GEHANDICAPTEN CAMPAGNEANALYSE HANNE, DASHA, SASKIA, TOM, MATTHIJS, SJOERD, JANINE.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
“Hoe begin ik een website” Alles wat je moet weten en doen voor dat je een website gaat maken (het maken kost meer tijd en kan mogelijk in een werkgroep.
Advertisements

Oranje Nassau Welkom.
Samen Energie Besparen Cees F. Jonker Projectleider Energie a.i.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
Adwords RemarketingAdwords Remarketing
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
Studie- en netwerkdag Euraxess The Netherlands 20 Oktober 2009 Ilse Schenk Zorgverzekeringen.
Website usability Door Niels Verheyden en Aaron Saam (V4C)
Fiets filevrij Een activerend thema in communicatie.
Eindpresentatie Project Verkoopuwbootsnel.nl
Item Sport event v.v. Goes Het 1 e en 2 e elftal, zondag 9 September.
Aanpak Top 3 verbeterpunten Handboogsport
“De Bewuste Sportkantine”
Event, sportende gehandicapten
Elftalbegeleiding seizoen 2013/14 Jeugdcommissie SV Eemnes Bijeenkomst SV Eemnes 27 september.
Samen werken aan sociale stijging
Een communicatiecampagne over dakisolatie. Hoe pak je dat aan?
Het Nibud Geldexamen voor alle basisscholen in Amsterdam
Gedragscode Koninklijke Landmacht
Manufacturing 4 D. Lutters; T. Vaneker. Onderwerpen Tom  Kwaliteit algemeen  QFD / House of Quality  FMEA  Gastcollege sensata over kwaliteit, QFD.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –28 september 2009.
Hoe kan het jou veranderen?
Devriendt Robin & Putman Tom.  Verschillende Vlaamse politieke partijen  Campagne rond mobiliteit.
Versus Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers.
Using Media ’09/’10 Blok 1 Werkcollege 4. OPDRACHT 1-communicatiecampagnes (60 minutes) Vorm groepjes van 4 personen (met dezelfde case/opdrachtgever)
Hoeveel weet jij over auto’s?? Klik Hier om te starten. Klik hier voor af te sluiten. DRUK EERST OP ‘F5’ VOOR VOLEDIG SCHERM!!
Nederland e Ron Feuler, Joris Akkerman, Niels-Peter Foppen,
Smiley Stand van zaken. timing Campagne naar sector Advertentie in diverse vakbladen.
Reclame.
DENK VOORUIT de nieuwe rampencampagne
Samenvoordeklant.nl Hoe werkt het? Pagina “Wissel Uit”
Student Vol Talent Maak jezelf bekend en upload je talent! Campagne Student Vol Talent.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
Anita Meulenbroeks Mannus Menting
Links Rechts mensen zijn sociaal en hebben veel voor anderen over mensen zijn vooral gericht op hun eigen belang slecht gedrag komt door de.
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
The medium is the message
Speerpunten uitkomst leerlingen- en oudertevredenheidsonderzoeken.
bereik nationaal, adverteer lokaal
Communicatie Participatiewet
Tenniskids Jeugdtennis verslavend leuk maken!
Toolbox: WPI door DMT-leden
Marketing Communicatie Ebay Crossmedia Campagne Rory Schwarzler Tom Dekker.
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
Niet differentiëren maar socialiseren
JONGEREN SAMEN IN ACTIE !!! Voor (mensen in) hun eigen omgeving! Daar doe je graag aan mee!
Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons.
Using Media Blok 2 Werkcollege 1 Joyce Barnhoorn
Project ‘The medium is the message’
Goede tijden & Slechte tijden. T-Mobile - Wendy’s wereld Doel: T-Mobile is een cross media campagne begonnen om het mobile internet gebruik onder jongeren.
Werkwijze Begeleidingscommissie Recent opgericht: de werkgroep Nationale Brandpreventieweken.
Betogende spreekbeurt

Veerkracht Meer dan zelfredzaamheid Marcel Matthijsse Msc Strategisch Beleidsadviseur Veiligheidsregio Zeeland.
Informatie management HC2
Vrijwilligersstage 2. BASISHOUDING EN CONTACT MAKEN.
Dennis Nederlof Tom Hagemans Roy Selbach. SEO Search Engine Optimization.
Les 5 gamen CLIËNT EN MEDIA WIJSHEID//. Wie gamet er regelmatig? Ken je mensen die verslaafd zijn aan gamen? Wat zijn de gevolgen van game verslaving?
Case Triple Double Factor: ING ‘Samen staan we sterk achter Oranje’
De Kunst van het Verleiden
SPONSORPLAN POLAR TRIATHLON 2017
Leer de notenamen C – positie hoog.
Titel Stap 1 Aanleiding Stap 2 Als we niets doen Stap 4 Aanpak
Lunchoverleg RETURN Sassenheim
Workshop 26 januari 2017, Utrecht
Op zoek naar 13 nieuwe collega’s. Hoewel we het niet nadrukkelijk mogen benoemen zoeken we jonge mensen Die een verandering / verjonging in de organisatie.
Gemaakt door Daan de Vries en Rob van de Wiel MTD1A4
Transcript van de presentatie:

GEHANDICAPTEN CAMPAGNEANALYSE HANNE, DASHA, SASKIA, TOM, MATTHIJS, SJOERD, JANINE

CAMPAGNE 1 Juist belangrijk voor sporters o Waarom sluit dit aan bij de doelgroep? o Belevingswereld en gedrag o Wat is er goed aan de campagne? o Verbeterpunten?

CAMPAGNE 2 Spaakbeschermers voor de oranje supporter o Waarom sluit dit aan bij de doelgroep? o Belevingswereld en gedrag o Wat is er goed aan de campagne? o Verbeterpunten?

CAMPAGNE 3 o Website o Geen campagne o Beurzen o Goede punten o Slechte punten

EINDE