ICT & Organisatie 3: Business Applications Tijs Denayer Enzo Jordens Nathanaël Müller Meriam Raoudi Vanessa Shehu 2B TI & 3B OM/301
Inhoudsopgave Wat is CRM? Voordelen van CRM Verschillende soorten CRM Waarom Microsoft Dynamics? Een korte demonstratie
Wat is CRM? Centrale database Business-strategie Klant centraal Basis database Klanten behouden nieuwe klanten
Wat is CRM? Duidelijkheid tussen verschillende departementen Behoeften Gedrag Verwachting product & dienst Concurrentievoordeel
Voordelen van CRM? Centraal systeem Up-to-date Tegelijkertijd werken Winst Duurzame relaties Analytische processen Klantentrouw
Verschillende soorten CRM Operationele CRM Relatiebeheer, klantcontacten Analytische CRM Datawarehouse, datamining E-business CRM Personalisatie van websites
Waarom Microsoft Dynamics? Verkoop-, klantenservice- en marketingprocessen Overzicht van klantgegevens Data inzetten via Excel en of exporteren Persoonlijkere stijl Grote aanpasbaarheid Marketingcampagnes opstellen per doelgroep Leeftijd Geslacht
Een korte demonstratie https://portal.microsoftonline.com/admin/default.aspx democlient@AnotherCompanyDemo.onmicrosoft.com
Bedankt voor jullie aandacht!