Welkom op onze droomschool
Visie en missie Visie is het waarom Missie is waarheen Visie/missie op onderwijs Visie/missie op leeromgeving Visie/missie op de mens
Gardner & Kagan
Oppeppers & energysers
M.I. op De Oranjerie Uitgangspunten Doelen Wat zie je van MI op De Oranjerie? - leerlingen zitten in teams - teambakjes - dynamische (delen van) lessen; beweging en functionele ruis samenwerking - stiltegebaar - denktijd – tijd zichtbaar - M.I. werk van kinderen
Creatieve vakken Vakdocenten Middagrooster muziek dans drama beeldende vorming wereldoriëntatie bewegingsonderwijs Middagrooster
5A 5B 5C 7A 7B 8A 8B Ma Di Do Vr Drama: Daniëlle H w.o.: Kirsten B.V.: Mariska L W.o.: Muziek: Hans Dans: Mariska D Jos Gym: Claudia Di Ochtendvak: Do Saskia Peter Klazien Vr Marjan Marco Mariska W Daniëlle K Daphne Lianne Petra Muziek Juliët Tanja Gym 8.45-9.30 Inge W.O.: Jeanine Annemarie
3A 3B 3C 3D 4A 4B 4C 4D Ma Di Wo Do Vr 11.15-12.00 muziek: Daniëlle 14.45-15.00 ochtendvak: Petra w.o.: Jeanine Emmylou drama: Marco Marjan Ochtendvak: Sascha dans: Mariska W b.v.: Lianne Di 14.15-15.00 gym: Wo 11.45-12.30 b.v: Inge Anneke Do Mariska D Vr 10.30-11.15 Petra voor groep 4C Inge voor 9.00-10.45 zwemmen 10.00-11.45 8.15-10.00 10.45-12.30
Oppeppers & energysers
De dynamiek van De Oranjerie Continurooster Afdelingen Vaksecties Thema’s
Meedenkers Expertise van buiten Zweden Synergie Onderwijsadvies
Oppeppers & energysers
Rol van de directie meerhoofdige leiding onderwijskundig leiders in de groepen bewakers van visie en missie zorgdragers onderwijskwaliteit en opbrengsten
Rol van de leerkracht Overtuigingskracht Motiveren Inzet Creativiteit Kwaliteitsgericht Samenwerken Overbrengen praktische vaardigheden / gedrag Onderwijskundige vaardigheid Vakinhoudelijk vernieuwend
Vragen
Tips www.oranjerie.info peterb@oranjerie.info www.rpcz.nl www.onderwijsadvies.nl www.communicatiebureau.nl