Games bij werving Campagne AA-worden 27 november 2008.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
©tv. Cultureel Jongeren Paspoort Cultureel Jongeren Paspoort
Advertisements

Fietsverlichtingscampagne 2011
‘Goeiemoggel tis uit’ - Nederlandse jongeren leven online Juli 2008.
Doorstroom van mbo naar hbo (Ronald Schouten & Anneke Westerhuis)
Informatieavond vervolgkeuze Mavo Dinsdag 1 oktober 2013.
WELKOM Zet je naam in deze dia. Stel jezelf voor en vertel wat over jezelf. BV: Waarom werk je bij de NHS? Wat heb je zelf met het hart? Vertel ook waarom.
Teamleider:dhr. I. Rensema Mentoren: dhr. D. Smid (H5) dhr. G. Vruggink (H5) dhr. H. ter Heijden (V5) mevr. M. v.d. Voo (V6) Decaan:mevr. G. Nijenbanning.
Bouwbeurs Wat is NBD-online? •NBD-online, de meest volledige en actuele kennisbank met product-, leveranciersgegevens en vakinformatie.
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
Onderwijs - arbeidsmarkt Onderwijsarbeidsmarkt Freddy Weima.
Totaljobs.nl Olivier van Duijn. Totaljobs Group Snelste groei • 5 miljoen bezoeken van 3.2m kandidaten per maand • Iedere 2 seconden een sollicitatie.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Welkom.
Marketingcommunicatiemix
15 – 9 – 2006 Technocentrum Twente FIRST LEGO® League 2006 Martijn Roelofs.
September 2012 Waarom bedrijven en school samenwerken binnen de Stichting Engineering Noord.
Welkom ouderavond – klas 4
Postbus AC Delfzijl Copyright 2009 SBE Samenwerkende.
Voorlichting 7 oktober Inhoud Scholen in Leiden e.o. Soorten voortgezet onderwijs Onderbouw en bovenbouw Profilering Kwaliteit Toelating Leerlingbegeleiding.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële.
Even kijken wat een accountant doet.
 EMEG-lijst: Weet Ik Veel? Door Karlijn Dado. Breng de reclames rondom in kaart en kijk naar de koppeling daartussen. Welke conclusie kun je trekken?
Informatieavond naar het hoger onderwijs
Communicatie in de Aanval op Schooluitval
Nalatenschappenwerving
BOVO procedure
CFES Stimulering en Sturing van Innovatie Willem Pieterson, PhD May 26th, 2009.
Wiskunde D op de UvT Herbert Hamers.
Goede campagne - De domste student van nederland
Fairfood International
PCS in beeld Diverse activiteiten; R’Uitmarkt ¼ aandeelhouder van R’Uitmagazine (tezamen met Rotterdam Marketing & Sport en Recreatie) CAR.
Gezond opgroeien in de 21 e eeuw. Passie van het Lonfonds  Longziekten de wereld uit  Gezonde longen gezond houden  Er zijn voor de longpatiënten van.
constante kosten, variabele kosten en marginale kosten
Een project van de NSGK. Projectdoelen de positie van jongeren met een handicap in de samenleving verbeteren de beeldvorming met betrekking tot jonge.
Job Event 5 oktober 2007 HBO-i Job Event 10 oktober 2008 World Trade Center Rotterdam.
PUmA Project Arbeidsmarkt en Deskundigheid. Arbeidsmarkt en deskundigheid Doel van het project…. Het verkrijgen en behouden van voldoende gekwalificeerd.
VSV1 Voortijdig Schoolverlaten Methode en cijfers Informatiebijeenkomst Convenantactie VSV De Achterhoek Erik Fleur.
VSV1 Voortijdig Schoolverlaten Methode en cijfers Informatiebijeenkomst Convenantactie VSV Gewest Zuid-Limburg Erik Fleur.
Voortijdig Schoolverlaten Methode en cijfers
VSV1 Voortijdig Schoolverlaten Methode en cijfers Informatiebijeenkomst Convenantactie VSV Zuid Holland Oost Erik Smits.
Michiel Karssen directeur totaljobs.nl. Agenda 1.Trends 2.Totaljobs.nl 3.Clickbeurs.nl.
Commercieel Manager totaljobs.nl
TED ted BasisonderwijsVoortgezet Onderwijs Hoger Beroepsonderwijs Wetenschappelijk Onderwijs Kidsweek Junior in de Klas Groep 5,6 en 7 Oplage
Zelfde behoefte, ander spel Oscar Diele - CMO. MakkelijkMakkelijker.
Marieke Verdonk, hoofdredacteur EventsDigitaalPrint Cursus- sen.
The Floor is Yours de beursvloer van HET Instrument 2010 wat er staat, wat er gebeurt Petra Kortenoeven Projectmanager beurzen & relatiebeheer.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
FINACE :: THINK, BUILD, OPERATE. Recruiting Center Werving en Selectie – Recruitment - Sourcing.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Serving The Planet?.
Voorlichtingsmiddelen '15-'16 voltijd/duaal
Voorbereidend Middelbaar Beroeps Onderwijs
Budget Challenge Workshop 2015
TechniekTalent.nu. Wie zijn we? Klik hier voor film:
PCS in beeld Diverse activiteiten; R’Uitmarkt ¼ aandeelhouder van R’Uitmagazine (tezamen met Rotterdam Marketing & Sport en Recreatie) CAR.
> /24% 25 % % % % % % % % Bijtelling.
4. Online strategie Internet scorecard
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
Zaterdag 21 november 2015 Niet-leden als vrijwilligers, Een uitdaging NTB congres zaterdag 21 november 2015.
Voorlichting HAVO top 16 februari Kiezen voor de opleiding HAVO top? Belangrijke keuzemomenten: –Wat kies ik na MAVO 4? –Wat kies ik na eerste jaar.
Marketing Noorderzon Performing Arts Festival Groningen Mark Hospers Presentatie 25 maart Assen.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Stappen in het keuzeproces
Welkom op de voorlichtingsavond van klas 5 vwo.
Jongerenonderzoek Fairtrade Gemeente campagne
Food cabinet – Imago nederlands fruit
Welkom op de voorlichtingsavond van klas 5 vwo.
Transcript van de presentatie:

