ICT & Organisatie 3: Business Applications

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoofdstuk 8 Relatiemarketing
Advertisements

CRM en SharePoint als basis voor ondersteuning volledige student levenscyclus Drs. Marcel Kemper – Hogeschool INHolland Remko Timmer – Winvision.
Maar niet elke koning is even belangrijk!
Tauw en het “nieuwe werken”
Business Modeling Koppeling - SharePoint & CRM. Value Proposition Breed inzetbare koppeling met veel mogelijkheden, hierdoor is geen maatwerk nodig. Deze.
De kracht van MySolution
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Verslag Engage 4 Results Café Data Quality. Welk type data (klantendata / productdata / transactionele data / …) heeft binnen uw bedrijf een kwaliteitsprobleem?
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
- 1 - Build your Business BUILD YOU’RE BUSINESS VAN ONDERNEMER TOT ONDERNEMER 2 FEBRUARI,HANS SCHOLTEN TASK VENTURES.
De kracht van GAC Business Solutions
Bolder achtergrond doelen werkwijze stand van zaken demonstratie beveiliging study-database voordelen knelpunten.
Claudia Locatelli – 3 OFM EPM 3 Taak 5b Het landschap van (S)CRM software.
Bestuurlijke Informatiesystemen
Jeroen Meurs 3 BO.
Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
De kracht van Pylades B.V. Pylades is een integrale ICT dienstverlener op het gebied van Dynamics AX, CRM, SharePoint, Business Intelligence en software.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met geïntegeerde.
Wat is Customer Relationship Management?
Kennismaking NCOI Wie ben je, wat doe je, wat wil je leren?
Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux H7 – Het beeld nog scherper stellen DOELMARKTSTRATEGIEËN EN KLANTRELATIEBEHEER Competentiedoelen.
Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux H8 – Het product ontwikkelen DE WAARDEPROPOSITIE CREËREN Competentiedoelen 1.uitleggen.
OpenSource voor Systeem en Progress Meten is weten Willem Oldeman.
Marketingplanning en strategie
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Doelen Soorten vormgeving.
Marketing vandaag en morgen
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
voor jouw klanten Online werkplek op elk device
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
CRM H3 De klantgerichte organisatie Commercieel medewerker.
Customer Relationship Management (CRM) Strategie Systemen Presentatie MSC-Consultancy Prior Adviesgroep werkt samen met Ingrid E. Römer
Geïntegreerde praktijkanalyse: de Bandon Group Enterprise Resource Planning © Pearson Education, 2007; Enterprise Resource Planning door Mary Sumner.
CRM H2 Klantenbinding en loyaliteit Commercieel medewerker.
INHOUD VoorlichtingDemonstratieOpleveringVragen INHOUD VoorlichtingDemonstratieOpleveringVragen.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Ontwerpen & ontwikkelen
Drs. S. van der Geest1 Bedrijfskunde 2 V+MBDK30R1 College 7.
Start Inhoud introductie BiSL Informatiesysteem, gegeven Informatiebeleid Positionering: Beheer informatiesystemen BiSL als informatiearchitectuur.
Functies Rollen Taakcluster … Taakcluster 1 Taakgebied… Taakgebied 2 Taakgebied 1 Taak … Taak 2 Taak 1 Rol … Rol 2 Rol 1 Functie … Functie 2 Functie 1.
Gebruikers- ondersteuning Require- ments man. Educatie Monitoring Data- beheer Management- informatie Operationeel support Tactisch support Strategisch.
Bepalen veranderbehoefte Bepalen toekomstige computertechnologie Bepalen toekomstige bedrijfsprocessen Bepalen huidige “Gap” Bepalen huidige computertechnologie.
KNVI Congres Introductie BI.
Hans VANGEEL – Business Consultant Dynamics NAV hans.
Hoofdstuk 8 Relatiemarketing
Algemeen schema Strategisch support Management support Strategie
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Waarom zou je als reseller/partner
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Marktconsultatie Self-service en e-commerce portal
Curriculum Informatie Systeem (CIS)
Taakcluster … Taakcluster 1 Taakgebied… Functies Rollen Taakgebied 2
Verkoopt en handelt verkoop af
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
OPENINGSCASE: PNC-banken en enterprisetoepassingen
Algemeen schema Strategisch support Management support Strategie
Taakcluster … Taakcluster 1 Taakgebied… Functies Rollen Taakgebied 2
Algemeen schema Strategisch support Management support Strategie
Voorbeeld presentatie
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

ICT & Organisatie 3: Business Applications Tijs Denayer Enzo Jordens Nathanaël Müller Meriam Raoudi Vanessa Shehu 2B TI & 3B OM/301

Inhoudsopgave Wat is CRM? Voordelen van CRM Verschillende soorten CRM Waarom Microsoft Dynamics? Een korte demonstratie

Wat is CRM? Centrale database Business-strategie Klant centraal Basis database Klanten behouden nieuwe klanten

Wat is CRM? Duidelijkheid tussen verschillende departementen Behoeften Gedrag Verwachting product & dienst  Concurrentievoordeel

Voordelen van CRM? Centraal systeem Up-to-date Tegelijkertijd werken Winst Duurzame relaties Analytische processen Klantentrouw

Verschillende soorten CRM Operationele CRM Relatiebeheer, klantcontacten Analytische CRM Datawarehouse, datamining E-business CRM Personalisatie van websites

Waarom Microsoft Dynamics? Verkoop-, klantenservice- en marketingprocessen  Overzicht van klantgegevens Data inzetten via Excel en of exporteren Persoonlijkere stijl Grote aanpasbaarheid Marketingcampagnes opstellen per doelgroep Leeftijd Geslacht

Een korte demonstratie https://portal.microsoftonline.com/admin/default.aspx democlient@AnotherCompanyDemo.onmicrosoft.com

Bedankt voor jullie aandacht!