising Comeback to Life 2012

6 Partners (sponsorcontracten) met tegenprestaties op communicatief of associatief vlak 6 Partners (sponsorcontracten) met tegenprestaties op communicatief of associatief vlak 10 business associaties (donateurs) met naamsvermelding 10 business associaties (donateurs) met naamsvermelding Persoonlijke donateurs Natuurlijke personen en bedrijven die doneren aan deelnemers Persoonlijke donateurs Natuurlijke personen en bedrijven die doneren aan deelnemers 6* *550 20*2000

Persoonlijke donateurs Natuurlijke personen en bedrijven die doneren aan deelnemers Persoonlijke donateurs Natuurlijke personen en bedrijven die doneren aan deelnemers 1. Particulieren 2. Bedrijven

Persoonlijke donateurs Natuurlijke personen en bedrijven die doneren aan deelnemers Persoonlijke donateurs Natuurlijke personen en bedrijven die doneren aan deelnemers 1. Particulieren a.Benaderen: -Persoonlijk - -Social media (Facebook, Linkedin) b. Tekst argumenten, link website, macro c.Betalen o.v.v naam gesponsorde op CBTL /stichting bankrekening -Aangeven bij penningmeester (mail) -Controle door penningmeester (realisatie) d. Vermelden donateur op persoonlijke pagina

Persoonlijke donateurs Natuurlijke personen en bedrijven die doneren aan deelnemers Persoonlijke donateurs Natuurlijke personen en bedrijven die doneren aan deelnemers 2. Bedrijven a.Benaderen: -Persoonlijk - -Social media (Facebook, Linkedin) b. Tekst argumenten, link website, macro c. Versturen factuur vanuit stichting (aftrekbaarheid) c.Betalen o.v.v naam gesponsorde op CBTL /stichting bankrekening -Aangeven bij penningmeester (mail) -Controle door penningmeester (realisatie) d. Vermelden donateur op persoonlijke pagina

Definitiefase: onderzoek naar het probleem en de wensen van de klant Waarom doneren; 1. Ik mag jou, Gunnen 2. Ik wil goed doen, dichtbij huis, Aflaat Identificatiefase: aanbieding van een oplossing. Ik ga fietsen voor een goed doel; eigen actie FEHT Bewijsfase: argumentie 9 redenen document Acceptatiefase: zoeken naar bevestiging door de klant. Vind je het wat? Gun je het mij? Bezitsdrangfase: overtuiging van de noodzaak van de voorgestelde oplossing. Ik ga je sponsoren/doneren Afsluitingsfase: afsluiten van de transactie (als bij AIDA). Doneren op rekeningnummer en controle of het binnen is; Informeren wat we doen