Mijn boodschap Wat wil JIJ zeggen? Mijn boodschap.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
School Coach Student Docent/ Professional Lerende Persoon.
Advertisements

HAVISTEN COMPETENT
Hoofdstuk 5 Verkooptraject
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
“Hoe kom ik aan klanten?”
Het ontwerpen van een film
Social media gebruiken om een baan te vinden
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
Training Horecateam Het Rijk Golfbanen
Paul Postma Paul Postma Marketing Consultancy Edisonbaan 14G, 3439 MN Nieuwegein
Workshop 3 Hoe bepaal ik als ondernemer mijn niche?
Stap 1. Waarom een marketingplan?
Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
“Bedrijfsnaam/Logo”. “Foto product” Logo Technologiebeschreibung Tekst in Duits Max. 5 regels Evt. met beeld dat inhoud ondersteunt Denk aan gouden regels!
“Ik kan dit niet oplossen...” “Ik zal de weg voor jou banen”
Vastenbezinning 5 maart 2012 Welkom.
Marketing Werkgroep 6.
Mijn MaS Mijn naam Mijn klas. Titel van Foto 1 Maak een foto, waar jijzelf opstaat en waarvan jij vindt dat het kenmerkend is voor jouw stageplaats! Net.
Interne Communicatie Inhoud: doel en nut van IC
Initiatief Bijstellen Analyse Evaluatie Probleemstelling Netwerken
Doelstellingen formuleren
Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland
Communicatieplan.
PRESENTEREN KUN JE LEREN
Wat is een campagne? Kort gezegd; een campagne is het ondernemen van acties en eventueel producten uitdelen om een product, idee of persoon te promoten.
Bedrijfsnaam/Logo. Foto Product Bron: Logo Technologiebeschreibung Tekst in Duits of Engels* Max. 5 regels Evt. met beeld dat inhoud ondersteunt Denk.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Workshop 2: Plezier in je werk: daar word ik blij van!
Mijn ervaringen in (land). Intro  Naam/land/soort vrijwilligerswerk/voorbereiding etc. (Plaats op deze pagina bijvoorbeeld een mooie foto) 1.
Filmpje 1: Lisa Ramkema, winnares NK Evelator pitch 2011
PRAKTIJK ONDERDEEL TOEGEPASTE KUNST.
Marketing H2 Marketingmix Junior Accountmanager.
MM2 webcommunicatie Mijn gegevens:
Ingelmunster 5 Groep 5. Ingelmunster DoelstellingenMiddelenBudgetPlanning.
Boek Presentatie. Mijn Boodschap Door het lezen van dit boek….
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
Even voorstellen: Docent Internet Marketing Internetmarketeer
UVW LinkedIn Presentatie
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,

Solliciteren: wat wil ik?
Strategiekeuzes maken en 1-pagina strategieplan uitschrijven
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Bijeenkomst 3. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Huiswerk  Hoe is het huiswerk gegaan?
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
Workshop verkiezing student-ondernemer 2014 maart/april 2014 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
1. 2 Storytelling Geen mooie marketing praatjes: maar de authentieke menselijke stemmooie marketing praatjes.
Jouw bedrijf in 10 seconden 1 Aleid Overbeek | Businesscoach 45+ | jouwbedrijfin10sec6okt2015.
Workshop ‘Echt netwerken, werkt echt!’ Bert Breukers, ondernemersadviseur en trainer ROZ.
INSPIRATIEWORKSHOP AANGEBODEN DOOR ASERTO TRAINING BERNADETTE VRIJLING
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Examenvoorbereiding schrijfexamen.
Commercie en recht Hoofdstuk 5 Concurrentie?. Inhoud 1 Idee: Droom of illusie? 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet? 3 Waarom ondernemen? 4 Wat.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Gemaakt door: Zoë van Aken MCE2D.
Stap 1: stel een doel Doelen stellen. Stap 1: stel een doel Doelen stellen.
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Studie vaardigheden Thema 2 : Plannen.
Les 1: - Schrijven Spreken en gesprekken
Pauzeren tijdens een werkdag <naam corporatie>
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
Duurzame inzetbaarheid in de praktijk
COACHEN MET KOEIEN +.
COACHEN MET KOEIEN +.
Vormingplus Limburg vzw
Overzicht gedragingen per competentie
Transcript van de presentatie:

Mijn boodschap

Wat wil JIJ zeggen? Mijn boodschap

Een communicatiestrategie 1. Doel 2. Doelgroep 3. Doelstelling 4. Boodschap 5. Strategie 6. Tactiek 7. Planning 8. Budget 9. Evaluatie Randvoorwaarden Hoe bereik ik mijn klant? Mijn boodschap

De Gouden Zin De korte, bondige boodschap die de kern van een presentatie bevat Mijn boodschap

Doel: Weten hoe je een goede boodschap kunt maken

Het voordeel van een duidelijke boodschap Mijn boodschap Herkenbaarheid = meer klanten

Herkent je doelgroep zich in jouw boodschap? Mijn boodschap

Klantgericht Houd rekening met de klant: activiteiten interesses denkbeelden klachten en problemen verwachtingen Mijn boodschap

Tip Vertaal je product KENMERKEN in VOORDELEN voor je klant Klantgericht

Uit een folder over massage Als massagetherapeute is het mijn taak om mensen te helpen hun balans en ontspanning beter te vinden  Door een massage komt u helemaal tot uzelf, in een rust en ontspanning

Mijn boodschap “Jouw doelpubliek bekijkt jouw boodschap met TOTAAL andere ogen dan jijzelf!”

De boodschap Kort en bondig Mijn boodschap

Wordt het je boodschap of is het diarree? Als alles belangrijk is, is niets nog belangrijk Zet vooral je EVA’s in de verf EVA = Extra Verkoop Argument / Unique Selling Point Teveel ping-pongballen De kunst om te focussen Mijn boodschap

Een ping-pong advertentie Advertentie in huis-aan-huiskrant, 10x15 cm.

De boodschap Kort en bondig In heldere en aantrekkelijke vorm, prikkelend Mijn boodschap AIDA Verdi

AIDA Aandacht / opvallen Interesse opwekken Desire / verlangen Activiteit Mijn boodschap

De boodschap Kort en bondig Helder, aantrekkelijk en prikkelend AIDA Positief Mijn boodschap

De boodschap Kort en bondig Helder, aantrekkelijk en prikkelend AIDA Positief Consistent en consequent Mijn boodschap

De boodschap Kort en bondig Helder, aantrekkelijk en prikkelend AIDA Positief Consistent en consequent Echt en persoonlijk Mijn boodschap

De boodschap Kort en bondig Helder, aantrekkelijk en prikkelend AIDA Positief Consistent en consequent Echt en persoonlijk Transparant Mijn boodschap

Waar kom je JOUW boodschap tegen? Mijn boodschap Op je gevel Op visitekaartjes Op je website Tijdens lezingen van jou Tijdens netwerken …

Wat is JOUW boodschap? in je praktijk? van jouw lessen? van het leven? Mijn boodschap OEFENING