Games bij werving Campagne AA-worden 27 november 2008
Campagne AA-worden Wat een accountant doet NOvAA & NIVRA Imago verbetering van het beroep ‘accountant’ in het algemeen mavo, havo, vwo (laatste jaren) Instroom opleiding hbo Accountancy + 15% Waardering van de campagne onder jongeren: 6,7 NOvAA Profileren van het beroep AA-Accountant mbo, hbo, SPD ed. Carrièrebeurs Gastlessen AA-Ambassadeurs Website AA-Zine Brochure Give-aways
Feiten en cijfers 25 AA-Ambassadeurs Unieke bezoekers aa-worden.nl: (sept’07 - apr’08) (3000 unieke bezoekers per maand) Vacatures: 288, Stageplekken: 19 Nieuwsbrief AA-worden: 6557 Database AA-worden: 6517 (In 2007: 1000 contacten) Database WEAD: 6000
Roodgeld Ronde spelers Ronde spelers Ronde 3800 spelers
Nieuw! The Letter “Jij hebt de hoofdrol in deze spannende online game. Je bent de accountant van een jong bedrijf, TV Four, dat de televisiewereld bestormt met een nieuwe spelshow. De miljoenen lonken maar als jij een fout maakt, dreigt er altijd faillissement. Speel mee en maak kans op een vakantie in het meest luxueuze hotel van Cannes.”
Backstage
Voor
Na
theletter.nl
Voorbeeld
Doelstellingen Doel Roodgeld/The Letter: 1. Beleving van het beroep 2. Traffic op de website aa-worden.nl 3. Gegevens verzamelen - Nieuwsbrief - AA-Zine - Fullfillment service Aantal spelers tot nu toe: 735
Media Nieuwsbrief Persbericht Banners op MSN, diverse hbo-websites en accountancy gerelateerde websites. Posterteam Boomerangkaarten Tell-a-friend actie
AA-ZINE Nummer 5 Oplage van naar stuks Inhoud De AA-Accountant van omroep Llink Tijl Beckand van de Lama’s over zijn financiën Kab accountants Doetinchem Specialisaties binnen de accountancy Kick-off van The Letter!
Bedankt voor de aandacht Zijn er nog vragen?