Buurtleren.nl Het ‘probleem’ Schaalvergroting Geen directe kennisoverdracht Intensief gebruik Sociale media.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
•Groei in smartphone gebruik •Smartphone altijd bij de hand •Steeds sneller mobiel internet •Eenvoudige en snelle communicatie.
Advertisements

Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Welkom bij. De NMG VISIE & OPLOSSING: Wij geloven dat de mobile devices de huidige en toekomstige multimediaplatformen zijn en toegang tot zo’n platform.
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
Hoe om te gaan met mobile commerce?. Iedereen heeft een mobiele telefoon… Consumenten kopen al via mobiel… 2010 Expected 2011 > 2 billion.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Nieuws, activiteiten en meer. Wat is •Dorpsportaal •Informatie •Nieuws •Reportages •Aankondigingen •Dorpsagenda •Vermaak •Vereniging!
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Social media & Google Ferdy Wolthuizen. Agenda Google 2 Afsluiting 3 3 Social Media 3 1.
MMT.
Businesstoepassingen
Update Rivierenproject Commissie M&W Westervoort, 11 april 2013.
De Cloud komt ongemerkt in ons leven.
SHOOS Paul Glorie, Koen Schaft, David Oldenburger | Klas Lila | Ondernemen.
Project VOCATIO Camille Delbecque Communicatie en contact laureaten
Marketingcommunicatiemix
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Even kennis maken: Gerard Schomaker:
Internet training 2012 gevorderden... verder kijken Visie Bestuur en web Social media.
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
Een korte introductie…. Wanneer u zich op onze business to business website registreert, ontvangen we hiervan direct een melding.
Dokter Klik BV Algemene presentatie Dokter Klik We kunnen u heel goed vertellen wie we zijn en wat we u kunnen bieden. Maar liever nog presenteren.
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
Vindbaar zijn Wat kan je zelf doen?. ADWORDS -Betalen per klik -Gelijk resultaat -Wekelijks onderhoud -Gecompliceerd geworden Zelf doen: Ja, basis.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
Voetbal International1 Nationale uitgeefdag 2011 Dick Holstein directeur/uitgever
Het Nieuwe Uitzoeken Over uitgeven naar
SANOMA MEDIA en de SOCIAL CUSTOMER: praktijkcases dinsdag 11 december 2012.
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Wauw!!! Google Panda update WAUW !!!!. Google Panda update Plots geen bezoekers en/of omzet meer? In de US had deze update een impact op bijna 12% van.
anno 1995 realisatie concept Marketing Creative strategie websites animaties Direct Online brand activation.
Maakjijstraksnaam.nl Annemiek Kraaijvanger Manager Corporate Communicatie Reed Business
Marieke Verdonk, hoofdredacteur EventsDigitaalPrint Cursus- sen.
Effectief adverteren op Marktplaats.nl Gericht communiceren met een relevant publiek.
Wat is WordPress en hoe installeer je het?. Wat is WordPress? WordPress is een CMS (Content Management Systeem) net als Joomla; Met een CMS kan een gebruiker.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Samen een goed merk promoten
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
O NLINE M ARKETING E XPERT, IN EEN WEEK. Sanne Koenders & Esmeé van der Aa.
KETELMANIA NAJAARSACTIE 1 oktober – 31 december 2014.
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
In de spotlights bij Uw bedrijf…. Extreme sport Zware competitie.
&. Zware competitie Avontuur Enorme media-exposure Dat is Le Dakar 2011, de zwaarste rally ter wereld. En u kunt onze partner zijn in deze uitdaging.
Webintense Biedt; Een Totaal Oplossing Zonder investering Zonder koopverplichting.
Vraagstukken: intrest
Meetup Toptaken-website 29 januari 2015, Deventer – Michiel van Straalen, Adviseur nieuwe media.
H13 Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux DE WAARDEPROPOSITIE.
Online marketing Expert (in een week)
4. Online strategie Internet scorecard
6. Conversie Minor Digital Marketing E-commerce is vooral gericht op conversie Doelstellingen zijn vaak gericht op conversie Conversie is succesfactor.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Training voorbeeld voor
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 3. Affiliate Marketing.
}. } Welkom Presentation: Transformatie van een mediabedrijf met data als grondstof PIM, 19 mei 2015 May 2015 Tim Klein
Facebook. Opgericht in 2004 Gebruik van persoonlijke gegevens door bedrijven Zonder toestemming gebruikers Profielpagina Persoonlijke gegevens openbaar.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Buurtleren laat de Stad van de Zon stralen! Wat wil jij leren? Wat wil jij aanbieden?
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
PRESENT.ME PRESENTATIE ALS VERVANGING VAN DE LEERKRACHT?
100% Winterswijk Imke te Selle Informatiebijeenkomst over evenementen in Winterswijk 26 januari 2016.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
SEO Hoger in Google.
Les 3 Affiliate Marketing
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Minor Digital Marketing
Het internet als reclamemedium
Transcript van de presentatie:

Buurtleren.nl

Het ‘probleem’ Schaalvergroting Geen directe kennisoverdracht Intensief gebruik Sociale media

Oplossing

Concurrentie

Business model Gebruik is gratis Inkomsten uit advertenties euro voor marketing

Marketing Fase 1: “Aanbieders” Content scroblen van andere pagina’s Micro-schaal Sociale Media Fase 2: “Bezoekers” Adwords Samenwerking Marktplaats Fase 3: “Adverteerders”

Team Klaas Wever Chris Wever JK.nl Goalgorilla

Status en toekomst Prototype Nieuwe website App / Layar

Waarom ons? Direct en dichtbij Focus op leren Respect voor alle talent Buurtgevoel