Les voor groep 6 Pak je schrift en potlood en kom naar de instructietafel

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Gemaakt door :marten cuiper
Advertisements

Het tweede werkstuk.
Binnen / Buitenkring Maak een binnen- en buitenkring
Werkwoordspelling – persoonsvorm, onderwerp, t. t
“Ontwerp een eigen school” Leerarrangement KC Macht en Regels
Les 1 Wat is “ Kook met mij mee!”?. Een dag zonder vlees
Met Woorden in de Weer Hoogovens.
Les voor groep 6 Geen instructietafel, want deze les is voor iedereen die niet precies meer weet hoe de staartdeling ook al weer ging en/of er meer van.
Goedemorgen.
Vandaag hebben we het over :
Ronde 1: aan het werk gaan.
Workshop Interculturele Communicatie
Les voor groep 7 Pak je stoel en kom aan de instructietafel
Les voor groep 8 Pak je stoel en kom aan de instructietafel
Les voor groep 8 Voor de overige kinderen: Ronde 1 pak een kaart.
Les voor groep 7 Pak je stoel en kom aan de instructietafel
Hoe teken je een klimaatgrafiek?
Media en creativiteit Herfst les 4.
handvaardgheid / techniek
Portfolio
Hoe werkt een powerpoint?
Lesplanning Binnenkomst Intro Vragen huiswerk Uitleg docent 2.4 Zelfstandig werken, met radio?? Afsluiting van de les. Lokaal verlaten.
Nieuwsbegrip Doel van deze les:
Nieuwsbegrip Doel van deze les:
Doel: persoonsvormen in de t.t.
Goedemorgen.
Les voor groep 7 Pak je schrift en potlood en kom naar de instructietafel
Les 2 groep 7 leerdoel Je leert om de uitkomst van een som te schatten, zodat je snel en handig kan rekenen. Wat weet je hier al van? Waarom is het handig.
Les 4 groep 6 leerdoel: Je kunt cijferend optellen.
Les voor groep 8 Pak je stoel en kom aan de instructietafel
Goedemorgen.
Les voor groep 7 Geen instructietafel, want deze les is voor iedereen die niet precies meer weet hoe de staartdeling ook al weer ging en/of er meer van.
Goedemorgen.
Les voor groep 8 Pak je stoel en kom aan de instructietafel
Ronde 1: aan het werk gaan.
Les 2 groep 8 leerdoel: Je kunt werken met een verhoudingstabel.
Les 1 groep 7 2 leerdoelen: Doel 1:
Les 1 groep 6 leerdoel: Doel 1:
Les 1 groep 8 leerdoel: Inzicht hebben in de betekenis, plaats, structuur, waarde hele getallen en kommagetallen Wat weet je hier al van? Waarom is het.
Het bos van Nieuw Wulven
Aardrijkskunde Welkom Klas 2.
z-0&feature=related z-0&feature=related.
Les 34 Spreken – Ik houd mijn spreekbeurt
Leswijzer Op Schrift Week 36, les 1.
Leswijzer Nieuwsbegrip
Een onverwacht feest Les 2
Hoofdstuk 4: Statistiek
Les 4 – Kan ik meer met media?. Inhoud van de les Invullen werkblad Wedstrijd: de ‘Media challenge’ Presentatie plannen Beoordeling Invullen van de mediacompetenties.
Les 2 – Jouw media.
Het vak Natuurkunde - Wat heb je nodig: Cijfergeving:
Les 1 – Jij en de media Vertel:
3H1 WHTSNXT?. Groep 1
MINECRAFT PLAATJES TUTORIAL #4 EEN GRIEZELIG VOORBEELD.
Cinematografie / stopmotion
Presenteren en communiceren
Rekenen en wiskunde - Verhoudingen
Portfolio Presentatie
Studieloopbaancoaching Kwartaal 2 week 1
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Inhoud Optellen en aftrekken. Vermenigvuldigen en delen.
/ \ S t a a r t d e l i n g e n * Level 1
Filmpje: e.com/watch?v=nEx pvLXap1U.
Significante cijfers Wetenschappelijke notatie
4 HAVO wiskunde A hoofdstuk 4 n.a.v. de proef
Werkwoordspelling Doel: persoonsvormen in de t.t..
© UNIEK IN DE KLAS.
Goedemorgen.
Hoofdstuk 9 Handig rekenen 1. Hoofdstuk 9 Handig rekenen 1.
Social media Wat deel je wel en niet?.
Transcript van de presentatie:

Les voor groep 6 Pak je schrift en potlood en kom naar de instructietafel Andere twee groepen: Ronde 1 pak een kaart

Ronde 2: korte vraagjes! Stappenplan staartdelingen?

Les 9 groep 6 Leerdoel: Je kunt cijferend vermenigvuldigen met meer dan 1 cijfer. Wat weet je hier al van? Waarom is het handig dat we dit leren? Wanneer ga je dit gebruiken?

Vervolg van les juf Liliane http://www.youtube.com/watch?v=d79H5i5SUd8

Nu jij (ongeveer 5 minuutjes) : 243 x 124 = Klaar? Begin alvast aan je werkblad!

Waar moet je op letten? Vergeet de extra nul in het antwoord niet als je begint met een tiental! En twee extra nullen in het antwoord bij een ……. En bij een duizendtal, wat dan?

Voorbeeld voor bewijswerkje?: Wie heeft er een idee? Misschien iets met sinterklaas, gecombineerd als verhaalsommetje? Of met de plaatjes in de magazines?

Evaluatie : Evaluatie: Is het doel gehaald? Waar moet je met deze opdracht rekening mee houden? Wat heb je geleerd? Wat ging er goed? Wat ging er niet zo goed? Vooruitblik: Verhaalsommen met verschillende bewerkingen (jan – feb)