Games bij werving Campagne AA-worden 27 november 2008

Campagne AA-worden Wat een accountant doet NOvAA & NIVRA Imago verbetering van het beroep ‘accountant’ in het algemeen mavo, havo, vwo (laatste jaren) Instroom opleiding hbo Accountancy + 15% Waardering van de campagne onder jongeren: 6,7 NOvAA Profileren van het beroep AA-Accountant mbo, hbo, SPD ed. Carrièrebeurs Gastlessen AA-Ambassadeurs Website AA-Zine Brochure Give-aways

Feiten en cijfers 25 AA-Ambassadeurs Unieke bezoekers aa-worden.nl: (sept’07 - apr’08) (3000 unieke bezoekers per maand) Vacatures: 288, Stageplekken: 19 Nieuwsbrief AA-worden: 6557 Database AA-worden: 6517 (In 2007: 1000 contacten) Database WEAD: 6000

Roodgeld Ronde spelers Ronde spelers Ronde 3800 spelers

Nieuw! The Letter “Jij hebt de hoofdrol in deze spannende online game. Je bent de accountant van een jong bedrijf, TV Four, dat de televisiewereld bestormt met een nieuwe spelshow. De miljoenen lonken maar als jij een fout maakt, dreigt er altijd faillissement. Speel mee en maak kans op een vakantie in het meest luxueuze hotel van Cannes.”

Backstage

Voor

Na

theletter.nl

Voorbeeld

Doelstellingen Doel Roodgeld/The Letter: 1. Beleving van het beroep 2. Traffic op de website aa-worden.nl 3. Gegevens verzamelen - Nieuwsbrief - AA-Zine - Fullfillment  service Aantal spelers tot nu toe: 735

Media Nieuwsbrief Persbericht Banners op MSN, diverse hbo-websites en accountancy gerelateerde websites. Posterteam Boomerangkaarten Tell-a-friend actie

AA-ZINE Nummer 5 Oplage van naar stuks Inhoud De AA-Accountant van omroep Llink Tijl Beckand van de Lama’s over zijn financiën Kab accountants Doetinchem Specialisaties binnen de accountancy Kick-off van The Letter!

Bedankt voor de aandacht Zijn er nog vragen?